6 қарашада мектеп мұғалімдеріне білікті және 1 деңгейлі Н.К.Тұрсұнбаева мен М.П.Қасқырбаева мамандардың жетекшілігімен «Кембридждің әдістемесі бойынша білім беру саласында жеті тәсілді қолдану мен пайдалану» атты коучингі ұйымдастырылды.
Коучинг барысында қатысушылардың жұмысы өз бетінше ізденіске бағытталды, сонымен қатар қабылдаған ақпараттың көрсетілуінің қай түрде болатынын өздері шешті. Бұрын сонда бұл жайында білмеген мұғалімдер жеті амалмен, топпен жұмыс істеу, топта басым қабілетті арттыру, ой мен критериялық бағалаудың амал-тәсілдерімен танысты. Олар алған мағлұматты постерлер, кластерлер, денотатты графы, Венна диаграмма түрінде бейнеледі, коучингке қатысқан әкімшілік мүшелері қорытынды жасауға тырысып көрді.
Жұмысты қорыта келгенде, қатысушылар Де Боно тәсілі бойынша топ болып өз пікірлерін ортаға салды, сауалнаманы толтырды және көрнекілік тақтасында алған білімдеріне разы болса сандықтың суретіне стикерлерін жабыстырды, ал алған ақпаратты әлі әрі край қорыту керек дегендер стикерлерін ет тартқыш суретіне жабыстырды. Қуантары, қажет емес ақпаратты алдым дегендер болмай, стикерлер қоқыс жішігіне жабыстырылған жоқ. Келешекте ұжымға шаруашылық табысты тілейміз.