Сенім телефоны
356-793
email: zhsh.08@mail.ru
Мекенжайы: Павлодар қаласы, Жетекші ауылы, Мир көшесі 5/1
8(718)2356793; 8(718)2356456;
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Дуйсенбі-жұма, сағ 9:00-17:00
Бір жылда2938768
Бір айда212202
Бір аптада45142
Кеше4517
Тәулік637
2018-19 оқу жылына дарынды балалармен жұмыс жоспары

Жетекші ЖОМ дарынды балалармен жұмыс.

« Балаларды жүрегімен сүю керек және оларды осылай сүю үшін олардан осы махаббатты қалай көрсету керек екенін үйрену керек. Әр мектеп күні, әр сабақты педагог балаларға сыйлық ретінде ұғынуы керек.»

 Ш. А. Амонашвили

Гипотеза:Егер "білім беру жүйесі - дарынды бала" жұбы тепе-теңдікті қалпына келтірсе , яғни баланың дарындылығын жеке тұлғаның өзіне жылжытуға , педагогикалық қолдау процесін құруға болады, онда дарынды балалардың табиғи өсуі үшін жағдай жасауға болады , олардың өз қызметінің субъектілері болу мүмкіндігін қамтамасыз етуге болады , бұл үнемі толыққанды , үйлесімді тұлғаның, ересек дарынды адамның дамуына әкеледі.

Мақсаты-балалардың оңтайлы дамуына жағдай жасау.

Міндеттер:

1.Әр түрлі диагностиканы қолдана отырып, дарынды балаларды анықтау;

2.Сабақта балалардың жеке ерекшеліктері негізінде дифференциацияны қолдану;

3.Ойлау дербестігін, бастамашылдықты және ғылыми-зерттеу дағдыларын, оқу және сабақтан тыс іс-әрекеттегі шығармашылықты дамытуға ықпал ететін оқыту құралдарын іріктеу;

4.Әр түрлі сабақтан тыс және мектептен тыс қызметті ұйымдастыру;

5.Дарынды балалардың жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген әлем бейнесі туралы түсініктердің сапалы жоғары деңгейін дамыту.

Бағдарламаны іске асырудың негізгі кезеңдері

1 кезең — диагностикалық-ұйымдастыру

(2015-2017)

Мақсаты:

Мектепте дарынды оқушылармен жұмыс жүйесін қалыптастыру үшін жағдай жасау.

2-кезең — іске асыру (2018-2021)

Мақсаты:

дарынды оқушылармен жұмыс жүйесін апробациялау.

3 кезең-аналитикалық (2021-2022))

Мақсаты:

Дарынды оқушылармен жұмыс жүйесінің жұмыс істеу режиміне ауысуы.

Іске асыру түрлері, ОД оқушыларды дамыту үшін.

1.Зияткерлік және академиялық дарындылық

2.Спорттық дарындылық

3.Шығармашылық, көркем-бейнелеу және музыкалық дарындылық

4.Музыкалық дарындылық

5.Әртістік және әдеби дарындылық.

Жұмыс жоспары НҚ 2018-2019.

Негізгі қызмет түрлері

Мерзімдері

Жауапты

1

Дарынды студенттерге арналған жеке даму бағдарламаларын әзірлеу.

тамыз

пән мұғалімдерінің сынып мұғалімдері

2

Дарынды балалармен жұмыс жоспарын құру.

Қыркүйек

 

 

3

Оқушылардың қызығушылықтары мен бейімділігін зерттеу: дарындылықтың барлық түрлерінің критерийлерін анықтау: зияткерлік, шығармашылық, көркем және т. б. ата-аналардың диагностикасы және жеке әңгімелесу дарынды балалардың тізімін қалыптастыру.

Қыркүйек

ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері, жетекшілері.

4

Мектеп олимпиадасының 1 турын ұйымдастыру және өткізу

қазан

Жауап директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары

5

Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ресімдеудің басталуы

 

 

6

Бастауыш сынып оқушыларының аудандық пән олимпиадаларына қатысу.

қаңтар

директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары, ӘБ жетекшілері

7

Оқушылар олимпиадасының қорытындысын талдау.

Қаңтар.      .

Жауап директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары, ӘБ жетекшілері

8

"Кенгуру" халықаралық сайыс-ойынына қатысу және т. б

 жыл бойы

ӘБ жетекшілері.

9

Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ресімдеудің басталуы

ақпан

Зам. директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары .Жоба жетекшілері.

 

10

Жеке консультациялар және зерттеу жұмыстарын қорғау әдістері мен зерттеулерді ресімдеу бойынша жұмыстарды аяқтау

ақпан-наурыз

жобалардың жетекшілері

11

Шығармашылық шеберханалар.

Жыл бойы

ӘБ жетекшілері.

12

Барлық оқушылардың портфолиосын рәсімдеу.

Бір жылдың ішінде

Кл.басшылар.

13

"Дарынды балалар"бағдарламасы бойынша ақпараттық деректер банкін толтыру.

Бір жылдың ішінде

Жауап директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары, ӘБ жетекшілері.

14

Жыл бойы пән апталығы

кесте бойынша

ӘБ жетекшілері.

15

Жыл бойы түрлі бағыттар мен деңгейдегі конкурстарға, жобаларға қатысу

 

 ОТЖ жөніндегі директор, мектеп директоры

16

Спорт секцияларының жұмысы

жыл бойы.

ОТЖ жөніндегі директор, мектеп директоры

17

Үйірмелер жұмысы

Жыл бойы

директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары

18

Жыл бойы дарынды балаларға арналған күрделілігі жоғары деңгейдегі тапсырмаларды таңдау

 

пән мұғалімдері.

19

Оқу кабинеттерінде күрделілігі жоғары деңгейдегі дидактикалық материалдар банкін құру.

Жыл бойы

Пән мұғалімдері.

20

Дарынды балалармен жұмыс бойынша мерзімді басылым материалдарын жинау және жүйелеу

Жыл бойы

кітапханашы

21

2018-2019 оқу жылындағы дарынды балалармен жұмыс қорытындысы. Келесі жылға міндеттер.

Мамыр

Зам. директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары

22

Үздік және жақсы оқушылар балы

мамыр

Зам. директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары

                  

                                               .