Сенім телефоны
8(7182)63-23-46
email: sad3@goo.edu.kz
Мекенжайы: Камзин к., 9
8(7182) 33-63-83 - бухгалтерия 8(7182)63-23-46- басшы 8(7182)33-61-48 -вахта
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі, бейсенбі - 15.00- 18.00-ге дейін.
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Логопедический колейдоскоп
Педиатриялық логопедтен қашан көмек сұрау керек
 
Балалар логопеді сияқты маманмен байланысу мәселесі 2-6 жас аралығындағы баласы бар әрбір ананың алдында - оның сөйлеуінің белсенді дамуы кезеңінде кездеседі. Жағдай бала баратын балабақшада логопедтің үнемі бола бермейтіндігімен және жасқа байланысты сөйлеу проблемалары әрбір балада дерлік кездеседі және ананы тыныштандыру үшін ғана маманның кеңесін қажет ететіндігімен қиындайды.
Көптеген ата-аналар балалар логопеді баласымен жұмыс істей алатын арнайы орталықтарды іздейді, ал кейбіреулері сау баланы сөйлеуді дамытатын топта оған мүмкін болатын зиян туралы ойламай, түзету логопедиялық балабақшасына орналастыруға дейін барады. бұзылулар. Оның үстіне, балабақшада логопед болса да, ата-ананың уайымы басылмауы мүмкін, бірақ аналар мен әкелер балаға аз көңіл бөлетін сияқты.
 
Қашан оған жүгіну керек және ол айқын бұзушылықтарсыз балаға қалай пайдалы болуы мүмкін?Шын мәнінде, балабақшадағы логопед кем дегенде әр баланы бақылап отыруы керек, бірақ, әрине, сөйлеу кемістігіне бейім балаларға (мысалы, кейбір аурулары бар), сондай-ақ бұрыннан бар балаларға көп көңіл бөлінеді. ауытқулары бар, дегенмен ауыр мүгедек балалармен, әдетте, балалар логопед және дефектолог арнайы топтарда жұмыс істейді.
 
Балада не нәрсеге назар аудару керек:
3-3,5 жаста болса
 
бала жеке сөздерді ғана айтады және сөз тіркестерін немесе сөйлемдерді мүлде жасамайды;
 
оның сөйлеуінде жалғаулықтар мен есімдіктер мүлдем жоқ;
 
ол сіздің сөзіңізді қайталамайды,
 
немесе сіз оның сөзін мүлде түсінбейсіз (бұл жағдайда ысқырықты және дауыссыз (р, л) дыбыстардың бұрмаланған айтылуы норма болып табылады);
егер 4 жаста болса
 
баланың сөздік қоры өте нашар (әдетте шамамен 2000 сөз),
 
төрттіктерді есіне түсіре алмайды, өз әңгімелерін мүлде айтпайды (сонымен бірге, үйлесімді сөйлеудің болмауы, сөйлемдердегі қателер, «күрделі» дыбыстармен әлі де проблемалар қалыпты жағдай);