"Павлодар қаласының №41 денешынықтыру – сауықтыру бағытындағы жалпы орта білім беру бейіндік мектебі" ММ
Павлодар қ., Суворов көш., 41
500337, 500330, 500328
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Что ты делаешь, чтобы быть здоровым?
Голосовать
занимаюсь физкультурой; - 51
периодически прохожу медосмотр; - 38
ничего не делаю; - 28
правильно питаюсь; - 14
добродушно отношусь к окружающим; - 10
соблюдаю режим дня; - 7
закаляюсь; - 2
изучаю познавательную литературу; - 1
Всего проголосовало: 151
Смотреть результат
Бір жылда2885535
Бір айда252645
Бір аптада47242
Кеше8782
Тәулік1342
2016-2017 оқу жылына психологиялық қызмет жұмысының ЖОСПАРЫ

ЖҰМЫС МАҚСАТЫ :

-балаларға қажетті арнайы жағдайларды қамтамасыз ету арқылы тәрбиелеу мен оқытудың даму үдерісін оптимизациялау; оқушылар денсаулығын нығайту және өзінің физикалық және психикалық денсаулығына ұқыпты қараушылық дағдысын қалыптастыру бойынша жұмыс.

 

- ұстаздардың ата-аналармен ортақ мақсаттар мен позициялар, мектеп жоспарлары мен олварды жүзеге асыру бағдарламасы, қызметтің нәтижелер талдауы негізінде өзара қатынас пен ынтымақтастық.

 

МІНДЕТТЕР:

- әр оқушыдан әлеуметтік тіршілікке бейімделген үйлесімді тұлғаны қалыптастыру.

 

- балаларда баланың зияткерлік өсуін қамтамасыз ететін барлық психикалық үдерістерін дамытуға әсер ету.

 

- тереңдетілген және кеңейтілген диагностика негізінде оқушыларға жеке жақындықты қамтамасыз ету.

 

- жалпы диагностика немесе ата-аналардың , ұстаздардың тапсырысымен қанағаттандырмайтын нәтижелер алған балалардың зияткерлік және жеке тұлғалық  дамуында кемшіліктерді түзету мен алдын алу.

 

- жасөспірімдерде делинквентті және аддиктивті тәртіптерді алдын алу мен өткізу.

 

- интеллекттің және шығармашылық ойлаудың жоғары деңгейі бар балалар үшін арнайы жағдайлар туғызу.

 

ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТ

 

 

Мазмұны

Сынып

Мерзімі

1

Бейімделу үрдісін бақылау.

1, 5, 10

Қыркүйек

2

Мектептіңмотивациясын меңгеру.

5,10

3

Социометрия

5

4

Қиын балалармен жұмыс ақпараттарын, құжаттарын жинау.

2-9

5

Дарынды балалармен жұмысы бойынша ақпараттар мен құжаттарды жинау.

1-11

6

Агрессивті жағдайдыңдиагностикасы

2-10

Қазан

7

Мазасыздану деңгейін анықтау.

4-11

8

Өзін-өзін бағалау деңгейін анықтау.

1-10

9

Күйзеліске қарсы тұра алушылықты анықтау.

11

10

Кәсіби бағдарлық бойынша диагностика.

9

11

Қиын балалар диагностикасы.

Қауіпті топ

12

Оқушылардың зияткерлік дамуының диагностикасы.

1; 4; 9; 10

Қараша

13

Танымдық үрдістің диагностикасы.

1- 5

14

Өзін сезіну, белсенділік, көңіл-күй мен шаршау диагностикасы.

МАТ

15

Тереңдетілген сыныптарда оқушылар жайлылығын анықтау.

Тереңдетілген сыныптар

16

Дарынды балалар диагностикасы.

1-11

Желтоқсан

17

Қиын балалар диагностикасы.

Қауіпті топ

18

Кәсіби бағдар беру бойынша диагностика.

9; 11

19

Шылым шегу, ішімдік, нашақорлық бойынша ақпараттандыру деңгейінің диагностикасы.

4-11

20

Нашар оқитын балалардың терең диагностикасы.

1-4

21

Қиын балалар диагностикасы.

Қауіпті топ

Қаңтар

22

Дарынды балалар диагностикасы.

1-11

23

Кәсіби бағдарлық бойынша диагностика.

9-11

24

Мазасыздану деңгейін анықтаудың қайта үзігі.

5-11

Ақпан

Наурыз

Сәуір

25

Оқушылардың өзін өзі бағалауы дамуына қайта үзік.

5-10

26

Бейімделу бойынша қайта үзік.

1

27

«Білім беру жүйесі туралы ақпаратта оқушылардың  және ата-аналардың талап бағалары диагностикасы

5-11

28

Есептер,  диаграммалар, жұмыстың қорытынды талдауын құру.

 

 

Мамыр

 


 

ТҮЗЕТУШІЛІК ҚЫЗМЕТ

 

Мазмұны

Мерзімі

1.

Оқыту үдерісіне бейімделуде қиындық көретін балалармен түзетушілік жұмыс.

Қазан-желтоқсан

3.

Қоршаған ортамен әлеуметтік қатынасуға қиыншылық көретін балаларды түзету.

Желтоқсан-наурыз

4.

Өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі білім алу тенденциялары бар саналы, мотивациялы саланы қалыптастыру бойынша түзетушілік (қиын және дарынды балалармен жұмыс).

Желтоқсан-сәуір

5.

ОЖСБ дайындығы бойынша түзетушілік жұмыс.

Қаңтар-ақпан

6.

Бастауыш сынып оқушыларының орта буынға көшу бойынша бейімделу сабақтары.

Сәуір-мамыр

7.

ҰБТ-ға дайындық бойынша 11 сынып оқушыларымен түзетушілік жұмыс .

Сәуір-мамыр

 

 

 

АҒАРТУШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТ

 

Мазмұны

Мерзімі

Ата-аналармен:

1.

Дәрістерде қатысу:

- Жасөспірімдердің жас ерекшеліктері.

- 9, 11 сынып оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтаулары.

- ОЖСБ-ға балаларды психологиялық  жайлылыққа  дайындау.

- ҰБТ-ға дайындықта күйзеліске қарсы жағдайды туғызу.

 

Қараша

Желтоқсан

Ақпан

Сәуір

2.

Тренинг-сабақтар:

- Жанжал оқиғаларды шешу.

 

 

Қараша-желтоқсан

3.

Белгілі бір уақыттарда ата-аналарға жеке кеңестер беру.

Жыл ағымында

 

4.

Алдын-алушылық бойынша кеңестерге қатысу.

Педагогтармен:

1.

Кәсіби құзыреттіліктің диагностикасы.

Қараша, қаңтар

2.

ЖММ-де жас мамандармен психологиялық тренингтер.

Желтоқсан

3.

 «Кәсіби қуару синдромы»тақырыбына тренинг-сабақтар.

Қаңтар

4.

Эмоционалды күйзелістен шығу тренинг-сабақтар.

Жыл ағымында

 

5.

Дербескеңестер.

Жыл ағымында

 

6.

Тақырып бойынша психологиялық ақпаратпен педагогикалық кеңестерге, семинарларға қатысу.

Жыл ағымында


 

 

ВАЛЕОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ

 

Мазмұны

Мерзімі

1.

Ұстаздар мен ата-аналар дамудың әр кезеңінде жас ерекшеліктерін білуін қамтамасыз етсін және осы ерекшеліктерге сәйкес демалыс пен еңбектің дұрыс ұйымдастырылуын бақылау.

Жыл ағымында

 

2.

Жұмысбастылықты арттыру үшін релаксация тәсілдерін үйрету.

3.

Оқушылардың психо-эмоционалды денсаулығын жүйелі тексеру.

4.

Жаман әдеттер мен нашақорлықтың зияны туралы оқушыларға дәріс оқу.

 


 

КЕҢЕСТІК ҚЫЗМЕТ

 

Мазмұны

Мерзімі

1.

Оқушылардың оқыту мен тәрбиелеуі мәселесі бойынша ұстаздарға кеңес беру.

Жыл ағымында

 

2.

Балалар, мұғалімдермен ара-қатынас мәселесі бойынша ата-аналарға кеңес беру.

3.

Оқушыларға мына мәселелер бойынша кеңес беру:

- дербес дамуы;

- жеке ара-қатынасы;

- ата-аналармен ара-қатынас;

- ұстаздармен ара-қатынас