Бақшаның басымдылық бағыты
Бірінші міндеттеме:
Мектепке дейінгі балалардың ойын барысында тіл байлығын дамытудағы педагогикалық ұжымның жетілдіру жұмысы.
Екінші міндеттеме
Мектеп жасына дейінгі балаларды жобалық қызмет арқылы әлеуметтік біліктілігін қалыптастыру.
Бірінші жылдық міндеттеменің әдіс-тәсілдері
1.Бала тілінің дамуын және қимыл белсенділігін қадағалау
2.Айырбас тәжірибемен
3.Пед. үдерістің қатысушыларымен бірлескен жұмысы.
Жұмыстың кезеңдері:
1. Күтілетін нәтижені айқындау
2. Оқу-тәрбиелік үдерістің ұйымдастырылуы
Бірінші жылдық міндеттемелерден күтілетін нәтиже
1. Сөздің даму шапшаңдығының көтермеленуі, мектеп жасына дейінгі баланың қозғалыс қызметіне байланысты болады.
2. Баланың ұжымдағы жағымды әрекеттестігі
3. Қазіргі кезеңдегі баланың мәдениеттілігінің көтермеленуі дұрыс тәртіптің моделі.
4. Сөздің жүйесіне деген біртұтас әсер;
5. Баланың сөйлеудегі мүмкіндігіне қарамастан, оның сөйлеу еркіндігі жақсы даму керек.
6. Мектеп жасына дейінгі баланың қозғалыс-сөздік белсенділігінің дамуына педагогтар шығармашылық ізденіске түрткі болады.
Екінші жылдық міндеттеменің әдіс-тәсілдері
1. Ізденіс-зерттеушілік
2. Диагностикалық
3. Айырбас тәжірибемен
4. Проблемалық жағдайлар
Жұмыс кезеңдері
1. Күтілетін нәтиженің анықтамалығы
2. Оқу-тәрбиелік үдерістің ұйымдастырылуы
Екінші жылдық міндеттемелерден күтілетін нәтижелер:
1. Мектеп жасына дейнгі балалардың әлеуметтік біліктілігін қалыптастыру
2. Ғылыми-зерттеу жобасын міндетті түрде қосу
3. Жеке тұлғаның шығармашылық қабілетін ашу, шығармашылық бағытта тәрбиелеу.