Сенім телефоны
8 71 82 31 84 16
email: sosh40@goo.edu.kz
Мекенжайы: Жағажай көш., 60/1
318415, 318416, 318408
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
сәрсенбі сағат 17.00-ден 19.00-ге дейін
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Шет тілі ӘБ
Мектептің әдістемелік тақырыбы:
«Мектептің жоспарына сәйкес оқушылардың фунционалдық сауаттылықтарын дамыту»
 
Мақсаты:
Оқытудың тәрбие процесінде функционалдық сауаттылықтарының құзіреттігін дамыту.
 
Міндеттері:
 
1.        Оқушылардың фунционалдық сауаттылықтарын және оқушылардың жетістіктерін бағалау;
2.        «Онлайн білім» қабілеиттерін дамыту, қарастыру.
 
 
Бекітемін:
№ 40 ЖОМ  директоры:
________Задубняк Л.В.
«___»________2014 ж.
                      
 
2014-2015 оқу жылына арналған шет тілі әдістемелік 
бірлестігінің  жұмыс жоспары.
 
Негізгі бағыттар
Жоспардың орындалуы
Өткізілетін іс-шаралар
мерзімі
жауаптылар
1
Мемлекеттік стандарттың орындалуы
1.Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлар.
2.Бақылау жұмысының өлшемдері.
3.Мемлекеттік стандарттың орындалуы.
4.Әкімшілік бақылау жұмыстары..
қыркүйек
 
1 рет тоқсанда
ӘБ жетекшісі, оқу ісінің меңгерушісі
2
Мектептің құжаттарымен жұмыс.
1.Бірыңғай орфографиялық тәртіп..
2.Дұрыс бағалау.
3.Журналдардың дұрыс толтыруын қадағалау..
Жыл бойы
Жылына 1 рет
оқу ісінің меңгерушісі
3
Мектептің әдістемелік жұмысы.
Педагогикалық кеңестердің тақырыптары:
1 .Ұйымдастырушылық: «Мектеп жолымен- Қазақстан-2050 стратегиясы»».
2. Фунционалдық сауаттылық( 1 тоқсанның қорытындылары)
3. «Онлайн» мектептің білім беру жүйесі
4. Оқыту мен тәрбиенің  жолындағы сапаның қорытындысы.
Семинарлар тақырыбы:
1.Функционалдық сауаттылық тың оқушылар өмірінде алатын орны.
2. 10 бағыттар «Онлайн»оқытудың бағыттары.
 3. Оқыту процесінде мектептің экологиялық тәрбиесі.
Ғылыми –практикалық конференция тақырыптары:
«Қазақстан республикасының білімінде мектептің экологиялық тәрбиесінің дамуы.»
Конкурстар:
1.     Ақылдылар мен білімділер.
2.     2050 жылы мен өзімді қалай көремін.(шығарма).
3.     Ғылым күні. «Болашақ бүгіннен басталады».
 
тамыз
 
қараша
 
 
қаңтар
 
наурыз
 
 
 
қыркүйек
 
желтоқсан
 
 
ақпан
 
сәуір
 
 
 
қараша, қаңтар., наурыз
қаңтар
 
ақпан
 
4
Әдістемелік отырыстар
1.     отырыс:
1. Фунционалдық сауаттылықтарын дамыту.
2. 2013-2014 оқу жылына арналған жұмыс талдауы.
3.Нормативті құжаттармен, мемлекеттік стандартпен, әдістемелік нұсқау хатпен жұмыс. 
4. Күнтізбелік-тақыптық жоспарларды бекіту
5. «Тіл мерекесіне» арналған жұмыс жоспары.
 
 
 қыркүйек
 
Әб жетекшісі
 
 
 
 
 
ӘБ мүшелері
2.отырыс:
1.  Семинар.Tims, Pisa, Pirlsтапсырмаларын тәжірибеде қолдану .
2.  Қалалық олимпиадаға дайындық.
3.1 тоқсанның қорынтындыларын талдау.
4. Шет тілдер апталығына дайындық (желтоқсан айы)
5.Мерзімдік басылымдарға жазылу.
6. Әр түрлі..
қараша
 
Әб жетекшісі
 
Пән мұғалімдері
3. отырыс
1.   Оқыту жоспарын қарастыру, олқылық тұстарды жою, шешімдерді қарастыру.
2.Жарты жылдық бақылауды талдау.
3. Подготовка к
 
қаңтар
Пән мұғалімдері
4. отырыс.
1. Мектептің түлегінің жеке тұлға ретінде қалыптасуы.
2. ҰБТ-ге дайындық.
3. Сабақтың талдауы.
4.3 тоқсан қорытындылары.
наурыз
 
ӘБ жетекшісі, пән мұғалімдері
5 отырыс:
1.  Емтихан материалдарын бекіту, қарастыру..
2.Уақытылы қайталауды ұйымдастыру.
3.Оқушыларды емтихандарға жіне ҰБТ-ге дайындау.
сәуір
 
ӘБ жетекшісі, пән мұғалімдері
6 отырыс
1.  Дөңгелек үстел. Тәжірибе алмасу.
 2.  Жылдық бақылау жұмыстарының талдауы.
3. 2014-2015 оқу жылына арналған жұмыстың талдауы.
4.2015-2016 жылдарға арналған жұмыс жоспары.
мамыр
 
5
Ұстаздардың өздерінің құзіреттілік қабілеттерін дамыту.
1. Ұстаздардың шығармашылық топтарға, семинарларға, өзін-өзі жетілдіру тақырыптарына, курстардан өту қажеттіліктері.
2.Ашық сабақтар өткізу..
3.Сабақтарға өзара қатысу..
4. Ұстаздардың семинарларда, конкурстарда қатысулары.
5.Тәжірибе алмасу..
6.Шығармашылық есептер..
Жыл бойы
ӘБ мұғалімдері
6.
Оқушылардың білім сапасын көтеру.
1. Төмен деңгейдегі оқушылармен жұмыс түрі.
2. Дарынды оқушыларды олимпиадаға дайындау.
3.Ғылыми-ізденушілікжұмыс.
4.ОЖСБ-ға дайындық
5 ҰБТ-ге дайындық
 
Пән мұғалімдері
7.
Қазіргі заман талабына сәйкес кабинеттердің жұмысы
1. Кабинеттің төлқұжаты
2.Кабинеттегі дидактикалық маттериалдың жүйеленуі.
3.Сынып бұрыштары:
- «Сынып бұрышы»
- «Бүгін сабақта»
- «Қауіпсіздік ережесі».
4. Пән бойынша кабинетте кітап қорын толтыру.
тамыз
қыркүйек
 
қаңтар
жыл бойы
Пән мұғалімдері
8
Сыныптан тыс жұмыс
1. Шет тілі апталығын өткізу. (желтоқсан)
2.Қалалық, облыстық,олимпиадаларға, конкурстарға қатысу.
 3.Үйірме және факультатив жұмыстарын өткізу.
4 Интеллектуальдық  марафондар өткізу..
желтоқсан
жыл бойы
 
 
 
ӘБ мүшелері
 

 

Сабақтың тақырыбы: «Animals are in danger»
Өткізген: Успанова С.Г.
Сабақтың  мақсаттары:

Aims:
• Students will be able to speak about animals using new vocabulary;
• Students will be able to develop their oral speech, to use of the Present Simple, Perfect;
• To foster their love for animals.

Language focus: Present Indefinite Tense, Present Perfect
The type of the lesson: developing communicative skills
Materials required: flip charts, pictures, test
Technology: information-communication technology, role play, communicative technology
Procedure of the Lesson:
Course Teacher’s action Students’ actions Time
1. Organization moment Greeting students
“Good afternoon. I’m very glad to see you today. Take your seats, please.” Students greet the teacher, take their seats
2.Phonetic drill


1.
Are you ready for the lesson?

Let’s read this poem. Repeat in chorus.
The tail of the cat is long.
The paw of the lion is strong.
The roof of the house is tall.
The nose of the mouse is small./slide2/

Yes, we are ready.
Repeat in chorus.

3. Checking out homework
4. Warm-up
What was your homework? Which pair will begin?/slide3/
1. Today we’ll continue to speak about animals. We know the problem of nature is becoming more important.
To make a dialogue.

We have to save the nature.
2. Today we have 2 groups and we’ll compete with each other. The scores will be written on the blackboard.
3.First answer to these questions /slide4/
What kind of animals do you know?
- Where do they live?
- Where do tigers come from?
- Where do elephants come from?
- Are animals in danger?
- Why are they in danger?

Read more information about animals /slide 5-6/

2. And I prepared you some riddles, Can you guess? /slide 7-8/
The first group got----- scores.
The second group got----- scores.
Answer the questions
P1 Domestic and wild
P2 They live in the forest, in the mountains, in the desert.
P3 They come from Africa
P4 They come from India
P5Yes, they are.
P6People hunt them for food.
Match pictures (in groups)

3. Presentation 1. New words /slide 9/ Look at the blackboard. You can see some new words. Listenandrepeat.
hunt – аң аулау
hunter - аңшы
ivorytusk – пілдің тісі
appear – пайда болу
disappear – жоғалу
enough - жеткілікті
species - түр
threaten – қауіп төндіру
Whowantstoreadandtranslate?
2. Read the text. /slide 11/ I’ll give you 5 minutes read and try to understand
Pupils listen and repeat new words, write down them
Read text in groups and explain each other

4. Practice 1. True or false /slide 12/ You should find true or false sentences in your groups.
2. Complete the diagram /slide 13/
3. Scrambled words /slide14/ 1.Pupils find true and false sentences in groups and write
2. Pupils complete the diagram
3. Pupils Put words in the correct order

5. Production 1. Make up a story using these pictures. /slide15/ You can see pictures of the animals. Your task is to make up a story

2. Test /slide16/ Work in groups
Doing tests

6. Conclusion & Assessment In conclusion of our lesson I would like to say animals are our friends. We should take care of them.

Your marks are: Both groups have worked well and I'll give you only "Good" and "Excellent" marks.

7. Home task Ex 10 p60 /slide 17/
The lesson is over. Good bye.