Размер шрифта:
↑Наверх
Телефон доверия
8 (7182)650607
Мекенжайы: Павлодар қ., Майра көшесі, 41/1 үй 8(7182)655540-басшы 8(7182)650609-хатшы 8(7182)650611-есепші 8(7182)526096-вахта
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
Сәрсенбі, жұма күндері, сағ.16.00-18.00
In a year0
In a month0
In a week0
Yesterday0
Ахметова Гүлнәр, тәрбиеші

 

Мақсаты: Балалардың  ойлау  қаблеттері мен  тілін, дүниетанымын дамытып білімін бекіту.

  1. Затты  сипаттауға  үйрету;
  2. Антоним сөздерді  қолдануды  үйрету;
  3. Есте сақтау қабілетін дамыту;

Көрнекілік : жұмсақ ойыншықтар : кірпі және  түлкі, жемістер,көкөністер, электрқұралдары, электрқұралдар бейнелерінің  суреттері, түлкі кірпінің суреттері.

 

Кезеңдер

               Тәрбиешінің іс әрекеті

                 Баланың әрекеті

Ұжымдық - ізденіс (негізгі)

Ұйымдастыру кезені.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды:

Жұмсақ   ойыншықтар :

Өзі айлакер, өзі қу,

Жүрген жері  айқай шу. (түлкі)

 Үсті толған ине

Бірақ іс тікпейді. (кірпі)

 

-(есік қағылады)

-Түлкі мен кірпінің келуі.

Олар? Салеметсиндер ме?  Балалар !

Біз  туралы айттып  жаткандарынды естіп келдік.

Тәрбиеші: Иә, өздерің жайлы  балалар жұмбақ шешті.

Балалар , қонақтарымыз келді , енді біз 2 топқа  бөлініп  жұмысымызды жалғастырайық  .

Кірпінің белгісін алған балалар  өнер орталығында , кірпіні мүсіндеуге барады, кірпі сіздермен  бірге  барып үйренсін, ал түлкінің белгісін алған топпен.сендер мына үстелдің үстіндегі қалтолиалардан , қағаздан жапырақтарды  алып  түлкінің бейнесін  құрастырындар  түлкі бір қуансын.

Ал біз  түлкіжанды  дүкенге барайық. Есімізге  түсірейкші  дүкендер қалай аталатынын.

 

Сан алуан көкөніс

Күзгі бақта күлімдеп

Көз тартады желімдеп .

Өлеңде не туралы айтылған?

          (Көкөністер)

Ендеше  алдымен баратын дүкеніміз  «Жемістер  мен  көкөністер»  деп  аталады.

  • Бұл дүкенде не сатылады?
  • Жемістерді атап  беріндерші.
  • Көкөністерді  кім  біледі? (сәбіз, картоп, қызылша, қызанақ)
  • Көкөністер мен жемістердің  айырмашылығы  не де?

Ойын: «Бірінші дыбысын  атап бер»

Жемістерді- көкөністерді не үшін  жейміз?

 

Түлкі мен кірпінің  қимылдарын келтіру

Ойын:  «Мені түсін»

Мақсаты: ойлау қабілетін дамыту.

 Үтіктеу,

Ойын: «Атын  атап бер?»

Әр біреуі не үшін керек ?

Ойын: «Көп және аз»

Үтік- үтіктер

Фен-Фендер

Микро толқын-пеші-пештері т.б.

Ойын: «Керісінше айт»  (доппен)

     Таза- кір

     Үлкен-кіші

     Ақ- қара

     Тәтті –ашты

     Кішкентай-үлкен

     Жаңа –ескі

    Жалпақ-жінішке

Түлкі :жақсы, білімпаз екенсіндер

Мына суреттегі түлкіні қандай  екенін  анықтап салыстыршы.

 

Екі топтың балалары ауысады.

 

Балалар жұмбақтын шешімін  табады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Ойыншық сататын, киім  сататын, азық-түлік, нан, жемістер дүкені)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оларда дәрумендері көп,  ауырмаймыз, өсеміз

 

 

 

 

 

Электр  құралдар дүкені

 

 

Электр пеші, микротолқын пеші, фен, үтік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түлкі көнілді, әдемі көнілпаз, зұлым.