Сенім телефоны
87472570462 (педагог-психолог Постоялко Максим Николаевич); 87079948894 (педагог-психолог Жаксылыкова Еркежан Бауржановна)
email: sosh39@goo.edu.kz
Мекенжайы: М. Горький к-сі, 33 ғимарат
тел.: 67-77-00 факс: 67-77-02
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі сағат 18-ден 19-ға дейін
Оцените работу нашего сайта
Голосовать
неудовлетворительно - 104
отлично - 87
удовлетворительно - 58
хорошо - 55
Всего проголосовало: 304
Смотреть результат
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Әлеуметтік педагог

«Әлеуметтік педагог – баланың серіктесі, және оның педагогикалық шеберлігі бала үшін барлығы істемейді, керісінше оны жұмысқа тартады. Әлеуметтік педагог тәрбиеленушісіне қоршаған ортаны түсінуге көмектеседі...» Ю.В. Василькова

Әлеуметтік педагогтың мақсаты: баланың жеке тұлғасын және оның өзін-өзі толық және үйлесімді дамуы үшін оңтайлы жағдайлар жасауға жәрдемдесу.

Тапсырмалар:

1) Оқушының ортада туындайтын мәселелерді уақтылы анықтау, оларды уақтында жою;

2) оқушының тұлға ретінде дамуы үшін әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды қамтамасыз ету:

3) құқық бұзушылық пен қадағалаусыз алдын алу үшін құқықтық мәдениет дағдыларын дарыту;

4) салауатты өмір салтын дамытуға көмегін тигізу.

Жұмыстың негізгі бағыттары: • Барлық жастағы балаларды әлеуметтік және жеке мәселелерін анықтау мақсатында әлеуметтік және педагогикалық ғылыми зерттеу; • жеке студенттің қалыптасуында отбасы әлеуметтік және білім беруде қолдауды қамтамасыз ету; • әлеуметтік-педагогикалық кеңес; • Әлеуметтік-педагогикалық алдын алу, түзету және оңалту; • Ұйымдастырушылық және әлеуметтік қызмет. 1. Әлеуметтік педагог оқу жылының басында сынып жетекшілермен бірлесіп әр түрлі санаттағы отбасы мен балаларды анықтайды. Алынған мәліметтер бойынша мектептің әлеуметтік паспорты жасалады. 2. Әлеуметтік тиімділік мониторинг. Оқу жыл ішінде әлеуметтік педагог пен мектеп психологі бірлесіп 5-11 сынып оқушыларының тәрбие деңгейін бақылайды. 3. Жалпы орта білім беру бақылауы:  Оқушылардың сабаққа келуін;  «тәуекел тобы» балаларды жұмыспен қамту;  «тәуекел тобы» оқушылармен жеке жұмыс;  оқушыларға қосымша тамақтандыру, Материалды көмек.  ата-аналармен байланыс. «Әлеуметтік тәуекел» отбасыламен, «тәуекел тобы» балалармен профилактикалық жұмыс. Оқу жылында әлеуметтік педагог оқушылардың оқуға қатысуын, оқу үлгерімін үнемі бақылайды, есеп жүргізеді және «тәуекел тобы» оқушыларды жұмыспен қамту және бейберекет отбасылардан шыққан балаларды бақылауға алады. Сынып жетекшілермен, ЖТЖ инспекторымен бірлесіп балаларына жағдай жасамаған, тәрбие бермеген ата-аналардың пәтерлеріне барады. Сонымен қатар себепсіз сабақты босатқан оқушылардың үйіне де барады. Ата-аналар болмаған және есікті ашпаған кездер де болды. Әлеуметтік педагог оқу жылы ішінде бірнеше рет ата-аналарға балалар оқыту және білім беру бойынша өз құқықтары мен міндеттерін түсіндірді, жеке сұхбат жүргізіп, ұсыныстар береді: күн тәртібі туралы, үй тапсырмасын қалай дұрыс дайындау керек, отбасында баланы қалай ынталандыру керек, мектептен кейін немен айналысу керек. Оқуда және сабаққа қатысуда мәселелері бар балалар ата-аналарымен алдын алу Кеңесіне шақырылды. Алдын алу кеңесіне кеңесте қарастырылатын сұрақтар бойынша түсініктер мен хабарламалар алу үшін директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілер, ата-аналар мен оқушылар шақырылады. ЖТЖ инспекторы құқықтық тақырыптар, өмірі мен денсаулығына қарсы қылмыстардың алдын алу үшін, кәмелетке толмағандар мүлкіне, төтенше жағдайлар мінез-құлық ережелері туралы профилактикалық әңгіме жүргізілді. Баланың тәрбиесі мен білімінде мәселелері бар қолайсыз отбасылардың, соның ішінде «әлеуметтік тәуекел» отбасы саны күн санап өсуде. Қолайсыздқтың себептері көп: • Ата-аналар ішімдікті көп қолданады; • Көп уақыт жұмыс істемейді; • Бос уақыты болмайды (жұмыста немес өзінің өмірінде); • Уклоняются от исполнения своих родительских обязанностей. Ерекше назар ата-анасының қамқорлығынсыз қалған әлеуметтік қорғалмаған отбасылардың, аз қамтылған отбасылардан шыққан балалар, сондай-ақ жетім балалар мен балаларға аударылды. Әр қайсысына құжаттар пакеті жиналған. Аз қамтылған отбасылардан шыққан балалар, жетім балалар тегін тамақпен қамтамасыз етіледі. Әлеуметтік педагог сынып жетекшілермен, психологтармен, мектеп әкімшілігімен, қамқорлыққа алу мекемесінің мамандарымен, КДН мамандарымен, балаларды қамқорлыққа алу орталығының әлеуметтік педагогымен, инчпектормен тығыз байланыста. 2017-2018 оқу жылында міндеттерді іске асыру үшін әлеуметтік педагог мынадай функцияларды орындауға көзделіп отыр: Профилактикалық функциясы: • Отбасыда бала дамуы жағдайларын зерттеу, мектепте, оның жеке даму деңгейін, психологиялық және физикалық жағдайын, отбасының әлеуметтік мәртебесін анықтау; • Ата-аналардың, оқушылардың педагогикалық, психологиялық, құқықтық білім беру. Қорғау қауіпсіздік функциясы • Отбасы істері және даулы жағдайлар туралы деректер банкін жасау; • Мемлекеттік және құқық қорғау органдарының мүдделерін ұсыну үшін құжаттарды дайындау; • Қақтығыс жағдайда олардың ата-аналары мен мұғалімдері балалардың мәселелерін қамтамасыз ету үшін жеке талқылау, қақтығыс жағдайында қатысушылармен топтық сабақтар. Ұйымдастырушылық қызмет: • Психологтар, дәрігерлер, КТІ инпекторды шақырумен тематикалық кеңестерді ұйымдастыру. • Ата-аналар, мұғалімдер мен оқушыларға жеке кеңес қамтамасыз ету. • Жергілікті билік пен құқық қорғау органдарымен отбасы мен баланы әлеуметтік қорғау коммуналдық қызметтердің, және қоғамдық ұйымдармен байланыс. • Мектептік шараларды ұйымдастыру (аз қамтылған отбасылардан шыққан балалар үшін тегін тамақтандару). • Демеушілермен байланыс, гуманитарлық және материалдық көмек ұйымдастыру.