ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНІҢ ВЕБ-САЙТТАРЫ
kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz
140 000 Павлодар қ., Кривенко көшесі, 25
32-21-67
сенім телефоны/Call-орталық
8 7182 32 19 37

Сайт отдела образования города Павлодара
Сайттың аналитикасы
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
І қалалық «Үздік сабақ әзірлеу – 2019» конкурсын өткізу туралы ЕРЕЖЕ
04-03-2019 13:08

   І қалалық «Үздік сабақ әзірлеу – 2019»конкурсын өткізу туралы

ЕРЕЖЕ

 

Жаратылыстану-математика циклы пәндері бойынша ағылшын тілінде (физика, химия, биология, информатика), орыс тілінде оқытатын сыныптарда «Қазақстан тарихы» пәні, қазаұқ тілінде оқытатын мектептерде орыс тілінде «Дүниежүзі тарихы» пәндерін жүргізетін мұғалімдер үшін

I.                  Жалпы ережелер

1.1  «Үздіксабақәзірлеу– 2019»конкурсытуралыереже(бұданәрі– Ереже) конкурстыөткізуережесінанықтайды.

1.2  Конкурстыұйымдастырушы-Павлодарқаласыбілімберубөлімініңәдістемеліккабинеті.

II.               Байқаудың мақсаттары

2.1  Үштілдіоқытудажұмысістейтінпедагогтардыбелсендіпедагогикалыққызметке, жаратылыстану-математикалықциклпәндерінағылшынтіліндеоқытупрактикасынжетілдіруге, орыс тіліндеоқытусыныптарындағыҚазақстантарихынқазақ тілінде оқытуғаынталандыру.

2.2  инновациялықрежимдежұмысістейтін, кәсібиқоғамдастықішіндетабыстыпедагогикалықтәжірибеалмасуғажәнеөзқызметініңнәтижелерінкөрсетугеұмтылатынпедагогтардыанықтаужәнеқолдау.

2.3  Оқуүрдісіндеинновациялықпедагогикалықәдістемелердітарату.

III.           Байқауға қатысушылар

3.1  Байқауғафизика, химия, биология, информатикамұғалімдері, жаратылыстану-математикалықциклпәндерінағылшынтіліндежүргізетін мұғалімдер, орыстіліндеоқытатынсыныптардақазақтіліндеоқытатынҚазақстантарихымұғалімдеріқатысады.   

 

IV.           Конкурсты өткізу тәртібі

4.1 Қалалық кезең – 2019 жылғы 18 наурыз

4.2 Байқауға өтінімдер 2019 жылдың 14 наурызына дейін қабылданады.

 

V. Конкурстық жұмыстарға қойылатын талаптар

5.1  Байқауға қағаз және электронды форматтағы жұмыстар қабылданады.

5.2  Конкурстық жұмыс – қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ) – қамтуы тиіс:

- бірінші беті (аты-жөні, толық; мектеп атауы; пән; өтілі, санаты; ағылшын тілін меңгеру деңгейі (физика, химия, биология, информатика мұғалімдері үшін); пәнді/факультативтерді ағылшын/қазақ тілдерінде жүргізу өтілі), сабақтың тақырыбы, сыныбы, 1 бет;

- кіріспе (түсініктеме, сабақ конспектісіне қысқаша түсініктеме), 1 беттен артық емес;

- сабақтың жоспары, мазмұны, нысандары, жаңартылған білім беру мазмұнының әдістеріне, сабақты ұйымдастыру мен өткізуге қойылатын заманауи талаптардыңқұрылымынасәйкесболуы тиіс;

- қосымша (формативті бағалауға арналған тапсырмалар; кері байланыс үлгілері; ресурстарға сілтемелер, сабақта оқушылардың жоспарланған қызметін түсіну үшін басқа да ресурстар).

VI.  Қорытынды жасау және марапаттау

6.1 Үздік жұмыстардың авторлары I, II, III дәрежелі дипломдармен және номинациялардағы грамоталармен марапатталады:

- «Үздік SMART-сабақ»

- «Үздік CLIL-сабақ»

- «Үздік ІТ-сабақ»

- «Тілдік емес пәндердің ең ағылшын тіліндегі тілі»

- «Жас ұрпақ»

- «Сабақтың үздік мазмұны»

6.2 Үздік жұмыстар қалалық конкурстың қорытындысы бойынша материалдар жинағында басылып шығарылады.

    Конкурстың жеңімпаздары мен жүлдегерлерінің қысқа мерзімді жоспарлары Павлодар қаласы әдістемелік кабинетінің сайтында орналастырылады.

Материалдарды мына мекен-жайға жіберу қажет:

Павлодар қаласы, Павлодар қаласы білім беру бөлімінің әдістемелік кабинеті, Кривенко көш., 25

Е-mail: metod-goo@mail.ru

        байланыстелефондары: 8(718)2-650525, Павлодарқаласы білім беру бөлімінің әдістемелік кабинеті

 

 

 

 

 

 

 

1 -қосымша

ҚМЖ бағалау критерийлері (барлығы 25 балл)

1.     Сабақтың мақсаты

2.     Критериалды бағалау

3.     Оқытудың дифференциациясы

4.     Талаптар бойынша сабақ құрылымы

Сабақтың мақсаты (4 балл)

Сабақтың мақсаты оқыту мақсатына сәйкес, пәннің ерекшеліктеріне бағытталған. Білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, SMART форматында қалыптастырылған.

Критериалды бағалау (5 балл)

Оқыту мақсаттарына сәйкес келеді. Формативті бағалау оқытуды қолдайды. Бағалау критерийлері түсінікті, әркімге өзінің оқу жетістіктерін және сабақта алға жылжуын бағалауға мүмкіндік береді.

Оқытудың белсенді әдістері (5 балл)

Оқыту әдістерін таңдау пән бойынша оқу материалының мазмұнымен анықталған, оқыту мақсаттарына қол жеткізуге ықпал етеді. Әдістер білім алушыларды оқыту үдерісіне тартуға бағытталған. CLIL әдістері мен техникасын тиімді қолдану.

Оқытуды саралау (6 балл)

Дифференциация тәсілдері әрбір білім алушының мақсаттарына қол жеткізуіне ықпал етеді, әр түрлі (мазмұны, ресурстары, білім алушыларды қолдау бойынша және т.б.). Тапсырмалар білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып сараланады. Үй тапсырмасы сараланған, креативті дағдыларды дамытуға бағытталған.

Талаптар бойынша сабақ құрылымы (5 балл)

Оқытудың заманауи тәсілдерінің тәжірибелік-бағдарлы бағыты ескеріледі. Пәнішілік, пәнаралық байланыстар, білім алушылардың алдыңғы білімі ескеріледі.

Тайм-менеджмент өтті (сабақ кезеңдерінде және әр түрлі тапсырмаларды орындауға уақыт оңтайлы бөлінген).

 

 

 

2-қосымша

«Үздік сабақ әзірлеу – 2019» қалалық байқауына қатысу үшін

өтінім

Мұғалімнің аты-жөні

қала/аудан

мектеп

пән

Жұмыс өтілі, санаты

СЕFR бойынша деңгей (В1 ,В2, С1)

Сынып, оқыту қанша жыл жүргізіледі

1

Иванова Анна Ивановна

Павлодар

 «№…ЖОМ»ММ

информатика

10, бірінші

С1

7-сынып,  2016-2017 оқу жылдары

 

Директор                                 

Орындаушы (аты-жөні, байланыс)

 

 

 

 

 

 3-қосымша

Титул парағы (толтыру үлгісі)

«Павлодар қаласының №...жалпы орта білім беру мектебі» ММ

                             Физика (химия, биология, информатика) бойынша

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Мұғалім: аты-жөні (толық жеке куәлік бойынша)

Жұмыс өтілі:

Санаты:

Ағылшын тілін меңгеру деңгейі:

Ағылшын тілінде қанша жыл сабақ береді

(пәнді/факультативті оқытуда ағылшын тілін қолданады):

Сынып:

Сабақтың тақырыбы: