Образование высшее-дошкольное, педагог - модератор, стаж 6 лет
Образование - средне-специальное, без категории, стаж - 4 года
Образование - средне - специальное, педагог-модератор, стаж 9 лет
Образование - высшее, педагог-модератор, стаж 12 лет
Образование высшее, без категории, стаж 2 года
Образование средне-специаьное, педагог - эксперт, стаж 7 лет
Образованиесредне-специальное, категория 1, стаж 13 лет
Образование высшее, первая категория, стаж 11 лет
Образование высшее, педагог-модератор, стаж - 12 лет
Образование - высшее, категория вторая, стаж 4 года
Образование высшее, педаго-модератор, стаж - 10 лет
Образование средне-специальное, вторая категория, стаж - 7 лет
Образование средне-специальное, без категории, стаж - 4 года.
Образование высшее,педагог-модератор, стаж - 17 лет
Образование среднеөспециальное, без категории, стаж 2 года
Образование средне-специальное, категория 2, стаж 9 лет
Білімі - жоғары, 1 санат
Образование: средне - специальное, первая категория, стаж - 38 лет
Білімі - орташа - арнайы, 2 санат, жұмыс өтілі - 9 жыл
Тәрбиешінің мәдениеті
Қазақтың шыққан тегін, төл тарихын, әдет-ғұрпын, жас ұрпақтың жадына сіңіру-өмір талабы. Ал осынау ізгі қасиеттер әуелі отбасындағы ата-ананың өнегесімен, екінші, балабаұшадағы тәрбиешінің берген тәлимі арқылы балғындардын бойына сіңірлетіні сөзсіз. Себебі, әу бастан тамырын тереңге жая алмаған тал-шыбықтың,мәуелі ағаш болып өсе алмайтыны секілді,өз елінің рухани байлығына кенеле алмаған баланың болашағы бұлыңғыр болмақ. Әр ата-ана төл перзентіне жамандық тілемесі анық.Сондықтан, сана-сезімі жеткенше баласын жақсы қасиеттерге баулыр.Ал балабақшадағы тәрбиеші – біздер ше? Өзгенің баласына қаншалықты көңіл бөле алып журміз? Әрине , жұмыс барысында балабақша тәрбиешілері бала қауіпсіздігіне қатты аландайды. «Қызыметімде бала келеңсіз жайға ұшырап қалмаса екен,ата-ана маған қатысты өкпе-наз айтпаса болды » деген ойлармен ғана шектелетін тәрбиешілер бар екендігі де жасырын емес. Біз тек баланың қауіпсіздігін ғана қадағалайтын болсақ , катты қателесеміз . Бастысы –бала тәрбиесі. Алаш арысы Мағжан Жұмабаев өзінің ұлағатты бір сөзінде «Баланы тәрбиеші дәл өзіндей қылып өсіріп шығармай, келешек заманына лайық етіп тәрбиелеуі керек » деген екен. Ғұламаның айтқанындай етіп бала тәрбиелеу үшін, әр тәлімгердің білімі,сана-сезімі, мәдениеті жоғары болуы шарт.Сондықтан да, тәрбиешінің өзі тәрбиелі болуы керек.
Ертемен келген бүлдіршіннің ата-анасымен жылы амандасып, әр сәбиді өзіне жақын тартып ,тіпті, топтағыжүріс-тұрысына, балалардың алдында өзіне-өзі дұрыс ұстауына , киім киісіне дейн назар аударуы қажет. Балаға ойын айнатса да, сурет салғызса да,таппақ жаттатса да ұлттық нақыштағы болуы басым дүниелермен сәби жүрегін баурап алу қажет.
Ұйде отырған балаға қарағанда балабақшада тәрбиеленгени бөбектердің ой – санасы, есте сақтау қабілеті жақсы дамиды.Кейін мектеп қабырғасына барғанда да қиындықтарға тап болмайды.Тәрбиелеуші болмашы нәрсені булдірсе, тапсырманы дұрыс орындамаса, оған дауыс көтеріп ұрсудың, қабақ шытып, шытып, дөрекелік көрсетудің қажеті жоқ.Керсінше, сен мынаны дұрыс жасамадың,оны былай істесең өзіне де, өзгеге де тимді болар еді – деп, бала психологиясына күш түсірмей, оң психологиясына күш түсірмей, оң әсер етуі керек. Сонда ғана сәбидің көнілі көтерінкі, денесі сергек , өзін жақсы сезініп, келешекке деген қадамы нық болмақ.
Ендеше, біліміміз бен мәдениетімізді арттырып , саналы тәрбиеші болуға ұқсап бағып, сапалы болашақ иесін тәтбиелейік.