Білім беру саласы: «Әлеуметтік» «Шығармашылык»
Ұйымдастырылған оқу іс әрекеті: «Қоршаған ортамен танысу», жапсыру.
Тақырыбы: «Ойыншықтар әлемінде»
Мақсаты:1. Қоршаған ортасына деген мейірім әдептілік, сыйласымдылық қасиеттерін қалыптастыру;
Көрнекілігі: Ойыншықтар аю, және кітап, қорап үлгі,қылқалам, жіп, қайшы,желім, түрлі түсті қағаздар.
|
Кезеңдер |
Тәрбиешінің іс әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
|
Ұйымдастырылған кезең.
Сергіту сәті
|
І. Ойын: «Ой жүгірту» Мақсаты: Ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиеші: - Балалар мен сендердін миларына шабуыл жасап көрейін Бағдаршамның неше көзі бар (3) Сиырдың неше мүйізі бар (2) Тасбақа жүйрік пе, қоян ба? Аспанда неше жұлдыз бар? (көп)
Қыс бойы ұйқыға кеткен. (аю) Дұрыс, ол аю. Аюдың әнімен таныстыру: Мен бәрін де білемін, Тіпті баспен тұрамын. Сурет салам, ән айтам. Ғарышқа да ұша аламын. Көзімді жұмбай ұйықтаймын, Түстерді көре аламын . Күні бойы барлығын Қатырып мен алдаймын.
- Дұрыс ол мақтаншақ , ондай мақтаншақтар сүйкімсіз. Кішіпейіл адамдар мақтанбайды . «Мен барлығынан күштімін деп!» Аю тек мақтаншақ емес екен оның әнін ары тыңдасаңдар білесіңдер. Аю бүгін ашулы . Інісін ол итерді. Қарындасына да айқайлап Кітапқа үңілді. Ондай аюды қандай дейміз? Дұрыс дөрекі ұрысқақ, зұлым. Аю: Балалар мен дөрекі болғым келмейді Не істеуім керек көмектесіңдерші маған. ( Екі топқа бөліну) ІІ. Топ : өнер орталығында аюдың бейнесін жіпті қойып жапсыру. Балалар аюға бүгін әдепті болуды үйренейік.
Балалар, өз ұнаған ойыншықтың қасына барып сол ойыншықтан атынан жауап бересіңдер. Тәрбиеші: Қоян егер біреуден өтініп сұрағың келсе не деу керек Мысығым сен қандай ризашылық сөздер білесің? Күшік, сен біреуді мазаласаң, не дейсің? Түлкі сен біреуді байқамай алдасаң не дейсің?(кешірініз) Қорбандаған аюдың Құлпынайы бар екен Теріп-теріп алайық Ормандағы аюдың Құлпынайы көп екен Теріп-теріп алайық Қалтамызға салайық Ойын: «Сөлемді аяқта»
Бүгін Сауле деген қыз ұзын мойынды крікті әкелді. Күні бойы балалар оны мен ойнағысы келді.біреуі көтергіш кран қылып . біреуі оған шаршады деп төсек салды. Ал басқасы оған тамақ бергісі келді. Ал Сауле керігін алып , өзі ғана ойнады. Аю : Иә, Сәуленікі дұрыс мен де ешкімге бермес едім өз ойыншығымды. Тәрбиеші: Балалар аю дұрыс айттыма? Тәрбиеші: Аю, ондай болмау керек әдептілікке жатпайды. Ондай қылықты ешкім ұнатпайды\, достарың болмайды. Сараң деп айтады ешкімге ешнәрсені бермейтінді. Ертегі сахналау (конус тетры арқылы) « Әтеш пен торғай» Балалар ертегіні талдайды. Әтеш пен торғайдың қателерін түсіндіреді, достастырады. Тәрбиеші: Аю, саған ертегі ұнады ма? Аю: Иә, мен енді түсініп келемін бәрінде. Ойын: « Сөйлемді жалғастыр» Мақсаты: шеңберде тұрып доп арқылы . Егер досым ренжісе ,мен де ренжимін егер досым күлімдесе, мен де күлімдеймін, егер досым алысқа кетсе мен оны сағынамын. Егер досым оралып келсе.... мен оған қуанамын.егер досым көмек сұраса.... мен оған көмектесемін. |
Үш Екі Қоян Көп
Аю
Мұқият тыңдайды.
Баспен тұра алады, сурет салады... Ұнады. Тек аю өте мақтаншақ екен.
Ашуланшақ, дөрекі, т.б.
Өтінемін Рақмет, оқасы жоқ кешіріңіз
Балалар сергіту сәтін орындайдырыс айттыма?
Балалар жоқ |
|
|
Қорытынды
|
Сонымен балалар сыпайы болу үшін не істеу керек ? Балалар: Әдапті бала бірінші болып үлкенмен амандасады,қоштасуды ұмытпайды, кешірім сұрайды,көмек үшін риза болады, дауыстан сөйлемейді, бір бірін мазақтамайды. Бір-бірімен келісіп ойнайды . біреуді ренжітіп алса,кешірім сұрайды. Аю : Рахмет, балалар ,мен ешқашан бүгінгі пайдалы кеңестерінді ұмытпаймын. Мен де сендермен өз құлпынайларымен бөлісейін, алыңдар.
Сау болыңдар, балалар. |
Балалар : Рахмет сау бол аю!
|
|
|
|
|||
