Сенім телефоны
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Жас суретшілердің жұмыстарындағы ежелгі сәулет
04-02-2022 10:53
Жас суретшілердің жұмыстарындағы ежелгі сәулет

Рухани жаңғыру бағдарламасын жүзеге асыру аясында, Балалар көркемсурет мектебінде 2021 жылдың қыркүйек айында «Ежелгі Қазақстан сәулетінің желісі бойынша» жобасы бастау алды. Жобаның мақсаты өскелең ұрпақты өткен ғасырлар бойы Қазақстанның сәулеті мен мәдени дәстүрлерін зерттеуге тарту болып табылады.

Бірінші жартыжылдық жұмысының қорытындысы сәндік-қолданбалы өнер сабақтарында ұстаздарымыз Светлана Евгеньевна Рейн мен Алтын Ибраевна Кисамиденованың басшылығымен орындалған «көлемді коллаж» техникасындағы 4 сынып оқушыларының 40-қа жуық жұмыстары ұсынылған көрме болып табылады. Балалардың жұмыстарын жасауға, Қазақстанның сәулет мұрасы-киелі жерлер туралы материалдарды зерттеу шабыт берді. Кез-келген халықтың, жер бетінде өмір сүретін әр адам жанының бір бөлігін құрайтын сүйікті бұрыштары бар. Осылайша, Яна Родкина өз жұмысын Түркістан қаласында орналасқан Қожа Ахмет Ясауи кесенесінің желісі бойынша, Анна Моторная Тараз қаласының оңтүстік-шығыс шетінде орналасқан Тектұрмас кесенесінің желісі бойынша орындады, Маргарита Чимаренко өз жұмысын Ақтөбедегі орталық мешітке арнады, әрбір сәулет құрылысының өзіндік тарихы, Ежелгі және қазіргі заманғы, қайталанбас келбеті бар. Дарья Хмель мен Милана Бейсембаева Баянауылдың аңыздарынан шабыт алды, олардың жұмыстары Әулиебұлақ және Сарыадыр бұлақтарына арналған.

Әрбір балалар жұмыс бірегей және ерекше, олардың әрқайсысы адамдар мен табиғат жасаған құрылымдардың тарихы мен сұлулығына жеке түсінік береді.

Оқушылардың сәндік жұмыстары дәстүрлі емес материалдардан жасалған: картон, сым, фольга, кір жаятын бау, қағаз сүлгілер, түрлі-түсті иірілген жіп. Мұндай жиынтықтан көркем бейне туындау көп уақытты қажет етеді, бірақ қызықты. Көлемді коллаж, заманауи интерьерді безендіру ретінде, материалдардан туындаған жаңа стилистикалық элементтерді енгізуді қамтиды.

Жас суретшілер формаларды оңтайландырып, түрлендіріп, әшекейлі мақамдарды шетін көру арқылы өткен мен бүгінді «жақындастырды», тарихи мұраны зерттеуге негізделген заманауи өнер туындыларын жасады.

«Қазақтың этномәдениетінің тәрбиелік әлеуетін қолдана отырып, мұғалім баланың эстетикалық, адамгершілік сенімдерін дамытады; тұлғаның рухани - интеллектуалдық, эмоционалды қасиеттері шығармашылық ізденіске деген ұмтылыстарын тудырады", - дейді директордың орынбасары Инна Владиславовна.