Тақырыбы: Аю мен аралар әңгімеcі
Мақсаты: Жәндіктер жайлы алған білімдерін бекіту. Әңгімемен таныстыру арқылы сөздік қорын байыту.
Сурет арқылы баулу. Адамгершілікке баулу. Балалар келген қонақтармен амандасады. Бір кезде есік қағылып хат келеді. Хатта құрметті балалар сендерді аралар қонаққа шақырып жатыр.
|
|
|
|
|
|
|
Мотив. кезеңі
Ұйымдастыру кезені.
Д\о
Әңгіме Үстел үсті театр арқылы:
Әңгімеге сұрақтар:
Сергіту сәті:
Д\о
Тақпақты жаттау: |
Балалар сендердің қонаққа барғыларың келе ме? Қонақта өзімізді қалай ұстау керекпіз ? Тағы да бұл хаттың ішінде тапсырмалар бар екен , бірақ бұл тапсырмаларды жылдам орындау үшін ІІ. топқа бөлінейік. Ал балалар біз алдымен аралардың тапсырмасын орындайық .Ол үшін екі топқа бөлінейік . Пішіндер өнер орталығына Көбелектер әдебиет орталығына. Жәндіктерді тап . Мақсаты: жәндіктердің атауын атату, түр сипатын ажырату І. балаларды жайғасып отырғызып суретпен жұмыс жүргізу. Аралар гүлден бал жинайды араның үйін омарта деп атайды. ІІ. өнер орталыңында балалар көбелектің денесін қағаздан жабыстырады , тарымен әшекейлейді. «Аю мен аралар » Аралар гүлден бал жинайды, ал аю балды жақсы көреді. Ол омартадағы балды алып жеуге тырысады. Аралар болса, оны ұяларына жолатпай қуалай бастайды. Аралардың анасы араларына : Араларым ұшайық Гүлден балды жинайық Қорбандаған аю келсе Балымызды қорғайық. Аю келген бе бал аралар Омарта біздің үйіміз Аю үйден шығыңыз Ыз-ыз-ыз Ашуланған аю қорбандап ырылдап әрлі берлі алпалысып әлек. Бірақ ол топтасып ұшқан ұсақ араларды үркіткеннен басқа еш нәрсе жасай алар емес. Аралардың үйін қалай атайды? Аралар балды қайдан жинайды? Аю балды ала алды ма?
Аю мен аралар ойыны арқылы әңгімені жандандыру.
«Не болды? Не өзгерді?» Мақсаты: жәндіктерді атауға баулу зейіндерін қарату. Омарта біздің үйіміз Аю үйден шығыңыз Ыз-ыз-ыз |
Балалар келіседі
Балалар тәрбиеші атаған жәндігін үстел үстінен тауып көрсетеді.
Балалар жабыстырып әшекейлейді.
Балалар әңгімені мұқият қызыға тыңдайды.
Омарта Гүлдерден
Жоқ, өйткені аралар топтасып балдарын қорғай алды.
Үстелдегі жәндіктерді атап не болғанын Не өзгергенін анғара алады.
Балалар өлеңді тірек сызба арқылы жаттайды. |
|
|
|
Қортынды: |
Әңгімені сұрау Балаларды мадақтау. |
Балалар сұраққа жауап береді. |
|
|
