1. Арнайы балабақша жағдайында МДҰ МЖМБС орындау бойынша жұмысты жалғастыру.
2. Баланың жеке басын оның физикалық дамуын, жеке мүмкіндіктерін, мүдделері мен қабілеттерін, әлеуметтік ортадағы бейімделуге дайындығын ескере отырып қалыптастыру үшін жағдай жасау.
3. Позитивті, әлеуметтік-бағытталған оқу уәждемесін қалыптастыру мақсатында баланың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес баланың дамуы үшін оңтайлы түзету бағдарламаларын, әдістемелерін, оқыту әдістері мен тәсілдерін оның ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес таңдау.
4. МДҰ мен отбасының денсаулығын сақтау және нығайту, тәрбиеленушілердің дене және психикалық денсаулығын алдын алу және түзету, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру жөніндегі мақсаттары мен мүдделерінің ортақтығы атмосферасын құру.
5. МДҰ мамандарының сөйлеу бұзушылықтары бар балалардың сөйлеу және психикалық даму проблемасы бойынша түзету-дамыту қызметінің кешенді бағдарламасын әзірлеу және іске асыру үшін жағдай жасау.
