Телефон доверия
8(7182)21-07-34
email: sosh4@goo.edu.kz
Адрес: Павлодар қаласы, Гагарин көшесі, 58 үй
Директор: 21-07-34 Қабылдау бөлмесі: 22-22-18 Бухгалтерия: 21-06-26 Вахта: 57-07-40
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
Сейсенбі, бейсенбі: 15:00-17:00;
In a year
In a month
In a week
Yesterday
Психологтың кеңестері

Қашықтықтан оқытылатын балалардың ата-аналарына ұсыныстар.
 
Ең алдымен, өзіңіз және балаңыз үшін үйреншікті күн тәртібі мен мен ырғағын (ұйқы мен ояну уақыты, сабақтың басталу уақыты, ұзақтығы, «үзілістер» және т.б.) сақтағаныңыз дұрыс. Күн тәртібінде кенеттен болған өзгерістер баланың өзгеруіне әсер етуі және шамадан тыс шиеленіс пен стреске әкелуі мүмкін.
 
Баланың ата-аналары мен туыстары болып жатқан жағдайға сабырлы, адекватты және сыни көзқараспен қарауға тырысуы керек. Баланың эмоционалды жағдайы ересек адамның (ата- анасының, туыстарының) жағдайына тікелей байланысты.
тәжірибесі көрсеткендей, оқшаулау режиміне бейімделуге біраз уақыт кетеді және бұл қалыпты процесс.
 
Сабырлы, ұстамды болыңыз, балалардың вирус беруден қашпаңыз, бірақ пандемиялық жағдай мен оның қауіп-қатері туралы ұзақ пікірталасқа бармаңыз. Ғаламтор желілерінің «сұмдықтары» туралы толық айтпаңыз!
 
Балаларды қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру ұсыныстарды түсінуге тырысыңыз. Тек мектеп әкімшілігі мен сынып жетекшіден ғана алатын ресми ақпаратқа назар аударыңыз. Бұл процесті ұйымдастыруға мектепке де уақыт керек. Қазіргі
уақытта ата-аналарға да, мұғалімдерге де қашықтықтан бар (Білімленд, Күнделік, U-study және т.б.). Олар білім байланысты болғандықтан көптеген ата-аналар бұл платформаларды қазірдің өзінде қолданады.
 
Егер ата-аналар олардың кейбіреулерін баласымен «меңгеруге» тырысса, оқушылардың ата-аналары мен туыстары  қашықтықтан оқытудың тартымдылығын арттыра алады.
 
Мысалы, сіз балаңызға сұрақтар қойып, пікірталасқа қатыса аласыз, содан кейін сабақ қызықты танымдық ойын-сабаққа айналады. Бала үшін бұл – мотивацияны жоғарылату мүмкіндігі, ал ата-аналар үшін – балаларын жақсырақ білу және түсіну мүмкіндігі.
 
Үйде болуға мәжбүр болған кезде, сіз және сіздің балаңызға жақын әлеуметтік ортада (телефон, мессенджер арқылы) байланыста болу өте жалпы ағынын (жаңалықтар, әлеуметтік желілердегі жаңалықтардан хабардар болу үшін жаңалықтардың бір көзін таңдап, оған күніне 1-2 реттен көңіл бөлу жеткілікті (мысалы, таңертең – таңертеңгі шарулардан кейін, рәсімдерден кейін біраз уақыт
және кешке – тыныштықта болу керек, бірақ мазасыздықты азайтуға көмектеседі.
 
Жақын адамдармен қарым-қатынас кезінде коронавирусқа және басқа да алаңдаушылық тудыратын тақырыптарға назар аудармауға тырысыңыз. Жақын адамдармен сөйлесу үшін балаға «ақпараттық шу», кейде жалған ақпарат тарататын әлеуметтік желілерден аулақ болуға кеңес беріңіз. Өзіңіз бір мессенджерді таңдаңыз (мысалы, Telegram, WhatsApp, Viber) және маңызды әңгімені сол жерге ауыстыруға тырысыңыз. Әлемдегі қазіргі өзекті жағдайды жиі талқылайтын чаттардан аулақ болған жөн. Ол жерге күніне 1 – 2 кіру жеткілікті. Жедел хабар алмасушылардағы кез-келген чатты үнсіз режимге қоюға болады және ол жерге қажет болған жағдайда ғана кіруге болады.
 
Баланың өз бетінше белсенді өмір сүру кезеңдерін (үнемі оның көңілін көтерудің және шұғылдандырудың қажеті жоқ) және ұзақ уақытқа кейінге қалдырылған ересектермен бірлескен істерді қарастыру ету қажет. Үйде болудың басты идея - «жаза» білім алу үшін және жаңа қызықты істермен айналысудың көзі болып табылады.
 
Үйде отырып, бала сыныптастарымен, достарымен (қоңыраулар, ВК, топтық чат)
қатынасын жалғастыра алады. Ата-аналар виртуалды конкурстарды өткізу идеяларын (мысалы, жағымды естеліктер және т.б.) және басқа да жағымды белсенділікті Жасөспірімдерді өздерін қызықтыратын тақырыпта (спорт, музыка, фильмдер, тамақ әзірлеу) жеке блогтарын жүргізуді бастауды ұсынуға болады.