Сенім телефоны
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Бір жылда2809733
Бір айда221444
Бір аптада56059
Кеше15187
Тәулік821
Әдістемелік қызметтер

Әдістемелік қызмет

            Бұл мектеп жұмысының жалпы оқу-тәрбие процесін нақты, жүйелі және тиімді ұйымдастыруға бағытталған басты бағыттардың бірі.

Қоғамымыздың қазіргі заман шынайылылығы мен өмірдің жаңа шарты шешім үшін педагогтардың шеберлігін үздіксіз жетілдіруі, білім берудің әдіс-тәсілдерін қолдануда олардың білгірлігі және құзіреттілігі талап етілетін білім беру міндеттерінің кең спектрін ұсынуда.

Мектеп педагогтары үнемі кәсіби шеберліктерін арттырып отырады: қалалық және облыстық конференциялар мен семинарларда әдістемелік хабарламаларға қатысады, біліктілікті арттыру курстарында оқиды. Құрманғазы атындағы № 1 балалар музыка мектебі «Музыкалық колледж – дарынды балаларға арналған музыкалық мектеп-интернат» кешені» ММ және ПМПИ «Музыкалық білім беру» факультетімен тұрақты шығармашылық байланыста.

Аудан орталығының педагогтары консультативтік көмек алып, мектептің жетекші педагогтарының сабақтарына қатысады. Күзгі демалыс кезеңінде мектеп базасында ұйымдастырылған жыл сайынғы семинарлар мен шеберлік сағаттары дәстүрге айналды.

 

Оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру

№ 1 балалар музыка мектебінде пайдаланылатын көп жылғы дәстүр, білім беру бағдарламаларын негізге ала отырып, мектеп құрылған жылдан бері жиналғанның көбін сіңірдік, себебі, аса құрылымдық жолы – бұл бойына оқытудың үлгісін сіңірген, жаңғыртуға ұмтылған практик мұғалімдердің, музыканттардың тәжірибелік маңызы мен педагогикалық жаңашылдығын күні бүгінге дейін жоғалтпаған өткен жылдардың құнды педагогикалық жеңістерінің синтезі.

Бүгінгі күні музыка мектебінің әдістемелік жұмысы мектеп басшысы мен педагогтарының теориялық деңгейі және шеберлігін арттыру, алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені енгізу негізінде оқу-тәрбие үдерісінің ұйымдастырылуын жақсартуда іс-қимыл көмегін көрсетуге бағытталған.

Басты әдістемелік орган педагогикалық кеңес болып табылады. Педагогикалық кеңесте қаралатын мәселелер тізбесі жұмыстың негізгі бағыттарына сәйкес келеді. Мұнда мектептің барлық бөлімдері үшін өзекті шешімдер талқыланып, қабылданады.

Оқу-әдістемелік үдерістің үйлестірілуін әдістемелік кеңес жүзеге асырады. Бұл жерде бөлім меңгерушісінің бастамасымен мамандықтар бойынша педагогтардың әдістемелік бірлестіктері қызметінің жалпы бағыты белгіленеді.

Бөлім отырысының аясында әдістемелік әзірлемелер және хабарламалар тыңдалып, ашық сабақтар, шеберлік сағаттары, оқу-педагогикалық репертуардың орындау анализдері өткізіледі.

Мектептің әдістемелік бірлестіктері жаңа буын оқу жоспарын әзірлеп, енгізді, оның бағдарламалық негізін балалар музыка мектебінің дәстүрлі, дәстүрлі емес пәндері құрайды. Олардың нақты функциясы оқушыларға өз дарындылығының шегін анықтап, таңдау жасауына ықпал етуден құрылған.

№ 1 балалар музыка мектебінің оқу-тәрбие үдерісінің басым бағыты жалпы әдістемелік тақырып болып табылады, оның іске асырылуы үшін оңтайлы жағдай жасалған: кадрлық әлеует, оқу-әдістемелік қамтамасыз ету, тиісті материалдық-техникалық база.

№ 1 балалар музыка мектебіндегі әдістемелік жұмыс оқытудың өзара талдауы, оқытудың үздік әдістерін талдап қорыту, орындау шеберлігін жетілдіру, жаңа оқу материалын игеру және оны оқу үдерісіне енгізу, жаңа музыкалық-педагогикалық әдістемені апробациялау бойынша эксперименталды жұмысты жорамалдайды. № 1 балалар музыка мектебіндегі әдістемелік жұмыс нысаны үнемі жетілдіріліп, жаңа мазмұнмен байып отырады.

Әдістемелік жұмыстың тағы бір түрі – педагогтардың шығармашылық есебі. Есеп кезінде, алдымен, барлық сынып оқушыларының концерті тыңдалып, содан соң, педагогтың кәсіби жетістігі ұсынылады, есеп шеңберінде келесі бағыттар бойынша талдау беріледі: оқушылардың бағдарламаны сапалы орындауы, талап критерийлері, өзіндік дағды және шығармашыл бастамашылықты тәрбиелеу, сабақтан тыс тәрбие жұмысы.

Педагог емтихан комиссиясында ерекше және маңызды әдістемелік жұмысты өткізеді. Педагогтар оқушыларды бақылау-тыңдауда сын тұрғысынан бағалау және ұсынымдарды ала отырып, әріптестеріне өз еңбегінің нәтижелерін көрсетеді. Әдістемелік жұмыстың мұндай түрі өзін-өзі бақылау құралы, сонымен бірге, педагог бойында өз тәжірибесімен бөлісу және әріптестерінің тәжірибелерін қабылдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бұл жерде қағида ретінде, шешімі арнайы әдістемелік әдебиетті зерделеуді талап ететін проблемалық мәселе туындайды, нәтижесі – оқытудың әдістемесін жетілдіру.

Комиссияларда ұжымдық жұмыс бағалаудың бірыңғай критерийлерін өңдеуді талап етеді, тиісінше, үлгерімге нақты талап қойылады.

Музыкант педагогтың әдістемелік жұмысының маңызды бөлшегі – оның жеке орындаушылық нысанын сақтау, мысалы, тақырыптық концерттерде оқушылар мен ата-аналар алдында өнер көрсету. Бұл мектепте тәрбие жұмысының қажетті бөлігі. Мектебімізде бұрыннан келе жатқан дәстүрдің ізімен педминимумдар орындалады. Бұл ретте, талап педагогтың жеке қасиетіне сәйкес келеді. Бұл жерде музыкалық мүмкіндігі орындаушылық еңбегінде емес, оқытушылықта анықталуы тиіс педагог-адам туралы айтылып жатқандықтан, бірыңғай шара болуы мүмкін емес.

Әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың жоғары нысаны – бұл педагогикалық конференция. Олар оқытушылардың педагогикалық ойлауын белсендендіру үшін таусылмас мүмкіндік беріп, тәжірибе алмасуға ықпал етеді. Жыл сайын мұндай конференциялар күзгі каникул кезеңінде өтеді.

Белгілі-бір немесе өзге де нысандарды пайдаланудың мақсаттылығын зерделей отырып, алынған нәтижелерді дұрыс бағалау маңызды. Сонымен бірге, нәтижелердің көп жыл бойы жиналатынын да есімізден шығармауымыз қажет. Сондықтан да, әдістемелік жұмысты пісіп жетілген проблемаларды тез арада шешуді есептемей-ақ, мақсатқа бағытталған және тұрақты жүзеге асыруға тырысамыз.

Педагогикалық еңбек – бұл ғылыми еңбек, ал әдістемелік жұмыс – оның пайда болуы. Әр педагогтың қызметі өзіне лайықты ізденістен тұрғанын қалаймыз. Сонда ғана, оқу-тәрбие үдерісінің нәтижелілігі және сапасы қамтамасыз етілетін болады.