Размер шрифта:
↑Наверх
Сенім телефоны
8(7182)548075
email: sad112@goo.edu.kz; @yasli_sad_112 on Instagram
Мекенжайы: Естай көшесі, 91/1
8(7182)548075 басшы, 8(7182)548076 вахта, 8(7182)548073 бухгалтерия
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі 09.00- 13.00 Жұма 14.00-17.00
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Логоритмика
17-02-2021 10:53
Логоритмика
"Логоритмика - әдемі сөйлеу мерекесі"
 
Жиі тәрбиешілерге тиесілі естуге жылғы обеспокоенных ата-ананың: "Менің балам емес, жай ғана жаман дейді, ал тағы не хочет айналысуға үй!", "Оны бір секундтан артық ұстап тұру мүмкін емес!", "Менің балам кішкентай заттармен жаттығулар жасай алмайды!"және т. б. және т. б.....
 
Шынында да, соңғы уақытта әртүрлі сөйлеу патологиялары бар балалар саны айтарлықтай өсті. Мәселенің себептерін зерттемей, сөйлеудің әртүрлі дәрежедегі бұзылыстары балалардың жеке басының қалыптасуына әсер етеді, олардың физикалық және ақыл-ой дамуына әсер етеді.
 
Қазіргі ата-аналар мәселенің мәнін жақсы түсінеді және логопедке барудан аулақ болуға тырысады. Ерте жастан бастап баланың сөйлеу дамуының деңгейін зерттеу норма болып табылады.
 
Бүгінгі таңда дыбысты айтуды түзету, сөйлеу тілінің лексикалық және грамматикалық дизайнындағы бұзылуларды түзету бойынша дәстүрлі логопедиялық сабақтардан басқа, басқа да логопедтер сөйлеу бұзылыстарын жеңудің тиімді әдісін – сөйлеу терапиясының ырғағын ұсынады. Бұл белсенді терапияның бір түрі, оның мақсаты сөз бен музыкамен бірге баланың моторикасын дамыту арқылы сөйлеу бұзылыстарын жеңу болып табылады.
 
Неге-ырғақ?
 
Айналамыздағы барлық нәрсе ырғақ заңдарына сәйкес өмір сүреді. Жыл мезгілдерінің өзгеруі, күн мен түн, жүрек соғу жиілігі және тағы басқалар белгілі бір ырғаққа бағынады. Кез-келген ырғақты қозғалыстар адам миының қызметін белсендіреді. Сондықтан, ерте балалық шақтан бастап, ырғақ сезімін мектеп жасына дейінгі балалар үшін қол жетімді түрде – ырғақты жаттығулар мен ойындарда дамыту ұсынылады.
 
ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ ЫРҒАҚ КІМГЕ ПАЙДАЛЫ?
 
Сөйлеу функциясын қалыптастыру проблемалары бар барлық балалар, соның ішінде сөйлеуді дамытудың кешігуі, дыбысты айтудың бұзылуы, кекіру және т. б. сөйлеу негативизмі деп аталатын балалар үшін сөйлеу терапиясының ырғағы өте маңызды, өйткені сабақтар сөйлеуге жағымды эмоционалды көңіл-күй қалыптастырады, сөйлеу терапиясының жаттығуларын орындауға ынталандырады және т. б.
 
САБАҚ ҚАЛАЙ ҚҰРЫЛАДЫ?
 
Әрбір логоритмиялық сабақ сюжеттік сипатқа ие. Жарқын, эмоционалды, мереке атмосферасында балалар көптеген қызықты нәрселерді үйренеді. Логоритмикалық сабақ бағдарламасында:
 
* Сөйлеу қарқыны мен ырғағын қалыпқа келтіру
 
* Дыбыстарды дұрыс айту үшін сөйлеу моторикасын дамыту
 
* Есту қабілетін дамыту
 
* Фонемалық есту қабілетін дамыту (баланың мектепте сәтті білім алуы үшін өте маңызды критерий)
 
* Жалпы және ұсақ моториканы, мимиканы, пантомимиканы дамыту
 
* Қозғалыстардың кеңістіктік ұйымдастырылуын дамыту (мектепте оқу кезінде оптикалық дисграфияның пайда болуының алдын алу ретінде)
 
* Физиологиялық тыныс алу мен фонациялық тыныс алуды дамыту
 
* Сөздік қорын арттыру, сөйлеу аграмматизмін жою
 
• Тәрбие мәнерлілігін және ына қимылдарын, іскерліктер перевоплощаться
 
КЕКІРУ ЖӘНЕ ЛОГОРИТМИКА
 
Ия, және тағы да-Иә!
 
Қозғалыс бала кекештену табу әр түрлі бұзушылықтар. Қозғалыстардың нашар үйлестірілуі, ырғақ сезімінің жеткіліксіз дамуы, қозғалыстардың бір мезгілде бұзылуы. Кейбір жағдайларда қозғалыстардың экспрессивтілігі, ептілігі және қозғалтқыш реакциясының жылдамдығы әсер етеді. Ұсақ заттармен жұмыс жасауда қиындықтар, мимикалық моториканың күйіндегі өзгерістер байқалады.
 
Басқа жағдайларда, балалар қозғалыстардың анықтығы мен ұйымдастырылуының жеткіліксіздігімен, белгісіздікпен, берілген позаны дәл ұстаудағы қиындықтармен және қарқынның бұзылуымен сипатталады.
 
Балалардағы кекіруді түзету, өздеріңіз білетіндей, тек күрделі әдіспен жүзеге асырылады. Медициналық шаралардан, физикалық жаттығулардан, сөйлеу терапиясындағы сөйлеу функциясын қалыпқа келтіруден басқа, логопедиялық ритмика да осы әдіске негізделген, оның көмегімен мотор функциялары мен сөйлеу қалыпқа келтіріледі, сонымен қатар психотерапиялық және жалпы білім беру әдістері логоритмика сабақтарында қолданылады.
 
Тәжірибе көрсеткендей, логоритмикамен үнемі айналысу сөйлеу бұзылысының түріне қарамастан баланың сөйлеуін қалыпқа келтіруге ықпал етеді, жағымды эмоционалды қатынасты қалыптастырады, құрдастарымен қарым-қатынасты үйретеді және тағы басқалар.
 
Әдемі сөйлеу мерекесіне қош келдіңіз