Размер шрифта:
↑Наверх
Телефон доверия
8 (7182)650607
Адрес: г.Павлодар, ул. Майры, д. 41/1 8(7182)655540-руководитель
Вернуться на главную страницу отдела образования
График приема граждан:
Среда, пятница 16.00-18.00
За год0
За месяц0
За неделю0
Вчера0
Гүниса Құттыбайқызы Жұматаева

«Жаңа ойын технологиялары арқылы мектеп жасынадейінгі балалардың интеллектуалдық дамуы»

Өзекті мәселелер:

1.     Мектеп жасына дейінгі ақыл – ойдың интенсивті дамуы балалардың мектепте оқуын жоғарлатады және ересек адамдардың білім алуында үлкен рөл атқарады. Бүгінгі күні мектепке дейінгі балалардың ақыл – ойының толық даму мәселесі әлі де өзекті болып отыр. Ақыл – ойы толық дамыған мектеп жасына дейінгі бала сабақты жақсы оқиды, берілген материалды тез қабылдайды, өзінің күшіне сенімді, жаңа ортада өзін жақсы сезінеді. Сол себепті білім беру әрекетін ұйымдастыру барысында зейін, есте сақтау, ойлау қабілеті, елестету,сөздік қорын дамыту және жаттықтыруға көп көңіл бөлінеді.

2.     Тұлғаның шығармашылық қасиеті және жоғары ойлау мәдениеті бала өмірінің сан қилы жағдайларына дағдылануға көмектеседі.                                                 3. Мектеп жасына дейінгі балалардың болашақ өміріне оның шығармашылық қабілеттері үлкен рөл атқарады. Жоғары ақыл –ой деңгейіндегі және креативті бала өзінің қабілеттілігіне сенімді,өзін-өзі бағалайды, ішкі бостандығын  және өзін жоғары бақылайды. Әдеттен тыс ерекшеліктер мен барлык жаналықтарға қызығушылық таныта отырып ,олар үлкен бастамаға ие болады . Сонымен қатар ,жеке тәуелсіз пікір мен әрекет сақтай отырып ,әлеуметтік орта талаптарына икемделеді.                                                                                                                                      4. Мұндай    мүнкіншілікті білім беру ісінің құрылысы ғана емес, сонымен қатар мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ой шығармашылық дамуына бағытталған дамыту ойындары бере алады.                                       5. Дамыту ойындары технологиясының өзіндік ерекшеліктері-мектеп жасына дейінгі балалардың тек қана ақыл-ой ғана емес, сонымен бірге шығармашылық қабілеттерінің үйлесімді дамуына мүмкіндік  береді.                                          Интеллектуалдық дамудың жаналық мәселелері де айқындалған.                           Жаналық мәселелері                                                                                                                6. Дамыту ойындарын педагогикалықипроцесте қолданылуы білім беру әрекетін қайта құруға бағыттайды. Әдеттегі сабақтан, балаларды үлкендермен ұйымдастырылған немесе өзіндік ойын іс-әрекетіне көшіреді. Дамыту ойындарын қолдануда дидактикалық оқыту кемиді,керісінше ,балалардың қызығушылығы,ойынмен айналысу тілегі артады. Мектеп жасына дейінгі балаларға мекемеде қажетті жағдай жасаудын бір түрі-үлкендермен жағымды эмоцияналдық бейнелі қарым-қатынас жасау. Балалар үлкендермен бірлесіп ойын ойнауы,қызықты ойын тапсырмаларын орындау ,ойынға қажетті құралдардың  әдемі,ашық безендіріліп жасалуы мектепалды мекемесінде қуанышты көніл-күй туғызады.                                                                     Ереже бойынша ,ойын үлкендерді қуанышты көрермен ретінде ғана қалдырмайды ,сонымен бірге өзінің шығармашылық ынта-жігерін жүзеге асыруға көмектеседі.                                                                                                 7. Балалардың интеллектуалдық дамуына әсер ететін жаңа ойын технологиялары да біздің балаларға танымал.                                                                 Мысалы олар:                                                                                                                      1.Логикалық тізбек ойындары.                                                                                        Сәбилер топтарына арналған:                                                                                            «Заттардың қатарын жалғастыр», «Қуыршақтың моншағы», «Шарбақ», «Көнілді поезд», «Ағаштар», «Үйректер».                                                                     Ересек ,дайындық топтарына арналған:                                                                           «Керекті фигураны тап»,  «Сылдырмақтар»,   «Көпбұрыш және дөңгелектер», «Қызықты геометрия».                                                                       2. «Лабиринт ойындары».                                                                                             3. «Контурлық бейне».                                                                                                         4. «Графикалық ойындар».                                                                                             Жаз бойы біздің балабақшаның ауласында ойын мен ертегі жиі өткізіледі .Құмнан қалашықтар құрып ,тастардан гүлдер жасайды. «Жердегі сенсорлық жолдарда»  сенсорлық бөлмелердегі ойындар ойналады.                                                                                                                             «Шебер класс»-балаларды оқытудағы жаңа және кең тараған оқу түрі. Бұл-суырып салма ,шығармашылық кәсіби жетістігін жоғарлатуға арналған кеңістік . Біздің балабақшада тәрбиешілер шебер класта  интеграциялы –кешенді сабақтарды мынадай тақырыптар бойынша өткізілді : «Табиғат әлемі», «Жаңбыр қалай туады?»,т.б.   

         

        Ойын күні .Әр айдың ақырғы күні біздің балабақшада «Ойын күні» болып аталады. Бұл күні барлық сабақтар өткізілмейді.                                                Жүргізушілер бұл күннің авторы болумен қатар ұйымдастырушы да болады. Бұл шаралардың өткізілу әдіс-тәсілдерін тәрбиеші өз қалауы бойынша дайындайды.                                                                                                                      

       Күннің бірінші жартысында ,яғни ,таңертең балалардың жеке ойындары ұйымдастырылады, ал екінші жартысында ,яғни,түстен кейін желілі ойын  орталықтарында ,театрлық іс-әрекет жұмыстары өткізіледі.                                                                                                                                   

         «Ойын күнінде» балабақша ерекше безендіріледі.Бұл балалардың және ата-аналардын көнілдерін көтереді. Бұл күні не болады  екен ?-деген ата-аналарда сұрақ туады.Ойын күні –бұл қуанышқа толы ләзатты күн болып табылады. Сол себепті мұнда сыйлықтар да,жүлдегерлер де болмайды,балалардың барлығы ең күшті және қабілетті болады.