Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: «Сурет салу»
Тақырыбы:Жау, жау жаңбыр
Атауы |
Ересек |
Даярлық |
Мақсаты: |
Жаңбырдың жаууын саусақпен сурет салу тәсілі арқылы бейнелеуге үйрету. Есте сақтау қабілетін, сөздік қоры мен ұсақ қол моторикасын дамыту. |
Жаңбырдың жаууын саусақпен сурет салу тәсілі арқылы бейнелеуге үйрету. Есте сақтау қабілетін, сөздік қоры мен ұсақ қол моторикасын дамыту. |
Міндеттері: |
сурет салу кезінде қылқаламды қағазға қарай бейімдеп ұстау; орындықта дұрыс отыру, бояумен жұмыс істей білуді үйрету. |
|
Құрал-жабдықтар: |
Альбом, жай қарындаш, қылқалам, бояу акварель, су құятын ыдыс, сүлгі, сызықтардың түрлері(суреттер). |
|
Өдіс-тәсілдер: |
Әңгімелеу, түсіндіру, жұмбақ жасыру, дидактикалық ойын |
|
Билингвалдық компонент: |
көктем, бүршік жарды, жаңбыр, бұлт, шалшық су, қол шатыр, тамшы, көк түсті бояу, теңіз, өзен, «жағын», жылы, күн. |
Іс әрекет кезеңдері: |
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
|
|
Ересек |
Даярлық |
|
1.Кіріспе бөлім |
Жылулық шеңбері. (Жүректен жүрекке)
|
Жылулық шеңбері. (Жүректен жүрекке)
|
2. Негізгі бөлім |
- Балалар қазір жылдың қандай мезгілі?
- Кім жаңбырдың астында жүріп көрді?
|
- Балалар қазір жылдың қандай мезгілі?
- Кім жаңбырдың астында жүріп көрді?
- жауады. |
3.Қорытынды |
- Балалар біз қандай іс - әрекетпен айналыстық? |
- Балалар біз қандай іс - әрекетпен айналыстық? |
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Оқу іс-әрекет түрі: Көркем әдебиет
Тақырып: «Тапқыр қоян» ертегісімен танысу
Мақсаты: Балаларды тірек сурет арқылы ертегінімен таныстыру.
А)Білімділік: ертегі туралы білген білімдерін бекіту;
Ә)Дамытушылық: балалардың есте сақтау, сөздік қорын, тілдік қатынастарын жетілдіру, әңгімелеп беруге, сахналауға дағдыландыру.
Б)Тәрбиелеу: балалардың шығармашылықтарын тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ- жауап, әңгімелеп беру, көрсету, талдау, тірек суретпен жұмыс, сахналау.
Пайдаланатын құралдар: тірек суреттер мен пропп карта белгілер, төс белгілер, кубидом,геоданий тақтайшасы, театр билеттері, 3д көзілдірігі, шығармашылық орталығына мозайкалар, үлгілер мен құралдар.
Сөздік жұмыс: «Тапқыр»- тығырықтан тез жол табатын адам.
Билинг. компонент:Коян -Rabbit
Іс- әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық |
Амандасау үш тілде: Балалар менің қолымда не көріп тұрсындар? - Дұрыс айтасындар, бұл сиқырлы қорапша.Мұнда біз бұрында өткен ертегілердің кейіпкерлері бар.Сендер бір- бірден келіп таңдап,қандай ертегі екенің айтасыңдар. |
Ұйымдастыру-іздестіру |
-Ендеше бүгін біз сендермен жаңа ертегімен танысамыз.Ол үшін біз сендермен кинотеатрға барып сол ертегіні 3Д арқылы тамашалаймыз.Кинотеатрда өзімізді қалай ұстаймыз? Не керек? Топқа оралып 2 орталыққа бөлінеміз. -Балалар, бүгін сабақта екі орталықта жұмыс жасаймыз. Олар кітап пен өнер орталығы.Балалар кеуделеріндегі төс белгіге байланысты екі орталыққа бөлінеміз. Кітап орталығы- тірек сурет арқылы ертегімен әрі қарай танысып талдайды. Ал шығармашылық орталығы - геоданий тақтайшасында резинкалар арқылы қоян мүсінің жасаймыз,ал жартысымыз мозайкадан қоян жасаймыз -Ал енді тірек сурет арқылы ертегімен таныспастан бастамас бұрын тілдерімізді жаттықтырып алайық. Тіл ұстарту жаттығуы: Ян-ян-ян қайда қорқақ қоян Ю-Ю-Ю –қорбаңдап жүр аю Ыр-ыр-ыр келе жатыр қасқыр. Тірек сурет арқылы ертегіні айтамыз. -Балалар айтыңдаршы,сендерге қандай сөз түсініксіз ертегіде? -Жақсы, тапқыр дегеніміз – тығырықтан тез жол табатын жанды айтамыз. Сөздік жұмыс: «тапқыр» дегеніміз – тығырықтан тез жол табатын жанды айтамыз Ертегіні «Тасбақа», «Зымыран», «Шынжыр» тәсілдері арқылы айтады. Кітап орталығындағы балалар киінгенше, шығармашылық орталығының жұмыстарын тексеру. -Ал балалар қазір бізге кітап орталығыңда болған балалар ертегіні сахналап береді. |
Рефлексивті- түзетушілік |
Қорытындылау: -Жақсы балалар енді бәріміз ортаға жиналамыз ( Үстелде ортада Кубидом тұрады.) - Қазір балалар біз сендермен осы Кубидом әдісі арқылы сабағымызды қортындылаймыз. Кубидомда неше терезесі бар? Дұрыс айтасыңдар, осы әр терезе мен есікте Пропп карта белгілері бар,сол белгі арқылы терезелердің және есіктің ішіңде қандай тапсырма бар екенің білеміз. Бірінші терезде- кейіпкер белгісі
Екінші терезе – Жалған белгісі Үшінші терезе- Жағымды және жағымсыз кейіпкер
Ең соңғы ол есік- Тапсырма.Қоянның құлағы тұрады. Кубидомның шатырында сыйлық болады. Бағалау.Балаларға тарату. |
Дене шынықтыру нұсқаушысы: Досымханова Сауле Бекеновна
Топ: Ортаңғы Б
Тақырыбы:1. Арқан үстінен жүру. Орманға саяхат.
2. Таяқшалардан секіріп өту.
Білім беру саласы:«Денсаулық».
Мақсаты:Арқан үстінен тура, қырымен жүруді қайталау.
Міндеттері:
а) Балаларды жаттығу ережелерін толық, дұрыс орындауға үйрету. Бір-біріне кедергі жасамауларын, арақашықтықты сақтауларын қадағалау.
ә) Қимыл-қозғалыстарды орындаған кезде сигналға жауап қайтаруға жаттықтыру, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
б) Ұлттық ойындарға қызығушылықтарын арттыру, ойлау қабілеттерін дамыту.
Қолданылатын көрнекі құралдар:қамшы, арқан, бөрене, бүр және ойынға қажетті құралдар.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері
|
Нұсқаушының іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық |
1 Бір қатар сапқа тұру. 2 Сәлемдесу. (нұсқауларды орындайды). Аяқтың ұшымен жүру, өкшемен жүру. «Орман аңдары» 1.бөлім. 1. «Аю». Қолды белге қойып, (қорбандап) табанды нық басып жүру. 2. «Түлкі». Қолды төмен жанға ұстап (қуланып) бір сызықпен жүру. 3. «Кірпі». Қолды алға қойып еңкейіп жүру. 4. «Қоян». Қолды кеуденің алдында иіп, қос аяқпен секіру. Баяу жүгіру, жылдам жүгіру. Тыныс алу жаттығуы.
|
Бір тізбекпен кіріп, бір қатарға сапқа тұру. Сәлемдеседі.
Орман аңдарының іс-қимылын келтіріп жүреді. Бір жолмен бірінің артынан бірі жүреді.
Қос аяқпен секіреді. Жүгіреді.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
2.бөлім. Қамшымен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары. 1. Б.қ.-қамшыны екі шетінен ұстау. 1 қолды бүгу арқылы қамшыны кеуде тұсына көтеру. 2 Б.қ. 4-5 рет қайталау. 2. Б.қ. қолды төмен түсіріп қамшыны ортасынан ұстау. 1 қамшыны жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен тұрып созылу. 2 Б.қ. 3. Б.қ.- қамшыны жоғары көтеру, алға қарай иіліп қамшыны жерге қою. 3- Түзу тұру, 4- алға иіліп қамшыны көтеріп алу. Б.қ.
4. Б.қ.- малдас отыру, қамшыны жауырын тұсында ұстайды. 1-оңға бұрылу, 2- Б.қ., 3- солға бұрылу, 4-Б.қ. келу. 5. Б.қ. – еденге арқамен жатып, қамшыны аяқтың ұшына тигізу. Б.қ. 6. Б.қ.- қамшыны жерге қойып секіру. Б.қ. Тыныс алу жаттығуы. Негізгі қимыл жаттығулары: 1. Арқан үстінен жүру. (Арқанды көрсету, арқанның үстімен тура және қырымен жүру). 2 Таяқшалардан секіріп өту. Ұлттық ойындар: «Орамал тастамақ», «Асық жинау». (Балалармен бірлесе ойнау).
|
Екі қатарға бөлініп, қамшыны алады.
Қамшыларды жоғары көтеріп, оңға солға иіледі.
Отырып тұру. Секіру.
Арқан үстінен жүру.
Бір-біріне кедергі жасамайды.
Ойынды қызыға ойнайды. |
Рефлексиялық-түзетушілік |
1. Қауіпсіздік ережесін сақтау. 2. Балалардың көңіл-күйін бақылау. 3. Жаттығулар ережелерін толық орындалуын қадағалау.
|
Балаларды мадақтау. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: Арқан үстімен жүруді.
Түсінеді: Таяқшадан қалай секіруді.
Қолданады: жаттығуларды қамшымен орындауды, ойынға қажетті заттармен орындалатын жаттығуларды орындай білу іскерліктерін.
Білім беру саласы:Қатынас.
Оқу іс-әрекетінің түрі:Көркем әдебиет.
Тақырыбы: «Шұбар тауық»
Мақсаты:Ертегі мазмұнын түсіндіру, кейіпкерлер бейнесіне ене білу. Ой қабілеттерін дамыту.
Міндеттері: 1. Балаларды ертегіне зейін қойып, аяғына дейін тыңдауға үйрету.
2. Сөздік қорын байыту.
3. Тәрбиешінің сұрақтарына ашық жауап беруге, бірінің бірі
жауабын тыңдауға, өз-өздеріне сенімділікке, кейіпкерге деген
мейірімділік, аяушылық сезімге тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдер:түсіндіру, көрсету.
Көрнекіліктер:Сурет, ұршық театры, қорап театры, д/о «үй құстары», сандық.
Биллингвалдық компонент:тауық – курица – hen, жұмыртқа – яйцо – egg, ата – дедушка - grandfather , әже – бабушка – grandmother. .
Мотивациялық қозғаушылық.
Балалармен поезд құрып, ертегі әлеміне барамыз. Балалардың көңіл-күйлерін көтеру.
Аудан қуат алайық,
Алақанға салайық.
Күннен шуақ алайық,
Алақанға салайық.
Жерден нәр алайық,
Алақанға салайық.
Балалар бұл не? Бізге әже келді. Қолында қоржын. Амандасу. Әже кетеді.
Қоржынның ішінде жұмыртқа. Жұмыртқаны не әкеледі?
Тауық – деп жауап береді.
Үй құстарын атау.
Енді «Шұбар тауық» ертегісімен танысамыз.
Биллингвалдық компонент.
Сөздік ұйқас жасау.
Сергіту сәті: «Балапан» биі.
Ұршық театрмен ертегіні аяқтау.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек – ертегіні тыңдау.
Нені игерді – кейіпкерлердің бейнесімен танысу.
Нені біледі: сұрақтарға толық жауап береді.
Даярлық "А" тобының тәрбиешісі: Жакина Анель Аманқызы
Білім беру саласы:"Таным"
Оқу іс-әрекет түрі: ҚМҰҚ
Тақырып: «Математика әлеміне саяхат»
Мақсаты:Балаларды санауға, қосуға, алуға үйрету. Балалардың логикалық ойлау, ауызша есептеу дағдыларын дамыту. Ой-өрісін, шығармашылық шеберлігін байыту, геометриалық пішіндерді анықтаумен, көлік түрлерін құрастыру.
Әдіс-тәсілдер:сұрақ- жауап, Триз технологиясы, Воскобович, мнемокесте, дидактикалық ойын.
Пайдаланатын құралдар:тапсырмаларға жасалған тақтайшалар, төс белгілер,магнитафон, теледидар, шығармашылық орталағындағы үлгілер мен құралдар.
Билинг. Компонент(үштілділік): Қыс мезгілі мен оның айларын үштілде айту.
Іс- әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық |
Кіріспе: -Балалар, қазір қандай жыл мезгілі? Қыс мезгілінде неше ай бар? Қыс мезгілдерін атайықшы? Жарайсыңдар балалар. Бүгін бізге көп апайлар қонаққа келіпті. Апайларымызбен амандасайықшы. |
Қыс-зима-winter. Желтоқсан, қаңтар, ақпан. Декабрь, январь, февраль,December.January.February. сәлеметсізбе,Здраствуйте, |
Ұйымдастыру-іздестіру |
-Балалар бізге скайппен біреу звандап жатқан сияқты. Кім екен бұл? Балалар бұл Димдимыч қой. (балалардан көмек сұрайды)
-Балалар ДимДимычқа көмектесеміз бе! Ендеше қазір бәріміз математика әлеміне аттанайық. Немен баруға болады? Ал біз мына ғажайып шарлармен ұшып барайық иа? -Балалар міне математика әлеміне де келіп жеттік. Мұнда бізге дайындалған көп тапсырмалар бар екен. -Балалар мүмкін біз фиксиктарды көмекке шақырамыз! Балалар онда біз олардың сиқырлы сөздерін айтайық. 1,2,3 тыдыщ. Фиксиктар келеді Балалар енді біз тапсырмаларды тез орындау үшін екі топқа бөлінейік. Қазір фиксиктар сиқырласын. Сендер көздеріңді жұмыңдар. Кімде қандай төс белгі, Фиксиктар мен ноликтер тобы болып екіге бөлінейік.
Фиксиктар тобы:
1 тапсырма: Геоконт тақтайшасына резинкамен пішіндер жасайды. 2 тапсырма: Сандардың көршілерін тауып жазады. 3 тапсырма: Сиқырлы Қорапшадағы пішіндерден құралған суретті жасайды.
Ноликтер тобы: 1 тапсырма: Балық аулап, балықтағы пішінді атап, есепті шығарады. 2 тапсырма: тақтайшадағы есепті шығарып, жауабын резинка арқылы қосады.
3 тапсырма: Күлтешеге 10 санының құрамын табады. -Балалар тапсырмаларды орындадық, енді Ортаға келіп Луллия шеңберіндегі тапсырманы бірге жасайық. Балалар шеңберде берілген мнемокесте арқылы қойылған логикалық сұрақтарға жауап беріп, жауабын қалташаларға салады. -Рахмет балалар. Осымен тапсырмаларды орындап болған сияқтымыз. |
Балалар қойылған сұрақтарға жауап береді.
Бір бала: Достар бұл тапсырмалардың бәрін біз қалай тез орындаймыз.Мында тапсырмалар көп екен. 1,2,3,тыдыщ Балалар түсіндіреді не үшін шақырғанын. Өлең айтады. Балалар төс белгілеріне қарай отыра екі орталыққа бөлінеді.
Балалар өз жұмыстарына кіріседі.
Балалар берілген тапсырмаларды орындап, жауаптарын қорғайды. |
Рефлексивті- түзетушілік |
Балалар бүгін біз көп тапсырмаларды орындадық. Дым Дымычке хабарласып айтайық. Скайппен хабарласып сөйлеседі. |
|