Телефон доверия
8(7182)662332
Адрес: Павлодар қ., Генерал Смағұлов көшесі, 76 үй
8(7182)662332-басшы 8(7182)662250-бухгалтерия 8(7182)325080-вахта
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
Сейсенбі 15.00-18.00 Бейсенбі 09.00-11.00
In a year0
In a month0
In a week0
Yesterday0
Мүмкіндігі шектеулі балалардың ата-аналарына арналған жалпы ұсыныстар

Мүмкіндігі шектеулі балалардың ата-аналарына арналған жалпы ұсыныстар Құрметті ата-аналар, сіз осындай негіздерге назар аударуыңыз керек білім ретінде: • балалардың білім алудағы тең құқықтарын қамтамасыз ету; • өзін-өзі күту дағдыларына үйрету; • өз пікірін қорғауға үйрету. Баланың тәуелсіздігін шектеуге немесе оған бір нәрсе істеуге болмайды әрбір әрекет. Өзін-өзі күтуді ынталандыру керек, балаларды тіпті бірге үйрету керек ақыл-ой кемістігінің ауыр дәрежесі. Ата-аналар (мұғалімдермен бірге) мыналарға міндетті: • ізгі ниет пен психологиялық қауіпсіздік атмосферасын құру; • баланың жетістіктерін басқалармен емес, тек өзінің жетістіктерімен салыстыру балалар; • баланы үкімі жоқ қабылдауға тырысу; • сақталып қалған дағдыларға көңіл бөлу, позитивті тұлға түзету потенциалы ретіндегі сапалар; • позитивті ойлау, ерекшеліктерге назар аудармау; • баланы оның нақты қасиеттерімен біртіндеп таныстыру, дамыту таланттар мен қабілеттер, өзін-өзі бағалау сезімін дамыту және өзін-өзі бағалау. Бұған қол жеткізу үшін: 1. Бастаманы қолға алыңыз, мамандардан көмек сұраңыз мекемелер, жеке және отбасылық кеңестер алады. Мамандардың ұсыныстарын тыңдауға және орындауға тырысыңыз, балаңызбен жұмыс істеу. Есіңізде болсын, бұл жағдайға сіз кінәлі емессіз. Жағдайды ретінде қабылдаңыз берілген, қалай және неліктен болғаны туралы ойламаңыз, ойланыңыз қалай өмір сүру керек. Сіздің барлық қорқыныштарыңыз бен «қараңғы» ойларыңыз бала екенін есте сақтаңыз интуитивті деңгейде сезінеді. Балаңыздың табысты болашағы үшін болашаққа үмітпен және оптимизммен қарауға күш табуға тырысыңыз қазіргі уақытта өмір сүре отырып, болашақ. Қажет болса, ұқсас ата-аналардан көмек сұраңыз, көмек алыңыз бір-біріңе, тәжірибелеріңмен бөлісіңдер, бір-біріңе қолдау көрсетіңдер. жеңу қиын кезеңде психолог немесе баласы бар ата-аналар көмектесе алады ұқсас қиындықтармен және олар қиын кезеңді сәтті еңсерді. Басқа ата-аналармен байланысыңыз, тәжірибеңізбен, жетістіктеріңізбен бөлісіңіз оқыту, тәрбиелеу, қарым-қатынас жасау, басқа адамдардың тәжірибесін қабылдау. Бұл сізге көмектеседі ал балалар достарын, өмірлік серіктерін табады. Тиімді тәсілдермен жаттықтыру мінез-құлық. 2. Оқы. Мүмкіндігінше оқыңыз. Қолда бар ақпаратты зерттеңіз «Білу», балаңыздың даму ерекшеліктері мен жолын білу көмек, әдістер, ойындар, мүмкіндіктер. Үнемі қазірдің өзінде оралу оқыңыз, өзіңізді ынталандырыңыз, өйткені ақпарат ұмытылады, біз шаршаймыз, біз заттардың қазіргі жағдайына үйренеміз, біз жай демаламыз, біз мамандармен байланыста болуды тоқтатамыз, күнделікті ойнаймыз және баламен араласыңыз. Бірақ баланы қолдау және оған көмектесу дамыту, күнделікті және жүйелі сабақтар қажетті шарт болып табылады. 3. Мұғалім – логопедтің БАРЛЫҚ ұсынымдарын орындаңыз. Бұзушылықтар сөйлеуді дамыту жалпы дамуға кедергі болып табылады, сондықтан бұл қажет баланы күнделікті артикуляциялық гимнастиканы орындауға үйрету және логопед мұғалімнің басқа да міндеттері. 4. БАЛАҢЫЗМЕН БАЙЛАНЫСЫҢЫЗ. Баланың өзін-өзі бағалауы көп жағдайда байланысты айналасындағы адамдардың бағалауынан. Баланың өзіне сенуі маңызды, жайлылық, қауіпсіздік, позитивті жағдайды бастан өткерді дүниетанымы мен қызығушылығы. Бұл үшін бұл өте маңызды байланыс. Баланың өміріндегі оқиғаларға, оның пікіріне қызығушылық танытыңыз. Мысалы, Балаңыздан бүгін балабақшада не үйренгені туралы сұрақтар қойыңыз. Сұрақ бар – ой еңбегі бар. Ой бар - есте сақтау белсендіріледі. Бала өзін қалай ұстау керектігін және басқаша не айту керектігін білетінін есте сақтаңыз жағдайларда, оған мұны үйрету керек. "Уақыт өте келе" сізді бақылап отырамын ол оны үйренбейді. Не айту керектігін, қашан айту керектігін, қалай жақындау керектігін біліңіз, осы немесе басқа жағдайда не жауап беру керек. Ойында алдымен әртүрлі қарым-қатынас жағдаяттарын жаттықтырыңыз (қонаққа келу, туған күніңмен, жұмыста анама телефон соғу, әңгіме көшеде бейтаныс адаммен және т.б.), содан кейін нақты жағдайда. Қосулы Алдымен, әрқашан сонда болыңыз, баланы тездетіңіз, қолдаңыз. Көмек сұрауды және басқаларға көмектесуді үйреніңіз. Баланың құрдастарымен және достарымен қарым-қатынас жасауына жағдай жасаңыз, себебі... ешбір БАҚ тірі байланысты алмастыра алмайды. Қалай Бала басқа балалармен неғұрлым тезірек сөйлесе бастаса, соғұрлым оның мүмкіндігі артады ол болашақта оңай бейімделе алады. Сақтап көріңіз балалармен қарым-қатынаста сабырлылық, мейірімділік, достық, арасында өзіңіз және басқа адамдармен. Өмірдің алғашқы айларынан бастап баланың сезінуі маңызды айналаңыздың тұрақтылығы мен тыныштығы. 5. Не істеуге БОЛМАЙДЫ. Балаңызға кішкентай сияқты қарамаңыз дәрменсіз. Оған үнемі қамқорлық жасау ұсынылмайды. Барлығын бағындырмаңыз бала үшін отбасындағы өмір, ол үшін бәрін жасамаңыз, оның ішінде ерекше емес нәрсені де өзі жасай алатын еңбек. Балаларды мұндай асыра қорғау өте зиянды. Дәл қарапайым әрекеттерде, өзіне-өзі қызмет көрсетудің негізгі дағдылары және өзін-өзі бақылау өзіне деген сенімділік сияқты маңызды қасиеттерді дамытады, жауапкершілік сезімі, тәуелсіздік. Әрине, бақылау қажет бірақ ол «жоғарыда» емес, «жақын жерде» ұйымдастырылуы керек. 4-5 жас аралығындағы бала дербес болады және керек