Сенім телефоны
8-718-2-62-12-92
email: 23scool@mail.ru
Мекенжайы: Павлодар қ., Бакинская көш., 4
611290, 611296, 611297
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі 16.00 - 17.00, Сейсенбі 16.00-17.00
Бір жылда2850578
Бір айда203507
Бір аптада52715
Кеше11643
Тәулік3054
Қамқоршылар кеңесі

Қамқоршылар кеңесі туралы ереже 

ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Осы Ереже «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі №355 «Қамқоршылық Кеңестің жұмысын ұйымдастырудың типтік ережелері және білім беру ұйымдарында оны сайлау тәртібі туралы» бұйрығына және «Жалпы білім беру» КМ-нің жарғысына сәйкес әзірленді. № 2 мектеп Приозерск »(бұдан әрі - мектеп) және Қамқоршылар Кеңесінің өкімдерін анықтайды.

 

1.2 Қамқоршылар кеңесі мектептібасқарудың нысаны болып табылады. Сайлау тәртібі және оның құзыреттілігі мектеп жарғысында айқындалады. 

1.3. Қамқоршылар кеңесі мектептің оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу, оқу үдерісін материалдық-техникалық қамтамасыз етуді жетілдіру, мектептің іс-әрекеттерін қаржылай қолдау, инновациялық үдерістерді жетілдіру және мемлекеттік органдармен және мекемелермен тиімді өзара іс-қимыл жасау мақсатында мектептің Жарғысына және Қамқоршылар Кеңесінің Жарғысына сәйкес құрылады.  

1.4 Қамқоршылық кеңес мектептің әдістемелік кеңесі қарастыратын және мектеп директорымен бекітілген  ереже негізінде әрекет етеді.

 

1.5. Қамқоршылық кеңес білім беру ұйымының басшылығымен, ата-аналар комитетімен, жергілікті атқарушы органдармен, мүдделі мемлекеттік органдармен және басқа да жеке және (немесе) заңды тұлғалармен өзара іс-қимыл жасайды.

 1.6. Қамқоршылар кеңесі мүшелерінің өкілеттіктерін орындау ақысыз. 

 

БІЛІМ БЕРУ ҚҰҚЫҒЫНЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ

 

2.1 Қамқоршылар Кеңесінің негізгі мақсаты - білім беру сапасын, білім беруді, білім беру процесіне қатысушылардың өмірі мен қызметін арттыру. 

2.2 Қамқоршылар Кеңесінің негізгі міндеттері:

 

1) мектеп жұмысын жалғастыруға және дамытуға жәрдемдесу; 

2) оқу үдерісін жетілдіруге және білім сапасын жақсартуға қатысу; 

3) мектептің оқу-техникалық базасын нығайту;

 

4) инновациялық және ғылыми-зерттеу қызметіне қолдау көрсету. 

5) қазақстандық патриотизмді, азаматтықты, адамгершілік және рухани, физикалық және әлеуметтік белсенді тұлғаны толеранттылықты қалыптастыру үшін білім беру жүйесін жетілдіруге жәрдемдесу;

 

6) қаржылық, материалдық және басқа да қолдау түрлерін жүзеге асыру жөніндегі күш-жігерді біріктіру; 

7) мектеп қызметін дамыту және дамыту үшін қосымша ресурстар жұмылдыру. 

 

Ғимараттар кеңесінің төрағасы

 

3.1. Білім беруді ұйымдастыруға Қамқоршылар Кеңесі: 

1) білім беру ұйымдарының оқушылары мен оқушыларының құқықтарын сақтауға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының қаражаты есебінен алынған қайырымдылық көмек шығындарына қоғамдық бақылауды жүзеге асырады;

 

2) білім беру ұйымының жарғысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы ұсыныстар әзірлейді; 

3) білім беру ұйымын дамытудың басым бағыттары бойынша ұсыныстар әзірлейді;

 

4) жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды қазақстандықтардың отбасыларына орналастыру мәселелерін жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлейді; 

5) қайырымдылық көмек түрінде білім беру ұйымы алған қаражаттың бөлінуіне қатысады және оның мақсатты шығындарын анықтайды; 

6) білім беру ұйымының бюджетін қалыптастыру кезінде ұсыныстар әзірлейді; 

7) қамқоршылық кеңес анықтаған білім беру ұйымының жұмысындағы кемшіліктерді жою туралы тиісті саланың уәкілетті органына немесе білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органға ұсыныстар енгізеді; 

8) орта білім беру ұйымы басшысының бос лауазымына үміткерлермен әңгімелесу қорытындысы туралы хаттамалық шешім қабылдайды және келіседі; 

9) бiлiм беру ұйымының басшысынан білім беру ұйымының қызметі туралы, оның ішінде жоғары сапалы білім беру қызметтерін көрсету, қайырымдылық көмек көрсету туралы, сондай-ақ жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды қазақстандық отбасыларда ұйымдастыру туралы шаралар туралы есептерді тыңдайды; 

10) білім беру ұйымдарының қызметі туралы конференцияларға, кеңестерге, семинарларға қатысады; 

11) білім беру ұйымының қызметімен, білім беру ұйымының оқушылары мен оқушыларына ұсынылатын жағдайлармен танысады, олармен білім беру ұйымының психологы болған кезде олармен әңгіме жүргізеді; 

Білім беру ұйымының қызметкерлері (құрылымдық бөлімшелері) Қамқоршылық Кеңесінің құзыретіне жататын мәселелер бойынша ақпарат беруде көмек көрсетеді.  

САЙЛАУ ТӘРТІБІ ЖӘНЕ КЕПІЛДІК КЕҢЕСІНІҢ МҮШЕСІ 

 

4.1. Мектеп әкімшілігі Қамқоршылық Кеңестің құрылуы туралы және оны өз интернет-ресурсында және / немесе тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында таратылатын мерзімді баспасөз басылымында оның құрамы бойынша ұсыныстар қабылдау туралы хабарландырады.

 4.2. Қамқоршылар Кеңесінің құрамы тиісті саланың уәкілетті органымен немесе жергілікті органдармен бекітіледі

2019-2020 оқу жылына арналған «№23 ЖОББМ» ММ

қамқоршылық кеңесінің құрамы 

 

п/п

Наименование школы

ФИО

Место работы, должность (если родитель, то указать родитель какого класса)

Примечание (председатель или член попечительского совета)

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГУ «Средняя общеобразовательная школа № 23 города Павлодара»

Капитанов Александр Александрович

 

Родитель учащегося

8 класса

Председатель попечительского совета

2

Мукажан Асель Каиргельдиновна

Родитель учащегося

7 класса

Член попечительского совета

3

Сапарбаева Асель

Родитель учащегося

3 класса

Член попечительского совета

4

Кошкарбаева Жанат Мадияровна

Родитель учащегося

6 класса

Член попечительского совета

5

Гайдаренко Елена Викторовна

Родитель учащегося

4 класса

Член попечительского совета

6

Яроватая Татьяна Петровна

Родитель учащегося

9 класса

Член попечительского совета

7

Кенжетаева Гульзия Егеубаевна

Родитель учащегося

5 класса

Член попечительского совета

8

Алина Айнур Бариевна

Родитель учащегося

2 класса

Член попечительского совета

9

Пирогова Татьяна Валерьевна

Родитель учащегося

8 класса

Секретарь попечительского совета

Мектеп Директоры                                                                          Ельшебаева С.