Размер шрифта:
↑Наверх
Телефон доверия
+77005264146 (педагог-психолог Серік Жұпар Думанқызы)
Адрес: Павлодарская область, город Павлодар, ул. Ладожская, строение 15/1
Вернуться на главную страницу отдела образования
График приема граждан:
ВТОРНИК: 16:00-18:00
Администрация
Кульбекова Шынар Маулетовна
Кульбекова Шынар Маулетовна

Оқу ісі жұмысы жөніндегі (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта) білім беру ұйымының директорының орынбасары

Лауазымдық міндеттері:

  •  «Білім туралы»  заңын  жүзеге асыру жөніндегі құжаттарды, әдістемелік нұсқау хаттағы, ЖМББ стандартындағы нұсқауларды меңгереді  және орындайды;

  • Оқушыларды жаппай оқумен қамту сұрақтарын жүзеге асырады, мемлекеттік қызметтің орындалуын қадағалайды;

  • Оқушылардың жеке іс-қағаздарын, статистикалық есеп жылжуы бойынша есеп береді;

  •  Тоқсан сайын оқушылардың келіп - кету есебі, мектептегі білім сапасын бақылайды;

  •  Мектептегі формативті және суммативті бағалау процедурасын үйлестіреді және ұйымдастырады;    мектепте қойылатын бағалар мен балдарға мониторинг және есеп жүргізеді, «Күнделік»  электронды журналдың толтырылуын бақылайды;  

  •  PISA, TIMSS халықаралық зерттеуге  қатысты  оқушылар туралы деректер базасын жасайды, жұмысын ұйымдастырады, басқарады, бақылайды;

  •  Оқу жылының аяқтау туралы шараларды, 9,11-сынып мемлекеттік емтиханға дайындық жұмысын ұйымдастырады, басқарады, қорытындылайды;

  •  11-сынып оқушыларын ҰБТ-ға қатысатын оқушылар туралы деректер базасын құрады;

  •  Қатаң есептегі құжаттардың (жалпы орта білім туралы аттестат, негізгі білім туралы куәлік, мақтау қағазы, мақтау грамотасы) жүргізілуін бақылайды;

  • Математика, физика, химия, биология, география пәндерінің ӘБ жұмысын басқарады, кабинеттердің дамуын қадағалайды;

  • Математика, физика, информатика, химия, биология, география пәндері мұғалімдерінің біліктілігін арттыру, курстық, озық педагогикалық тәжірибені жинақтайды және таратады;

  • Математика, физика, информатика, химия, биология, география пәндері мұғалімдерінің апталық оқу жүктемелерін үйлестіруіне қатысады;

  • Жоғары (бейінді) сыныптарды жинақтау үшін объективті негіз ретінде негізгі мектепті бітірушінің қорытынды білім беру рейтингін жасайды;

  • Педагогикалық кеңестің тәртібі мен материалдарын әзірлейді,  анықтамалары мен хаттамаларын жүргізеді;

  • Пәндер бойынша мектепішілік бақылауды ұйымдастырады және іске асырады, білімді шектеуді өткізеді, мектепшілік бақылаудың нәтижесі бойынша білім сапасын, бөлімді және тоқсанды суммативтивті бағалауды талдайды;

  • Белгіленген есеп беру құжаттамасының сапалы және уақтылы жасалуын қамтамасыз етеді;

  • Кері байланысты ұсына отырып педагогтердің сабағына қатысады және талдау жасайды;

  • Оқу процесін, оқушылардың білім сапасын жетілдіру бойынша тренингтер, оқыту семинарларын, оқу әдістемелік сағаттар өткізеді;

  • Өзі басқарған сұрақтар бойынша жиналыс, отырыстар өткізу, шешім қабылдау;

  • Өзі бақылайтын пәндер кабинеттерінің санитарлық-гигиеналық жағдайын бақылау, дамуын қамтамасыз ету;

  •  1-11- сынып бойынша мектептің оқу –жұмыс жоспарын жасайды;

  • 1-11- сынып мұғалімдерінің апталық жүктемесінің тарификациясын құрады, білім бөліміне тапсырады;

  • Мұғалімдердің еңбек күнін есептеу табелін жүргізеді, босатылған және ауыстырылған сабақтардың есебін қадағалайды;

  • 11-сыныптарының ӨОК бірлескен жұмысын  бақылайды;

  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологтық-дәрігерлік-педагогикалық қолдауды іске асыру және инклюзивті білім беруді орындау арқылы тең құқылы тұлға болуға мүмкіндік жасау;

  • Үйде оқитын оқушылардың білім алуын ұйымдастыру, бақылау;

  • Педагогтердің кәсіби этика нормаларын сақтауын бақылау және қолдау, туындаған мәселелер бойынша кеңес беру;

  • 10,11 -сынып параллелінің жұмысын басқарады, бақылайды (сынып журналы, табель, «Күнделік» бағдарламасы,  оқушының жеке іс-қағазы);

  • «Білім туралы»  заңын  жүзеге асыру жөніндегі құжаттарды, әдістемелік нұсқау хаттағы, ЖМББ стандартындағы нұсқауларды меңгереді  және орындайды.

Иванова Венера Альфредовна
Иванова Венера Альфредовна

Заместитель директора организации образования по профильному обучению (начальное, основное среднее, общее среднее)

 

Должностные обязанности:

2.1. Изучение и выполнение документов по реализации Закона «Об образовании», методических указаний и инструкций, содержащихся в Государственном общеобязательном стандарте образования (ГОСО);

2.2. Организация и управление научно-методической и инновационной работой школы;

2.3. Оценка эффективности работы методического совета школы и методических объединений учителей, анализ и координация их планов;

2.4. Контроль участия учителей в курсах повышения квалификации, проведение координационной работы по внедрению опыта, полученного после курсов, в работу школы;

2.5. Направление и управление научно-исследовательской работой учителей школы, создание стимулирующих и благоприятных условий для творческой работы педагогов;

2.6. Организация внутришкольных конкурсов с целью выявления и распространения профессиональных достижений, инновационного опыта учителей;

2.7. Оказание научно-методической помощи и контроль за применением учителями школы нетрадиционных форм обучения;

2.8. Содействие и контроль за разработкой научно-методических пособий и учебников, индивидуальных учебных планов, организация защиты авторских прав учителей;

2.9. Организация работы Научного общества учащихся (НОУ): управление, организация и анализ результатов проведения внутришкольных предметных недель, предметных олимпиад, конкурсов и чтений научных проектов;

2.10. Оказание методической, инструктивной помощи учителям школы по процедуре формативного и суммативного оценивания в школе, проведение коучингов, тренингов и других мероприятий среди учителей по системе критериального оценивания;

2.11. Организация и управление работой с одаренными детьми совместно с центрами «Павлодар дарыны», «Ертіс дарыны». Создание условий для участия учащихся в научных проектах, олимпиадах, интеллектуальных конкурсах, анализ результатов участия и отслеживание динамики;

2.12. Координация деятельности педагогического коллектива, направленной на повышение профессионального мастерства и квалификации педагогов, по распространению передового педагогического опыта, разработке системы диагностики учащихся, содержания консультирования учащихся и родителей в рамках профильного обучения, апробации и внедрению инновационных технологий в работу методических объединений педагогов, обобщению и распространению передового педагогического опыта учителей школы;

2.13. Контроль и поддержка соблюдения педагогами норм профессиональной этики, консультирование по возникающим вопросам;

2.14. Обеспечение возможности выбора образовательных программ различных уровней, обучения по учебным планам в системе непрерывного образования «школа-вуз», «школа-колледж-вуз», «колледж-вуз», раскрытие профессиональных способностей к изучению наук, самостоятельный выбор различных циклов для углубленного освоения предметов с целью выбора профиля дальнейшего образования;

2.15. Составление годового плана школы, контроль и отслеживание реализации программы развития;

2.16. Контроль за составлением месячных и недельных планов школы;

2.17. Организация и контроль Школы молодого учителя;

2.18. Управление развитием и функционированием методического кабинета;

2.19. Организация работы педагогических кадров по программе профильных классов;

2.20. Обеспечение методико-программной поддержки программ прикладных и элективных курсов профильного обучения;

2.21. Составление итогового образовательного рейтинга выпускника основной школы как объективной основы для комплектования старших (профильных) классов;

2.22. Организация перспективного прогнозирования и текущего планирования деятельности организаций образования по внедрению профильного обучения, разноуровневых программ;

2.23. Проведение профориентационной работы совместно с организациями высшего, технического и профессионального образования;

2.24. Организация преемственности при переходе учащихся из начальной школы в среднее звено;

2.25. Руководство и контроль за работой методических объединений (МО) казахского языка и литературы, русского языка, иностранного языка, истории, внесение предложений по планированию и обеспечению обновления материально-технической базы предметных кабинетов;

2.26. Анализ совокупной оценки качества знаний по разделам и четвертям по предметам казахский язык и литература, русский язык, иностранный язык, история, организация и осуществление внутришкольного контроля;

2.27. Ведение справок и протоколов совещаний при директоре;

2.28. Проведение собраний, заседаний, принятие решений по вопросам, находящимся в его ведении;

2.29. Контроль санитарно-гигиенического состояния кабинетов по курируемым предметам, обеспечение их развития;

2.30. Руководство, контроль работы параллели 7-х классов (классный журнал, табель, программа «Күнделік»/«Кунделик», личное дело учащегося).

Тюлегенов Серик Балыкбаевич
Тюлегенов Серик Балыкбаевич

Ақпараттандыру жөніндегі (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта) білім беру ұйымының директорының орынбасары

Лауазымдық міндеттері:

2.1 «Білім туралы»  заңын  жүзеге асыру жөніндегі құжаттарды, әдістемелік нұсқау хаттағы, ЖМББ стандартындағы нұсқауларды меңгереді  және орындайды; 

2.2 Білім беру ұйымын цифрландыру, ақпараттандыру, оны ресурстық қамтамасыз ету процесін іске асыруды ұйымдастырады, оқыту процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды енгізеді және пайдаланады, білім беру және басқару қызметінде ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану мәселелері бойынша сыртқы ұйымдармен байланыс орнатады;

2.3 Тиісті жұмыс бағытының кадрларын іріктеуді жүзеге асырады, оларды басшыға ұсынады;

2.4 Оқу процесінде, сондай-ақ қашықтықтан оқыту кезінде ақпараттандыру жүйесін пайдалану бойынша жұмысты үйлестіреді;

2.5 Ақпараттық технологияларды пайдалану мәселелері бойынша педагогтерді оқытуды ұйымдастырады;

2.6 Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар саласындағы әдістемелік, зерттеу, тәжірибелік-эксперименттік және инновациялық жұмыс жүйесін ұйымдастырады және жоспарлайды;

2.7 Цифрлық білім беру жобалары мен инновациялық технологияларды мектепке енгізеді;

2.8. Ақпараттық технологиялар саласындағы жаңалықтармен бөліседі, педагогтерге әдістемелік қолдау көрсетеді;

2.9. АКТ бойынша жоспар, есеп, мониторинг, талдау құжаттарын әзірлейді;

2.10. Білім беру ұйымындағы цифрлық ресурстардың есебін жүргізеді (техника, бағдарламалық қамтамасыз ету, лицензиялар);

 2.11.Мектеп бойынша ұсынылған деректерді Ұлттық білім беру деректерімен (НОБД)  салыстырады, есеп жүргізеді,  бақылайды;

2.12. Мұғалімдердің пән бойынша цифрлық білім беру ресурстарын пайдалануын,  электрондық базаның жүйелігін және сақталуын қадағалайды, бақылайды, басқарады;

2.13. Мектептің компьютерлік паркін бақылауда ұстайды, есептен шығаруға қатысады, техникалық жай-күйін бақылауда ұстайды;

2.14. Электрондық журнал, электрондық күнделік, цифрлық білім беру платформаларын (Kundelik, BilimLand, т.б.) қолдануды бақылайды;

2.15. Информатика, робототехника, STEM-зертханасы, IT- сыныптарды,бастауыштағы цифрлық лаборатория, жаңа модификация кабинеттерін, 3D модельдеу бағыттарын дамытуға қолдау көрсетеді, интерактивті тақта мен панельмен жабдықталған кабинеттерді, техникалық және бағдарламалық етуін, қауіпсіздік техникасының сақталуын бақылайды, басқарады;

2.16. Мектептің компьютерлері, интернет желісі,  серверлер, бейнебақылау және басқа да техникалардың жұмысын үйлестіреді;

2.17. Информатика, дене шынықтыру, көркем еңбек пәнінің оқу жоспары, бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендерінің орындалуын қадағалайды;

2.18. Информатика, STEM-зертханасы,дене шынықтыру, көркем еңбек, робототехникакабинеттерінің жұмысын, сабақ өткізу сапасын бақылайды;

2.19. Оқушылармен киберқауіпсіздік, интернеттегі қауіпсіз мінез-құлық бойынша іс-шаралар өткізеді;

2.20. Оқушыларға цифрлық сауаттылық пен IT-білімді дамытуға бағытталған үйірмелер мен жобаларды ұйымдастырады;

2.21. Ақпараттық қауіпсіздік, деректерді қорғау жүйелерін қамтамасыз етеді;

2.22. Мектептің ресми сайтының мазмұнының толықтығын, жаңару жиілігін бақылайды;

2.23. Әлеуметтік желілерде мектеп имиджін қалыптастыру бойынша жұмыстарды қадағалайды;

2.24. Білім беру ұйымдарында процестерді цифрландыруды қамтамасыз етеді;

2.25. Оқу-материалдық базаны қамтамасыз ету, сақтау және жетілдіру, қызмет көрсету, жөндеу және оны есепке алу жөніндегі жұмысты ұйымдастырады;

2.26. Санитариялық-гигиеналық режим, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелерінің сақталуын қамтамасыз етеді;

2.27.  Белгіленген есептік құжаттаманың уақтылы жасалуын қамтамасыз етеді;

2.28. 5,6 -сынып параллелінің жұмысын басқарады, бақылайды;

2.29. Педагогтердің кәсіби этика нормаларын сақтауын бақылайды және қолдайды, туындаған мәселелер бойынша кеңес береді;

2.30. Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.