Қазіргі заманғы шындық пен қоғамымыздың жаңа өмір сүру жағдайлары кең ауқымды білім беру міндеттерін қойды, оларды шешу мұғалімдердің біліктілігін, олардың эрудициясын және білім беру әдістері мен формаларын қолданудағы құзыреттілігін үздіксіз арттыруды талап етеді.
Көпжылдық дәстүрлерге сүйене отырып, Құрманғазы атындағы БММ-де қолданылатын білім беру бағдарламалары мектептің қалыптасу жылдарында жинақталған көп нәрсені сіңірді, өйткені ең сындарлы жол-бұл өткен жылдардағы тәжірибелікмаңыздылығын жоғалтпаған баға жетпес педагогикалық жаулап алулардың синтезі және ескірген музыканттардың, мұғалімдердің педагогикалық жаңалықтары өзін-өзі оқыту моделі.Бүгінгі таңда музыка мектебінің әдістемелік жұмысы озық педагогикалық тәжірибені енгізу арқылы оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыруды жетілдіруге, мұғалімдер мен мектеп басшыларының теориялық деңгейі мен біліктілігін арттыруға тиімді көмек көрсетуге бағытталған.
Негізгі әдістемелік орган – педагогикалық кеңес. Педагогикалық кеңестерде қаралатын мәселелер тізімі негізгі жұмыс бағыттарына сәйкес келеді. Ол мектептің барлық бөлімдеріне қатысты шешімдерді талқылайды және қабылдайды.
Оқу-әдістемелік үдерісті үйлестіруді әдістемелік кеңес жүзеге асырады. Мұнда кафедра меңгерушілерінің жетекшілігімен мамандық бойынша оқытушылардың әдістемелік бірлестіктері қызметінің жалпы бағыты айқындалады.
Бөлімше отырыстары аясында педагогтар әдістемелік әзірлемелермен және хабарламалармен сөз сөйлейді, ашық сабақтар, шеберлік сабақтар, оқу-педагогикалық репертуарға орындаушылық талдаулар жүргізеді.
Мектептің әдістемелік бірлестіктері жаңа буынның оқу жоспарларын әзірлеп, енгізді, олардың бағдарламалық негізін БММ дәстүрлі және дәстүрлі емес пәндері құрайды. Олардың нақты қызметі оқушыларға дарындылығын өлшеуге және таңдау жасауға көмектесу болып табылады.
БММ оқу-тәрбие процесінің басым бағыты жалпы әдістемелік тақырып болып табылады, оны іске асыру үшін оңтайлы жағдайлар жасалған: кадрлық әлеует, оқу-әдістемелік қамтамасыз ету, тиісті материалдық-техникалық база.
БММ-дегі әдістемелік жұмыс оқытуды өзара талдауды; оқытудың үздік әдістерін жалпылауды; орындаушылық шеберлікті жетілдіруді; жаңа оқу материалын игеруді және оны оқу процесіне енгізуді; жаңа музыкалық-педагогикалық әдістемелерді сынақтан өткізу бойынша эксперименттік жұмысты қамтиды. БММ-дегі әдістемелік жұмыс формалары жаңа мазмұнға ие бола отырып, үнемі жетілдірілуде.
Әдістемелік жұмыстың тағы бір түрі – педагогтің шығармашылық есебі. Есеп беру кезінде алдымен барлық сынып оқушыларының концерті тыңдалады, содан кейін педагогтің кәсіби жетістіктері ұсынылады.Есеп шеңберінде мынадай бағыттар бойынша талдау беріледі: оқушылардың бағдарламаны сапалы орындауы; талап ету критерийі; дербес дағдылар мен шығармашылық бастаманы тәрбиелеу; сабақтан тыс тәрбие жұмысы.
Педагог емтихан комиссияларында ерекше және маңызды әдістемелік жұмыс жүргізеді. Оқушылардың бақылау тыңдауларында мұғалімдер әріптестеріне сыни баға мен ұсыныстар ала отырып, өз еңбектерінің нәтижелерін көрсетеді. Әдістемелік жұмыстың бұл түрі өзін-өзі бақылау құралы және сонымен бірге мұғалімдерді өз тәжірибесімен бөлісуге және әріптестерінің тәжірибесін қабылдауға ынталандыратын құрал болып табылады. Бұл жерде, әдетте, проблемалық мәселелер туындайды, оларды шешу үшін арнайы әдістемелік әдебиеттерді зерттеу қажет, нәтиже оқыту әдістерін жетілдіру болып табылады.
Комиссиялардағы ұжымдық жұмыс бағалаудың ортақ критерийлерін әзірлеуді де талап етеді, сондықтан оқу үлгеріміне нақты талаптар әзірленуде.
Педагог-аспапшының әдістемелік жұмысының ең маңызды элементі өзінің орындаушылық формасын сақтау болып табылады, мысалы, оқушылар мен олардың ата-аналары алдында тақырыптық концерттерде өнер көрсету. Бұл мектептегі тәрбие жұмысының қажетті бөлігі. Біздің мектепте бұрыннан қалыптасқан дәстүрлерге сүйене отырып, педагогикалық орындаушылық минимумдар өткізіледі. Егер бұрын олар әдістемелік отырыстарда әріптестерінің алдында сөз сөйлесе, енді мектеп педагогикалық филармониясының концерттеріне қатысу түрінде өтті. Сонымен қатар талаптар педагогтердің жеке қасиеттеріне сәйкес келеді. Мұнда бірыңғай өлшем болуы мүмкін емес, өйткені біз музыкалық қабілеттері орындаушылық жұмыста емес, оқытушылық жұмыста анықталуы керек педагог-адам туралы айтып отырмыз.
Әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың ең жоғары түрі – педагогикалық конференциялар. Олар мұғалімдердің педагогикалық ой-өрісін арттыруға сарқылмас мүмкіндіктер беріп, практикалық тәжірибе алмасуға ықпал етеді. Мұндай конференциялар тамыз педагогикалық оқулары аясында жыл сайын өткізіледі. Біздің мектебіміз ҚР ОМ РҚББОӘО өткізетін педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттырудың республикалық курстарын өткізу алаңы болып табылады. Мектеп педагогтары республикалық және аймақтық вебинарларға және баяндамаларымен форсайт сессияларына қатысады.
Белгілі бір формаларды қолданудың орындылығын зерттеу кезінде алынған нәтижелерді дұрыс бағалау маңызды. Бұл ретте нәтижелер көп жылдар бойы жинақталатыны есімізде. Сондықтан біз өзекті мәселелердің бірден шешілуіне сенбей, әдістемелік жұмысты мақсатты және тұрақты жүргізуге тырысамыз.
Педагогикалық жұмыс – ғылыми еңбек, ал әдістемелік жұмыс – оның ең жарқын көрінісі. Әр педагогымыздың белсенділігі ізденіске тән болғанын қалаймын. Сонда оқу үдерісінің тиімділігі мен сапасы қамтамасыз етіледі.