Сенім телефоны
8 71 82 31 84 16
email: 40school@mail.ru
Мекенжайы: Жағажай көш., 60/1
318415, 318416, 318408
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
сәрсенбі сағат 17.00-ден 19.00-ге дейін
Бір жылда3069823
Бір айда314054
Бір аптада65164
Кеше9311
Тәулік8907
2017-2018 оқу жылына Павлодар қаласының №40 ЖОМ "Эрудит" ғылыми қоғамының жұмысын талдау
      Дарынды және қабілетті оқушылармен жұмыс жасау, оларды іздеу, анықтау және дамыту - мектеп жұмысының маңызды аспектілерінің бірі. Мектепте құрылған оқушылар мен олимпиадалық резервтегі оқушылардың ғылыми жобаларын дайындау бойынша жұмыс жүйесі бастауыш мектептен бастап өмір жолын саналы түрде таңдауға дейінгі дарынды оқушылармен мақсатты жұмысты көздейді, сондықтан әрбір оқушы әр түрлі қызмет салаларында өз мүмкіндіктерін көрсете алатындай етіп құрылады. Ғылыми қызметке ұмтылатын оқушылардың дарынды және ғылым негіздеріне қызығушылықты анықтау және қолдау мақсатында мектепте "Эрудит"оқушылардың ғылыми қоғамы жұмыс істейді. Пән олимпиадаларына қатысуға дайындау үшін әр параллель және барлық пәндер бойынша оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастырылды.
    Оқушылардың ғылыми қоғамы – бұл белгілі бір ғылым саласында өз білімін жетілдіруге, шығармашылық қабілеттерін, ойлау қабілетін, зияткерлік бастамаларын, дербестігін, өз қызметіне аналитикалық көзқарасты дамытуға, мектеп мұғалімдерінің басшылығымен ғылыми-зерттеу жұмысының дағдылары мен іскерлігін меңгеруге ұмтылатын оқушылардың ерікті бірлестігі.
ОҒҚ жұмысының мақсаты: мектеп оқушыларының әлеуетін және танымдық қызығушылығын сақтау және дамыту.
   Сондай-ақ, НОУ келесі міндеттерді жүзеге асырады:
* оқушылардың ғылыми-іздестіру қызметіне деген қызығушылығы мен бейімділігін ерте ашу, оған терең дайындық;
• әртүрлі жастағы оқушылардың шығармашылық және зияткерлік қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау;
* балалар мен жасөспірімдердің дарындылығын диагностикалау, оларды мектептің оқу үдерісі шеңберінде қолдауды жүзеге асыру;
* мектеп түлектерінің кәсіби іріктеуіне кәсіби бағдар берудің тиімділігіне ықпал ету;
* ғылым, техника, әдебиет, өнер жетістіктерін насихаттау.
Мектепте оқушылардың ғылыми-зерттеу қызметі басым бағыттардың бірі болып қала береді. Қабілетті балаларды анықтау бала мектепке келіп түскен сәттен басталады. Диагностикалық жұмыс, балаларды психологиялық сүйемелдеу, балаларды әртүрлі зияткерлік шығармашылық, спорттық іс-шараларға тарту дәлелді балаларды уақытында анықтауға және осы қабілеттердің дамуы бойынша одан әрі жұмысты жоспарлауға мүмкіндік береді. Жоғары мотивациясы бар балалармен жұмыс оқу – танымдық, коммуникативтік, жеке тұлғалық, ақпараттық құзыреттілікті дамыту жоспарында жүргізіледі: әр түрлі деңгейдегі пәндік олимпиадаларға, пәндік апталарға, конкурстарға, жобалық, зерттеу іс – шараларына қатысу, ғылыми-практикалық конференцияларға қатысу.
     Дарынды балалармен және оқуға ынталы білім алушылармен жұмыс барлық пәндер бойынша дәстүрлі түрде жүргізіледі. Педагогтар оқу үшін жеке және топтық тапсырмаларды пайдаланады, оқушыларды ақпарат алу көзін көрсете отырып, қосымша әдебиетке бағыттайды. Жеке, топтық жұмыс практикалық тапсырмаларды, жобалық қызметті, қосымша материалдармен жұмысты, математика, химия, физика, биология, география бойынша зерттеу есептерін шешуді көздейді.
     Орыс тілі мен әдебиеті бойынша шығармашылық қабілеттерін дамытуға, шығармашылық тапсырмаларды орындауға (шығармалар жазу, шығармаларды кейіннен талқылай отырып, өз бетінше оқу) көп көңіл бөлінеді. Көркемсөз оқу конкурстарына дайындық және қатысу. "Русский медвежонок", "Британский бульдог", "Золотое Руно", "Кенгуру - лингвист", "Кенгуру - математика" конкурстарына қатысу сұрақтарға жауап берудің белгілі бір дағдылары мен біліктерін қалыптастырады, білім көлемін арттырады және ой-өрісін кеңейтеді. Дарынды балалармен барлық жұмыс сабақта және күннің екінші жартысында жүргізіледі. Конкурстарға, олимпиадаларға дайындық және қатысу ауызша қарым-қатынас құзыреттілігін, жазбаша сөйлеуді меңгеруді, өзіне жауапкершілік алу қабілетін, шешімдер мен т. б. бірлесіп қабылдауға қатыса алуды қалыптастырады.
     2017-2018 оқу жылында ОҒҚ қатарында 35 адам болды. Кейбір оқушылар түрлі секцияларда жұмыс істеді. Біздің мектеп оқушылары-ОҒҚ мүшелері конкурстар мен олимпиадаларға белсенді қатысып, зерттеу жұмыстарын орындап, жүлделі орындарға ие болды. Қараша айында мектеп пән олимпиадасы өтті, онда жеңімпаздар анықталды, олар қалалық олимпиадалардың қатысушылары болды. Пән олимпиадасының мектеп кезеңінің мақсаты:
ü  мектеп оқушыларының әр түрлі пәндерді оқуға уәждемесі;
ü  аталған пән бойынша оқушылардың білімі мен іскерлігін бағалау;
ü  оқушылардың пән олимпиадасының қалалық кезеңіне қатысу мақсатында аталған пән саласындағы дарынды оқушыларды анықтау
2017 жылғы 27 қазанда "Дарынды балалар" бағдарламасы аясында 2-11 сынып оқушылары арасында орта, жоғары сатыда (физика, биология, математика, Орыс тілі мен әдебиеті, Қазақстан тарихы, химия, қазақ тілі мен әдебиеті, география, жаратылыстану, неміс тілі, ағылшын тілі және информатика) 11 оқу пәні бойынша және бастауыш буында 4 пән бойынша (орыс тілі, Қазақ тілі, математика және дүниетану) мектепішілік пән олимпиадасы өтті.                     ӘБ жетекшілері мен пән мұғалімдері УП пәндері бойынша (Математика 2-11 сынып, Орыс тілі 2-11 сынып, Орыс тілі 2-11 сынып) оқушылар үшін тапсырмалар мәтіндерін дайындады. дүниетану бойынша 2-4 сынып, қазақ тілі 2-11 сынып, биология 6-11 сынып, Қазақстан тарихы 5-11 сынып, шет тілі (ағылшын, неміс тілдері. 5-11 сынып, информатика 5-11 сынып, химия бойынша 8-11 сынып, география бойынша 6-11 сынып, жаратылыстану бойынша 5 сынып, физика бойынша 7-11 сынып.
Жалпы пән олимпиадаларының мектеп кезеңіне 5-11 сынып оқушыларының 328 (361 адамнан) қатысты, бұл 91% құрады. Бастауыш мектепте 219 адам қатысты (1-ші сыныптағы 272 адамнан), бұл 80,5% құрады. Желтоқсан айында қалалық тур өтті.
 
 
Павлодар қаласының № 40 ЖОМ оқушыларының қалалық олимпиадасына оқушылар тізімі
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Мектеп
Оқушының ТАӘ
сынып
пән
Пән мұғалімі
Оқыту тілі
1
Павлодар қаласының №40 жалпы орта білім беру мектебі
Дунаев Михаил
10
математика
Гетман Е.Н.
орыс
2
Павлодар қаласының №40 жалпы орта білім беру мектебі
Арман Жансая
11
тарих
Кисимова К.Е
қазақ
3
Павлодар қаласының №40 жалпы орта білім беру мектебі
Ахтамберов Адильхан
11
ағылшын
Салыкова С.К.
қазақ
4
Павлодар қаласының №40 жалпы орта білім беру мектебі
Шевцова Алина Анатольевна
9
орыс тілі
Щербакова Н.В.
орыс
5
Павлодар қаласының №40 жалпы орта білім беру мектебі
Кулинич Екатерина Сергеевна
9
биология
Нуркенова О.В.
орыс
6
Павлодар қаласының №40 жалпы орта білім беру мектебі
Рондо Милена Евгеньевна
9
география
Зеленчукова А.А.
орыс
7
Павлодар қаласының №40 жалпы орта білім беру мектебі
Тайшоланова Батима
8
қазақ тілі
Тлеугабыл Ж.С.
қазақ
8
Павлодар қаласының №40 жалпы орта білім беру мектебі
Латыпова Карина Ильдаровна
9
қазақ тілі
Байкенова Б.К.
орыс
9
Павлодар қаласының №40 жалпы орта білім беру мектебі
Беляева Галина Николаевна
10
қазақ тілі
Сергазина Ж.Т.
орыс
10
Павлодар қаласының №40 жалпы орта білім беру мектебі
Мукатаев Диас Ертаевич
9
қазақ тілі
Каппасова А.К.
орыс
11
Павлодар қаласының №40 жалпы орта білім беру мектебі
Мерненко Алина Юрьевна
11
тарих
Бейсембаева Д.А.
орыс
 
Қалалық олимпиаданың нәтижесі оқушылардың дайындық деңгейін анықтады. Ұсынылған 11 қатысушының 4 - і жүлделі орындарға ие болды: 10 "Б" сынып оқушысы Беляева Галина "Қазақ тілі мен әдебиеті" пәні бойынша 2 орын алды; Арман Жансая 11 "А" сынып оқушысы "Қазақстан тарихы" пәні бойынша 3 орынға ие болды; "Қазақ тілі мен әдебиеті" пәнінен 9 "В" сынып оқушысы Латыпова Карина 3 орын алды; "Қазақ тілі мен әдебиеті" пәні бойынша 8 "А"сынып оқушысы Тайшоланова Батима 3 орынға ие болды. Қалалық тур нәтижесі бойынша бірнеше мәселе анықталады. Физика, химия, информатика пәндері жоқ. Дайындық сапасы 37% құрады. Жыл бойы оқушылармен жұмыс жасау және дайындау бойынша тәжірибе алмасу үшін ғылыми жобалар бойынша оқушылардың бірнеше көрнекі сөз сөйлеулері өткізілді. 2017 жылдың желтоқсан айында күзгі конференция нәтижелері бойынша жобалар шеруі өтті. Қала және облыс мектептерінің мұғалімдеріне жүлделі орындарға ие болған 10 оқушы өз жұмыстарын ұсынды.
Сәуір айында дәстүрлі мектепішілік ғылыми-практикалық конференция өтті. Оқушылар әр түрлі тақырыптар бойынша зерттеу жұмыстарын ұсынды. Өткен жылы жұмыстың теориялық бағыттағы мәселесі анықталды. Биылғы жылы тәжірибелік бағыттағы жобаларды әзірлеуге еңіс болды.). Әр қатысушы өзінің ғылыми жұмысын ұсынып, тәжірибелі қазылар алқасының Құзыретті бағасын алды. Сайысқа 15 жұмыс ұсынылды және 4 жоба қалалық және облыстық жарыстарда лайықты нәтижелер көрсетті. Әр қатысушы алдағы жұмыс үшін тәжірибелік ұсыныстар мен пікірлер алды.    
№ п/п
Қатысушының ТАӘ, сынып
Тақырып
Жұмысты ұсыну орны
Нәтиже
Ұсынымдар
Ғылыми жетекшінің ТАӘ
1.       
Токтарбеков Максат
10 «Б» сынып оқушысы
«Структурированнаяфильтрация воды»
 
МҒЖқалалық конкурсы;
АймақтықҒЖК экомектебі
1 орын
 
 
3 орын
Шығындардың өзіндік құнын құру.
Шеметова И.А., Камзина А.А.
2.       
Шокубаева Айым
2 «А» сынып оқушысы
«Қазақы десерт – қызыл ірімшік»
 
ҒЖ мектептік конкурсы
3 орын
Баяндаманыңпрактикалық сүйемелдеуінқосу.
Хажым А.
3.       
Шоқанұлы Жасулан
8 «А» сынып оқушысы
«Ананасты үй жағдайында өсіру»
 
АймақтықҒЖК экомектебі
Мақтау қағазы
Баяндаманыңпрактикалық сүйемелдеуінқосу.
Камарова К.К.
4.       
Демидюк Артём
8 «Б»сынып оқушысы
«Влияние разного состава воды на растения»
МҒЖқалалық конкурсы;
3 орын
Бақылауды жалғастыру.
Шеметова И.А.
5.       
Комаров Максим
5 «В» сынып оқушысы
«Теңіз әлемі»
Павлодар Инновациялық Университеті
3 орын
Жұмысты жалғастыру
Алпысбаев Ж. Ж.
6.       
Теребецкий Яков
8 «Б» сынып оқушысы
«Каркасно-камышитовые дома»
«Солнечный параболический концентрат»
АймақтықҒЖК экомектебі
 
ҒЖ мектептік конкурсы
Мақтау қағазы
 
1 орын
Баяндаманыңпрактикалық сүйемелдеуінқосу.
Гетман Е.Н.
7.       
Воробьева Ольга
 8 «Б» сынып оқушысы
«Вторая жизнь старых газет»
 
АймақтықҒЖК экомектебі
 
2 орын
Жұмысты жалғастыру
Бедарева Н.А.
8.       
Тукманова Айсулу
4 «Ә» сынып оқушысы
«Бөлме гүлдеріне өмір сыйлаймын»
 
ҒЖ мектептік конкурсы
 
МҒЖқалалық конкурсы;
Мақтау қағазы
 
 
2 орын
Жұмысты жалғастыру
Мұтай А.
9.       
Продан Арина
4 «Г» сынып оқушысы
«Антиквариат своими руками»
 
АймақтықҒЖК экомектебі
 
3 орын
Жұмысты жалғастыру
Цыгулева Н.И.
10.   
Синебрюкова Таисия
5 «Б» сынып оқушысы
«Книжный рюкзачок»
 
МҒЖқалалық конкурсы;
Мақтау қағазы
 
Жұмысты жалғастыру
Кульдикова А.К.
11.   
Хайдарова Диляра
5 «Б» сынып оқушысы
«Литературный календарь»
 
МҒЖқалалық конкурсы;
Мақтау қағазы
 
Жұмысты жалғастыру
Кульдикова А.К.
12.   
Антюшина Дарья
8 «Б» сынып оқушысы
«Влияние сотового телефона»
 
ҒЖ мектептік конкурсы
 
3 орын
Жұмысты жалғастыру
Камзина А.А.
13.   
Дунаев Михаил
10 «Б» сынып оқушысы
«Погодная Метеорологическая станция»
ҒЖ мектептік конкурсы
 
1 орын
Қолданудың практикалық бағытын құру
Бачиев Р.В.
14.   
Ордабаев Амир
2 «Д» сынып оқушысы
«Необычное в обычном»
МҒЖқалалық конкурсы;
1 орын
Жұмысты жалғастыру
Нуртазина В.В.
15.   
Зубкова Елизавета
5 «Б» сынып оқушысы
«История родного края в мифах легендах»
ҒЖ мектептік конкурсы
 
3 орын
Жұмысты жалғастыру
Камзина А.А.
16.   
Токтарбекова Альмира 4 «Г» сынып оқушысы
Эко – дизайн
МҒЖқалалық конкурсы;
1 орын
Жұмысты жалғастыру
Цыгулева Н.И.
17.   
Голиков Сергей
6 «Б» сынып оқушысы
«Депортация народов»
МҒЖқалалық конкурсы;
Мақтау қағазы
Жұмысты жалғастыру
Камзина А.А.
18.   
Чичина Анастасия 3 «Г» сынып оқушысы
«Почему бывает река разноцветной»
МҒЖқалалық конкурсы;
2 место
Жұмысты жалғастыру
Кульдикова А.К.
 
   Ғылыми қоғамдағыжұмыстыңмектеп оқушылары үшін практикалық маңызы бар. Біріншіден, оқушылар ғылым әлеміне баулиды, зерттеу жұмысының дағдыларын игереді; екіншіден, оларда ең қызықты жұмыстарды көрсету мүмкіндігі бар; үшіншіден, олар қалалық, облыстық және аймақтық, республикалық конференциялар мен конкурстарға қатысу үшін жұмыстарды ұсына алады, төртіншіден, балалар өздерінің кәсіби жолын дұрыс таңдау мүмкіндігіне ие. ОҒҚ жұмысында кемшіліктер байқалады:
  • ҒПК-ға қатысушылардың жасы күрт "толғаныс", жоғары сынып оқушылары ғылыми жұмысқа деген қызығушылығын жоғалтты;
  • оқушылардың жұмысты орындаудағы дербестігінің жиі жеткіліксіз деңгейі
Осыған байланысты, осы кемшіліктерді жоюды ескере отырып, 2018-2019 оқу жылына ОҒҚ жұмысын жоспарлау қажет.