Сенім телефоны
8(7182)548075
email: sad112@goo.edu.kz; @yasli_sad_112 on Instagram
Мекенжайы: Естай көшесі, 91/1
8(7182)548075 басшы, 8(7182)548076 вахта, 8(7182)548073 бухгалтерия
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі 09.00- 13.00 Жұма 14.00-17.00
Ата-аналарға кеңес беру
Ата-аналарға кеңес беру

Балабақшада қазақ тілін оқыту қарым-қатынас принципіне негізделген. Сондықтан оқытудың барлық әдістері қазақ тілін қарым-қатынас құралы ретінде меңгеруге бағытталған.

Қазақ тілін оқытудың мынадай міндеттері бар:

1. Сөздік қорын байыту.
2. Қазақ тіліне тән дыбыстарды, дыбыстарды дұрыс айту.
3. Ұсыныстар жасау.
4. Байланысты сөйлеуді дамыту.
5. Балаларды қазақ халқының мәдениетімен (дәстүрлері, ұлттық киімдері, мерекелері) таныстыру.
Қазақ тілін үйрену жеке сөздерді есте сақтаудан, оларды дұрыс айтудан, сөйлемде қолдана білуден басталады.
Материал демонстрациялық материал (суреттер, ойыншықтар, муляждар), көрнекі құралдар, мимика, ым-ишара және дене қимылдары арқылы түсіндіріледі. Мнемо-кестелер мен тірек диаграммалар – белгілер де қолданылады. Мұнда әрбір таңба белгілі бір сөзді білдіреді.
Тірек-сызба-символдармен жұмыс 4 кезеңге бөлінеді:
1-кезең мұғалімнің диаграмманың жеке элементтеріне түсініктеме беруі. Мысалы,
Кішкентай – кіші, үлкен – үлкен; - ademi – әдемі, т.б.
2-кезең: балалар таныс сөздерден сөйлем құрауға үйренеді.
Мысалы:
-Алма кишкентай, таза, тәтті. -Алма кішкентай, таза, тәтті.
3-кезеңде балалардың өздері шағын әңгіме, жұмбақ жазуды үйренеді.
. ..
.
-Көктем келді. Күн жылынды. Қар ериді. Құстар ұшып келді. -Көктем келді. Күндер жылынып қалды. Қар еріп кетті. Құстар келді.
Қорытынды, 4-кезең (дайындық топта) өз бетінше құрастырылған сызбалар бойынша балалардың әңгімесі.
Жылдың аяғына дейін даярлық тобындағы балалар қазақ тілінен мынадай білім, білік және дағдыға ие болуы керек:
1. «Танысу» тақырыбы бойынша сұрақтарға жауап бере алу: Атың кім? Жасың нешеде? Сіз қайда тұрасыз?
2. Сұраққа жауап беріңіз: Бұл кім? Бұл не? (он элементтің ішінде)
3. Әдепті сөздерді біл: салемсіз бе (сәлем), сау болыңыз (қош болыңыз), рахмет (рахмет) т.б.
4. «Қайсысы?» деген сұраққа жауап беріңіз. (пішіні, түсі, дәмі, өлшемі бойынша)
5. 10-ға дейін сана.
6. Жекеше және көпше түрдегі сөздерді ата.
7. «Ол не істейді?» деген сұраққа жауап беріңіз. (қозғалыстың негізгі түрлері: тұру, отыру, ойнау, жүгіру, секіру, жазу, оқу, сөйлеу, ұйықтау, ұшу, т.б.)
8. Сөздерден сөйлем құра.
9. Жай сөйлемдерден шағын әңгіме құрастыр.