«Мәдени-гигиеналық дағдыларды тәрбиелеу мен өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын ерте жастағы балаларда ұйымдастыру кезінде режимдік процестер»
Орындаған: А.Жумалиханова
Ақыл кеңес
Альжанова Ольга Анатольевна
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ЖАН-ЖАҚТЫ ДАМЫТУДА ЕРТЕГІ ТЕРАПИЯСЫНЫҢ МАҢЫЗЫ
Гүлнара Ахметова
Рахима Турабекова
Ата- аналарға кеңес
Рахима Турабекова
Ата-аналар өздеріңіздің қандай екендеріңізді білгіңіз келе ме?
Олай болса сұрақтарға жауап беріп көріңіз.
Гүлнәр Сүлейменқызы Ахметова
Болашақ ұрпақты тәрбиелеу жолдары
Ольга Анатольевна Альжанова
Балалармен жұмыс барысында қолданылатын денсаулық сақтау технологиялардың ең тиімді және қабылдауға болатын түрлері.
Рахима Басынбекқызы Турабекова
Баланы еңбекке баулу
Өнеге – от басынан
Қиын бала қайдан шығады
Аттестациядан өтуші бұрышын ұйымдастыру
Әдістемелік кабинеттегі арнайы бұрыш жұмысының мазмұны
Педагог портфолиосының мазмұны
Педагог жұмысының нәтижесін жүйелеу
Шекебаева Меңсұлу, тәрбиеші
Бала тілінің даму мінездемесі
Жас логопед жұмысын ұйымдастыру
Балабақшадағы логопед жұмысының бағыты
3-5 жастағы балалардың даму барысындағы ерекшеліктері
• 3-5 жастағы баланың ағзасындағы болып жатқан өзгерiстер 1-ден 3-ке дейiнгi жастағыға қарағанда барлық процесстер баяу жүредi. Ми өседi, ми қабығы күн сайын мидың жаңа иiрiмдерi пайда болады. Баланың басқа мүшелерiне қарағанда миы тезiрек дамиды. 5-6 жаста ми 90% қалыптасқан болады.
• 2 жасқа дейiнгi шыққан сүт тiстерi 4-5 жаста түсе бастайды, ал нақты тiстерi 6 жастан кейiн қалыптаса бастайды. Сүйек құрылымы да дамиды, құрылымы да дамиды, бұлшық еттерiнiң өсуiне байланысты баланың салмағы да