Размер шрифта:
↑Наверх
Телефон доверия
8 (7182)650607
Адрес: г.Павлодар, ул. Майры, д. 41/1 8(7182)655540-руководитель
Вернуться на главную страницу отдела образования
График приема граждан:
Среда, пятница 16.00-18.00
За год0
За месяц0
За неделю0
Вчера0
Алма Қазыбаева, ІІ-ші сәбилер тобының тәрбиешісі

 

Тақырыбы: «Қөктем құстары »

 

Максаты:Баланың танымдылық қабілеттерін жетілдіру және

                  ұсақ қол моторикаларын жаттықтыру

 

Міндеттері: Заттарды санау (көп, аз, біреу – 1,2,3),  көлем,  түстері бойынша ажырату -  жалпақ- жіңішке, ұзын-қысқа, салыстыра  білуге үйрету,  логиқалық ойлау қабілеттерің  дамыту, эстетикалық   қабылдауларын  жетілдіру

 

Сөздіқ жұмыс: Бәйшешек, жалпақ-жінішке, ұзын-қысқа

 

Құрал-жабдықтар:Құстар-3, ағаш, фонограмма-құстардын дауысы,  балалар саны бойынша үйлер мен есіктері-жалпақ-жінішке, түрлі-түсті қолғаптар, Дьенеш блоктың карточкалар, катты кағаз, желім, қылқалам, сүлгі, ақ пен жасыл түсті майдажарма, массаж-карандаш

 

 Мотивациалық кезең:

Құстардың дауыстары (фонограмма) Балалар назарын әуенге аударып:

-Тындаңдаршы қандай әдемі әуен. Ненің дауысы ? (Балалардың жауабы)

(Шымылдықты ашу)

-Караңдар, ағашта құстар отыр. Әуен салып отырған осы құстар ғой.

 Балалар біреуінің тұмсығында не бар?

 Бірдеме ұстап әкеліпті. Мынау не? (Балалардың жауабы)

 -Дұрыс бұл гүл, көктемнің алғашқы гүлі- бәйшешек.

Құс:

  «Кар- р – кар- р,

  Алакай, алақай

  Көктем келді балақай».

  • Түсіндім, көктемде аналар мен әжелердің мерекесі ғой
  • Балалар бұл құстарда  өз енелерін құттықтамақшы.
  • Олардың  қайда баратындарын білгілерің келе ме?(Балалардың жауабы)

 

Олай болса барлығымыз екі  топқа бөлінейік.

І топ- Жанар апаймен өнер орталағына барып аналырымызға сыйлық жасайды.

ІІ топ- Құстармен бірге серуенге барады.

Енді қолдарындағы сағаттарыңы қараңдаршы, кімде бәйшешек  өнер орталығына Жанар апаймен бірге барасындар, ал кімде құс олар серуенге  барамыз.

 

Ұйымдастыру кезең:

 

 

Манипулятивтіқ  орталығы

Өнер  орталығы

 

 Д/О «Үйдің есігін жап»

 Үйлердің көлеміне қарай есігін жабу (жалпақ-жінішке).

(Балалардың жұмыстарын бір-бірлеріне тексеркізу, талдау)

 

Д/О «Неше құс ұшып келді?»

Ағаштағы құстарды санау(1,2,3).

 

Д/О «Қолғап жамау».

Қолғаптың тесігін пішініне қарай қажет геометриялық пішінді тауып жабу. Сергіту сәті:

Торғай, торғай, торғайсың

Жақын келіп қонғайсың,

Жем шашайын тойып ал,

Сонда суыққа  тоңбайсын.

Серуендегі құстардың тапсырмалары:

Д/О «Қажет пішінді тап»

Дьенеш блогы бойынша өздеріне қажет геометриялық пішінді табу, атау.Мысалы: Үлкен сары дөңгелек немесе кішкентай қызыл шаршы.

Д/О «Қанша-сонша»

Жолақшаның үстінде қанша торғай, сонша шыршаны асыта қатарла.

 

Д/о «Үйге жол салайық »

 

Үйге жеткізетін ұзын-қысқа жолдарды табу.

 

Сурет:  «  Бәйшешек -гүл »

Аналарымызға сыйлық жасаймыз.

Үлгіні талдау:

-Гүлдің түсі қандай?

-Гүлдің сабағының түсі қандай?

 

«Бәйшешекті безендіру»

Гүлге желім жағып, майдажарманы себу. (Көрсетіп түсіндіру)

 

Балалардың өз бетімен жұмыстары

Сергіту сәті:

Саусақ жаттығуы«Қолымызды жылы суға жуамыз»- қолды жуу.

«Қолымызды жылытамыз»- колды укалау.

«Саусақтарымызды өсіреміз»Әр саусақты созу.

«Қарандашпен үтіктеу» Карандашты алақан арасында дөңгелетеу (жай, тез)

 

«Гүлдің сабағын безендіру»жасыл майдажарма себу.

«Мен сыйлайтын бәйшешек»

Балалардың жұмыстарын талдау

 

Топтар орындарымен алмастырады.

Корытынды.

«Мен мақтайым өзімді не үшін?»

Балалар бізге не келді?   бізге бәйшешектер сыйлыққа тастап кетіпті, ризашылығын білдіріп

Балаларды мадақтау.