Гүлнәр ҚұдайбергенқызыЖұмабекова
Басшы /Руководитель
Жанар Тлектесқызы Ильясова
Әдіскер /Методист
«Балабақша:коррекциалық жұмыс, тәжіремен бөлісу, перспектива»
«Детский сад:коррекционная работа, обмен опытом, перспектива»
Балабақшада 5 топ бар. Оның ішінде мемлекеттік тілде оқытылатын 2 топ және орыс тілінде оқытылатын 3 топ. Біз балабақшаға ЖСДМ қорытындысы негізінде INDIGO жүйесі арқылы кезек тәртібімен қабылдаймыз.
Біздің балабақшаның басым бағыттары:
1. Сөйлеуді түзету және дамыту
2. Мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын қорғау және нығайту
АГ бар балалар саны жыл сайын артып келеді. Сонымен қатар оларда диагноздар қатар жүреді.
Балалар контингенті - 103 бала.
Балалар келесі диагнозбен қабылданады: 1-2 дәрежелі ОРЖ және қатар жүретіндер, мысалы, CRA, ASD, кекіру және моторлы алалия.
Балабақшадағы біздің педагогтар мен медицина қызметкерлерінің сапалық құрамы: тек 22 педагог, оның 18 (82%) жоғары білімді, 4 (18%) орта арнаулы білімі бар.
Санат бойынша: 4 (18%) жоғары санатты, 9 (41%) бірінші санатты, 3 (14%) екінші санатты және 6 (27%) санатсыз.
Мектепке дейінгі білімі бар тәрбиешілер саны 3 педагог - 14%;мамандар - 100%
Медбике қызметкерлері: дәрігер - невропатолог, медбике.
Балабақшада балаларды оқыту мен тәрбиелеуге жағдай жасалған.
Логопед кабинеттері (5), психолог кабинеті, медициналық кабинет, музыка бөлмесі, әдістемелік кабинет және топ бөлмелері бар.
Топтар қажетті материалдармен және құрал -жабдықтармен жабдықталған. Қазіргі заманғы ақпараттық -техникалық база құрылды: компьютерлер, музыка орталығы, теледидар, сканер, принтерлер, проектор, магнитофон, интернет, балалармен және мұғалімдермен жұмыс жасауға арналған аудио және бейне материалдар.
Мектептегі негізгі бағдарлама - мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 29 желтоқсандағы No 721 бұйрығы; Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 24 қаңтардағы No01-17 жалпы сөйлеу қабілеті дамымаған балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың арнайы (түзету) типтік оқу бағдарламасы.
Балабақшаны дамытудың 2015-2020 жылдарға арналған тұжырымдамасы
Мақсаты: оқу, түзету -сауықтыру іс -әрекетінің жүйесін ұйымдастыру мен мазмұнын оңтайландыруды қамтамасыз ету.
Күтілетін нәтижелер:
- мектепке дейінгі жастағы балалардың білімі мен тәрбиесінің сапасын арттыруға жету;
- мектепке дейінгі жастағы балаларды оқытудың заманауи технологияларын енгізу;
- педагогикалық қызметкерлердің кәсіби құзыреттілік деңгейінің жоғарылауына қол жеткізу;
- мектепте сөйлеу бұзылыстарын түзету бойынша табысты жұмыс жасау үшін дамушы ортаны құру;
- дәстүрлі емес емдік әдістер арқылы мектепке дейінгі балалардың физикалық жетілдірілуі, салауатты өмір салтын қалыптастыру;
- материалдық -техникалық базаны нығайту және дамыту.
- балаларға отбасылық тәрбие беру формаларын жетілдіру;
- педагогикалық кеңестерде, шеберханаларда, мастер -класстарда, ата -аналарға кенесте ОНР бар мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудағы педагогтардың тәжірибесін зерделеу, жалпылау және тарату.
Балабақшада күтілетін нәтижеге жету үшін: белсенді әдіс, «Сөйлеу», «Идея», «Здоровячок» шығармашылық топтары құрылды. Педагогтар балалармен түзету жұмысының ұзақ мерзімді жоспарларын, жеке бағдарламаларын құрды. Балабақша ішіндегі педагогикалық кеңестерге, семинарларға, шеберлік сыныптарына қатысты. Олар қалалық, облыстық іс -шараларға да қатысты. Біз ата -аналармен кеңес, әңгіме, дөңгелек үстел, бірлескен іс -шаралар арқылы жұмыс жасадық
Мұғалімдер өз жұмысында инновациялық технологияларды қолданады: мнемоника, TRIZ, биоэнергетикалық пластика, денсаулықты сақтайтын технологиялар, АКТ, Синквайн.
Бұл ультрафиолет пен түзету жұмыстарын тиімдірек және тиімді етуге мүмкіндік береді.
Болашаққа перспектива:
1.Түзеу жұмыстарының тиімділігін арттыру.
2.ООП бар балалардың қоғамға бейімделуі.
3.Қалалық, облыстық және республикалық деңгейдегі мұғалімдердің тәжірибесін қорытындылау: