Сенім телефоны
8 (7182) 53-71-04
email: school_35@inbox.ru
Мекенжайы: Ш. Айманов к-сі, 37
8 (7182) 53-71-04
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі 14.00-ден 19.00, Жұма 14.00-ден 19.00
Бір жылда2853151
Бір айда188058
Бір аптада51022
Кеше4389
Тәулік2626
"Алау" бағдарлы лагері

№ 35 мектебінің «Алау» бағдарлы лагері 5 бағытта жұмыс атқарады

«Полиглот» -үш тілділік бағыты

«Болашақ» -Жаңа форматты ҰБТ-ге дайындық

«Олимп» спорт бағыты

«Эрудит» математикалық бағыты

«Лидер» олимпиада резерв бағыты

1 Аубакирова Манат Камельевна «Лидер» олимпиада резерв бағыты жетекшісі
2 Кучукова Гүлнар Адамовна, Табикенова Карлыгаш Сагидоллаевна «Болашақ» -Жаңа форматты ҰБТ-ге дайындық жетекшісі
3 Абдрахманов Қайыржан Тілекович «Эрудит» математика бағытының жетекшісі
4 Байжырыков Думан Бекмухамбетович «Олимп» спорт бағытының жетекшісі
5 Кибатова Самал Бакубаевна, Карабаева Айнаш Аманбековна «Полиглот» -үш тілділік бағыты 

«Алау» бағдарлы лагеріндегі мақсаты:

Олимпиада резервтерін дайындау,ғылыми жоба жазуға әзірлеу;

Шығармашылық талабы бар оқушылармен жұмыс жасау;

Оқушылардың жазғы демалысын пайдалы өткізуіне жағдай жасау;

Оқушылардың білімін шыңдау, интеллектуалды өрісін кеңейту;

Салауатты өмір салтын қолдайтын азамат тәрбиелеу.

«Алау» бағдарлы лагеріндегі міндеттері:

Балалардың мәдени демалысы мен сауығуы үшін жағдай жасау;

Зерттеу жұмыстары арқылы білімге деген қызығушылықтарын тұрақтандыру;

Уақытша ұжым жағдайында оқушыларды әлеуметтік адаптациялау «Алау» бағдарлы лагеріндегі негізгі жұмыс түрлері балалардың белсенді түрде қатысуымен әр түрлі шығармашлық жұмыстардың дайындығын және өткізілуін ұйымдастыру;

балалардың өзін-өзі басқару ұйымында балалардың өз бетінше жұмыс істеуі мен жұмыс нәтижелерін көрсете алуына жағдай жасау;

ойын бағдарламалары, байқаулар, турнирлер, спорттық жарыстар, оқу сабақтары, қызметтер арқылы балалар жұмысының нәтижелерін, жетістіктерін көрсету; алған білімін, өнерін, дағдыларын көрсету; топтар арасындағы, сондай-ақ жеке қатынастардағы бірлескен әрекеттерді ретке келтіру;

қызметтің әр бағытындағы бағдарламаларға қатысқандарды ынталандыруға бағытталған жеке және топтық іс-әрекеттерді талдау.