ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНІҢ ВЕБ-САЙТТАРЫ
kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz
140 000 Павлодар қ., Кривенко көшесі, 25
32-21-67
сенім телефоны/Call-орталық
8 7182 32 19 37

Сайт отдела образования города Павлодара
Сайттың аналитикасы
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндерді зерделеуге ынталандыру
28-10-2021 09:05
Жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндерді зерделеуге ынталандыру

Павлодар қаласы білім беру бөлімінің әдістемелік кабинеті 2021 жылдың 22 қазанында ZOOM платформасында онлайн режимінде «Жеті модульді пайдалану арқылы оқушылардың жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндерді оқуға деген ынтасын арттыру» атты семинарын өткізді. Оған 60-тан астам физика, химия, биология, география мұғалімдері қатысты.

Павлодар қаласы білім беру бөлімінің әдіскері Сабитова Назира Сайдиленқызы оқушылардың жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндерді оқуға деген ынтасын арттыру үшін оқытудың 7 (жеті) модулін таныстырды. Оқыту модульдерінің көмегімен оқушылардың мектептегі оқу тиімділігіне қызығушылығын жақсарту және өз бетінше білім алуға дағдыландыру мәселелеріне тоқталды. Ұсынылған схемаларда көшбасшы мұғалім мектеп әкімшілігімен, мектептің әдістемелік кеңесімен, екі қамқоршы-менти (1М, 2М), үш деңгейі бойынша қайта даярлаудан өткен мұғалімдердің фокус-тобы бастаған педагогикалық ұжыммен ынтымақтастықта не істеу керектігін кезең-кезеңімен айтты.

№ 24 ЖОМ география пәнінің мұғалімі Хамитова Сауле Берікқызы география сабағында жеті модульдің практикалық қолданылуы бойынша баяндама жасады. Ол қысқа мерзімді сабақты жоспарлау кезеңдерінде модульдерді қолдану туралы көрсетті - сыни ойлауды оқыту, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін есепке алу, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану.

М.Әлімбаев атындағы ЖОМ физика пәнінің мұғалімі Елена Викторовна Лысенко өз сөзінде бұл жоба әдісі оқушыларды тұлғалық-бағдарлы бағыттағы жобалау және зерттеу технологияларының жаратылыстану-ғылыми пәндерін оқуға ынталандыру тәсілдерінің бірі болып табылатынын атап өтті. Физика сабақтарында зерттеу элементтерін сәтті қолдана аласыз және өзін-өзі тану, рефлексия, ұжымдық жұмыстың маңыздылығын түсіну, шығармашылық тапсырмаларды орындау кезінде нәтиже алу үшін жобалық жұмыстарды орындай аласыз. Ол алғашқы сабақтардан бастап сабақтағы шағын жобалар аясында оқушылармен қарапайым зерттеулер жүргізу тәжірибесімен бөлісті: диффузия, үйкеліс күші, денелердің жүзуі және үйде оқушылар «Кір сабынының тығыздығы», «Балмұздақтың тығыздығы», «Азық-түлік тығыздығы», «Қытай шамының ұшуы», «Сабын көпіршігінің ұзақ өмір сүруіне арналған ең жақсы шешім», «Шлюздер қалай жұмыс істейді?», «Қағаз ұшағын ұзақ қашықтыққа қалай ұшуға болады?», «Фонтан». Бұл алгоритмдерді жүйелі қолдану студенттерде негізгі идеяны анықтап, оны гипотеза түрінде тұжырымдау, нәтижелерді талдау және оларды шығармашылық жұмыста қолдану қабілетін қалыптастырады.

Семинардың қорытынды бөлімінде «Сұрақ - жауап» диалогтық алаңы ұйымдастырылды. Жеті модульді енгізу бойынша мұғалімдердің жұмыс тәжірибесі қалалық деңгейде жинақталған. Семинар материалдары әдістемелік кабинеттің сайтында орналастырылған.