Телефон доверия
8(7182)-60-42-89
email: sosh24@goo.edu.kz
Адрес: 140001, Павлодар қ, Нұрсұлтан Назарбаев даңғылы, 190
8(7182)-60-42-89
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
Дүйсенбі сағат 11.00-ден 13.00-ге дейін
In a year
In a month
In a week
Yesterday
Мектеп логопеді

Жумашева Асият Кабдулкаримовна

Білімі: Жоғары. ПМПИ. 

Квалификация: дефектолог-логопед

Жұмыс өтілі: 13 жыл

Байланыс телефоны:

КонтактыТел: 8-771-066-05-09

 

 

Мақалалар:


Логопед кабинетінің жұмыс кестесі

апта күні

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

Коррекционные занятия

09.00.-14.00.

09.00.-13.30

09.00.-14.00.

09.00.-13.30.

09.00.-13.30.

Консультации для педагогов

 

 

 

 

13.30-14.30

Консультации для родителей

14:00-15:00

 

 

 

 

Жалпы білім беру мектебіндегі логопед жұмысы оқушылардың тіл кемістігі бар балалардың кемшілігін жоюға бағытталған.

 Логопед пункті жұмысының негізгі міндеттері:

  • Сөйлеу және жазудағы кемшіліктерді түзету
  • Оқушылардың жалпы білім беру бағдарламаларын меңгерудегі қиындықтарды жою және уақытында оның алдын алу
  • Оқушылардың ата-аналары мен мұғалімдерге кеңестік көмектер көрсету

Контингент:

  • 1 сынып оқушылары – дыбыс айтудағы кемшіліктерді жою
  • 2-4 сынып оқушылары: фонетико-фонематикалық жазу мен оқудағы кемшіліктерді жою

Ата-аналарға кеңестер:

  • Логопед сөздігі
  • Оқушының мектепке сөйлеу дайындағы
  • Артикуляциялық гимнастика
  • Дыбыстарды автоматизациялауға сөздік материалдар
  • Р және Л дыбыстарын автоматизациялау

Логопедтің ата-аналарға кеңесі

 1. Әр іс әрекет кезінде өз балаңызбен сөйлесіңіз, мысалы, тамақ жасау кезінде, үй жинап жүргенде, киіндіріп-шешіндіргенде, ойнағанда, серуенге шыққанда және т.б. не істеп жатқаныңызды, не көргеніңізді, бала не істегенін, басқа адамдар не істеп жатқандарын және баланың не көріп отырғанын айтып отырыңыз.

2. Асықпай сөйлесіңіз, қалыпты темпте, интонациямен.

3. Құрастырылған сөздерді, сөйлемдерді ДҰРЫС қолданып айтыңыз. Сіздің сөйлеміңіз баланың сөйлемінен 1 – 3 сөзге ұзын болу керек. Егер де сіздің балаңыз өз ойын әлі тек бір сөздік сөйлемдермен ғана білдірсе, онда сіздің сөйлемшеңіз екі үш сөзден тұру керек.

4. Ашық сұрақтарды қойыңыз. Бұл балаңыздың жауап бергенде бірнеше сөздерді қолдануға итермелейді. Мысалы: «Ол ойнып отыр ма?» дегеннің орнына «Ол не істеп отыр?». Егер де бала жауабында қиналса, сұрақты қоя отырып «немесе» деген сөзді қолданыңыз. Мысалы: «Бала секіріп тұр ма немесе жүгіріп бара ма?».

 5.  Баланың сөйлеуіне және сұрақтарға жауап беруіне мүмкіндік үшін, уақытты кішкене созып тұрыңыз.

6. Сізді қоршаған дыбыстар мен дауылдарды таңдаңыз. Балаға айтыңыз: «Тыңдашы, ит қалай үретінін, ал бұл желдің дауылы» және т.б. Ал сосын сұраңыз «Бұл не?» Бұл иттің үруі, желдің дауылы, ұшақтың дыбысы, жапытақтардың сылбыры, өзеннің сылдырлап ағуы және т.б.

7. Қысқа әңгіме, оқиғаны айтыңыз. Сосын балаға бұл оқиғаны Сізге немесе басқа кісіге айтып беруіңе көмектесіңіз. Қиналған кездеріңде, бағыттайтын сұрақтарды қойыңыз.

8.  Егерт де бала сөйлегенде бірнеше ғана сөздерді қолданса, оның сөздік қорын байыту үшін жаңа сөздермен таңыстырыңыз. 5-6 сөз таңдаңыз (дене бөліктері, ойыншықтар, азық-түліктер) және оларды балаға атаңыз. Оған сөздерді қайталауға мүмкіндік беріңіз. Бала оларды үздік дыбыстайды деп күтпеңіз. Баланы жандандырып, сөздерді жаттатқыздыра беріңіз. Бала сөздерді дыбыстаған кейін, 5-6 сөзді енгіздіріңіз. Бала оны қоршап жатқан көп заттардың аттарын меңгергенше дейін, осылай сөздерді қосып отырыңыз. Күн сайын жаттықтырыңыз.

9. Егер де бала бір сөз ғана айтса, оған қысқа сөйлемшелерді жаттатқыздырыңыз. Балаңыз білетін сөздерді қолдаңыңыз. Түс, көлем, әрекетті қосыңыз. Мысалы: егер де бала «доп» десе, кейін оны «улкен доп», «Арманның добы», «дөңгелек доп» деуге үйретіңіз.

10. Жаттығулардың көбін ойын түрінде өткізіңіз. Баламен жұмыс оның сөзді еліктеуін, байланыс тілдің элементтерінің қалыптасуын, естің және зейіннің дамуын белсендіреді.

Ұмытпаңыз: Баламен ойнап отырып, оны жаттықтырыңыз.

Сіздің балаңыз ең керемет бала!