ВЕБ-САЙТЫ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙГОРОДА ПАВЛОДАРА
kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz
140 000 Pavlodar, 25 Krivenko St.
32-21-67
телефон доверия/Call-центр
8 7182 32 19 37

Сайт отдела образования города Павлодара
«ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫНЫҢ №6 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРУ МЕКТЕБІ» КММ
07-10-2022 09:43
«ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫНЫҢ №6 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРУ МЕКТЕБІ» КММ

Сымбат Чарлизқызы Исмурзинова

 

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

 

«Инклюзия сыныптарында қазақ тілін үйретудің тиімді жолдары»

 

«Эффективные способы обучения казахскому языку в инклюзивных классах»

 

Инклюзия - бұл анықтама гуманистік негізге құрылған «оқу, бірге жұмыс істеу және бірге өмір сүру» қағидасына қатысты. Бұл тәсілге сәйкес барлық студенттер жалпы білім беретін мектепте оқиды, онда барлық балалардың қажеттіліктеріне жауап беретін ыңғайлы бейімделген білім беру кеңістігі құрылады. Жалпы алғанда, инклюзивті тәсіл мыналарды қамтиды:

-білім беру процесіне барлық қатысушыларды қосу философиясын қабылдау; -балалардың әртүрлі білім беру қажеттіліктерін түсіну және оқу процесіне неғұрлым толық қатысу арқылы осы қажеттіліктерге сәйкес қызмет көрсету.

Зерттеудің мақсаты:мүмкіндігі шектеулі оқушыларға қазақ тілін қазіргі заманға сай үйрету. Қабілеттері ерекше балаларға көмектетесіп, қоршаған ортаға бейімделуге бағыт беру.

Зерттеу міндеттері:

1.Инклюзия сыныптарындағы қазақ тілі сабағында әдістерді қолдану арқылы оқушылардың тілін дамытудың тиімді жолдарын анықтау;

2. Инновациялық тәсілдер мен стандартты емес сабақтар, үйірме және сыныптан тыс жұмыстар жүргізу арқылы қазақ тілі мен әдебиет пәндеріне танымдық қызығушылығын арттыру.

Жобаның өзектілігі:

Қазақ тілі сабақтарында мүмкіндігі шектеулі балаларға қазіргі заманға сай тілді үйретудің тиімділігі өте зор. XXI көшбасшысы – жаңашыл, ізденімпаз, шебер ұстаз. XXI ғасыр ұстазы бүгінгі күн талабына сай жан-жақты дамыған, өмірге реалистік тұрғыдан қарайтын, терең біліммен қаруланған оқушы тұлғасын сомдау үшін өзі де шеберліктің шыңынан көрінуі тиіс.

Әр баланың бойындағы туғаннан пайда болған интуициясын әрі қарай дамытуға ықпал ету, оқушының табиғи қасиеттерін пәндік білім деңгейін тереңдету үшін оқытуды жоспарлы түрде ұйымдастыру, өз бетінше білім алу дағдыларының дамуына негіз салу болып табылады.

                Инклюзия сыныптарында қазақ тілін үйретудің  тиімді жолдары менің ойымша ең алдымен ата-анамен жұмыс,  психологпен жұмыс жасау.Сабақты  музыкамен байланыстыру (ән, күйлерді қою).Дифференциаланған және жекелей тапсырмалар беру.«Ойын» әдістері, «Сың тұрғысынан ойлау» стратегияларын қолдану.

Тақырыпты құрылымдық және нақты түрде көрсету арқылы сабақтар баяу оқу сатыларының «ұсақ бөліктеріне» бөлінеді; Есте сақтау стратегиясын қолдану бар, бұл сізге сөздік қорын толықтыруға және грамматиканы үйренуге, оқушыларды ынталандыру мен өзін-өзі бағалауды қолдағаны үшін мадақтауға, сонымен қатар тілдік дағдылардың дамуына ықпал етеді.

Белгілі бір тақырып бойынша лексика немесе грамматикалық материалмен жұмыс жасай отырып, балалар үш өлшемді электронды пазлдарды жинауға қосымшалар, үлкен ұжымдық жұмыс (қабырға газеттері, кластерлер болсын), сонымен қатар оригами жасай алады.

Инклюзивті білім беру мүмкіндігі шектеулі балаларға қарапайым мектеп жасындағы  балалар арасында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, инклюзивті топтың барлық балалары тәрбиеге және білім беру үдерісіне қатысу үшін бірдей жағдайлармен қамтамасыз етілген.

Дені сау балалар мен ерекше қажеттіліктері бар балаларды бірлесіп оқыту және дамыту, ең алдымен, соңғылардың әлеуметтік бейімделуімен байланысты мәселелерді шешу үшін қажет. Балалар қауымдастығы мүгедек балаларға төзімділік пен тең қатынасты тәрбиелейді.

Менің ойымша ата-анамен оқытушы ерекше қабілеті бар балалармен бар  махаббатымен шыдамдылықпен жұмыс жасаса, үлкен жетістіктерге жетеді.  Тек еңбек пен шыдамдылық керек.