Телефон доверия
8 (7182)650607
Адрес: г.Павлодар, ул. Майры, д. 41/1 8(7182)655540-руководитель
Вернуться на главную страницу отдела образования
График приема граждан:
Среда, пятница 16.00-18.00
За год0
За месяц0
За неделю0
Вчера0
Какеева Меруерт

Ересек тобының балаларына арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

 технологиялық карталары

 

Тақырыбы:   Біз күштіміз. Ептіміз                                                                              Күні:  ___________

Мақсаты:Балалардың жеке,эмоционалдық, әлеуметтік және зияткерлік дамуын қалыптастыру (5-6 жас)

Міндеті:1.Баланың психикалық және денінің саулығын нығайту         

                2.Зияткерлік және рухани дамыту

                3. Ұқыптылыққа, құрметке тәрбиелеу

Мақсаты:Ойын түрлері арқылы тәрбиеленушілердің ағылшын тілін үйренуге деген ықыласын арттырып, сол тілде сөйлеуге   үйрету. (4-5 жас)

Міндеті:         1.Ойын және нақты қарым-қатынас жағдайында қарапайым деңгейде серіктеспен байланыс орнатуды үйрету;

                       2.Үйлесімді дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру

                       3. Ынтымақтастыққа тәрбиелеу

Құрал-жабдықтар: лингафон, аудиожазбалар, тірек сызбалар

Әрекет кезендері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Баланың  іс-әрекеті

(5-6 жас)

Баланың  іс-әрекеті

(4-5 жас)

Ынталандыру-қозғаушы

 

 

 

 

Іздену-ұйымдастырушы

 

 

 

Рефлексивті-түзетушы

 

 

 

 

Мұғалім балалармен амандасады, шеңбер бойымен тұрып, «қар» арқылы көңіл-күйлерін сұрайды.

 Hello, everybody! Good to see you again

«Hello» өлең

Hello, Hello, Hello, Hello How are you?

I like to be with you. And you, and you, and you.

OK. Very good!

Children,  look at the blackboard, what you see?

-It is rainbow– кемпірқосақ

What color is the rainbow?

(түстерді қайталатқызу)

-it is red

It is orange

It is yellow etc.

Let`s sing a song about the rainbow.

Red, orange, yellow,

Green, blue, purple, pink.

It`s a rainbow, it`s a rainbow

A beautiful rainbow in the sky!

 -Good for you! Now we`ll have a play time.

«Color roundabout»  дидактикалық ойын

(it is…грамматикалық құрылымды және түстердің атауларын  белсендіру)

Let`s nave a rest time, all stands up!

Touch your shoulders

Touch your nose,

Touch your ears,

Touch your toes.

Hands up,

Hands down,

Hands on hips,

And sit down!

Ал енді балалар, кемпірқосақтың жолымен жүргілерің келе ме?

Ендіше «Words road» ойынды ойнайық.

Жарайсыңдар, балалар!

Балалар, біз кемпірқосаққа қолымен ұстай аламыз ба?

Иә, дұрыс ол аспанда, алыс,ал осы түрлі-түгсті кемпірқосағымызға қолымызды жеткізе аламыз ба?

 Кәнекей  «Board race» ойнайық.

Good children!

Сендерге ұнады ма ағылшын ойындарды ойнауға?

It`s time to say good bye!

Little, friend, good bye to you!

Good bye, good bye, good bye to you!

See you, see you, see you again,

See you again!

 

Мұғаліммен амандасады, көңіл-күйлерін айтады.

Hello! I am OK!

-«Hello» өлеңді айтады.

Кемпірқосақ – деп жауап береді.

 

Түстердің ағылшын атауларын айтып шығады.

 

Өлеңді айтып, фонетикалық жаттығуны жасайды.

 

Барабанды айналдырып, түрлі-түсті жануарларды атайды.

 

Жалпы қимыл – қозғалыстарын жаттықтырады.

 

Келіседі.

 

Кілемнің үстінде түрлі-түсті жолымен жүріп, түстердің атауларын атайды.

Мұғалімнің сұрағына жауап береді.

 

Иә – деп айтады.

Балалар екі топқа бөлінеді, мұғалім кемпірқосақтың бір түсін атайды, ал  әр топтың бірінші тұрған  балалар тақтаға жүгіріп, қолымен сол түсті тигізеді.

-Жауаптарын қайтарады.

 

«Bye-bye-Good bye» өлеңімен қоштасады.

 

Мұғаліммен амандасады, көңіл-күйлерін айтады.

Hello! I am OK!

-«Hello» өлеңді айтады.

Кемпірқосақ – деп жауап береді.

 

Түстердің ағылшын атауларын айтып шығады.

 

Өлеңді айтып, фонетикалық жаттығуны жасайды.

 

Барабанды айналдырып, түрлі-түсті жануарларды атайды.

 

Жалпы қимыл – қозғалыстарын жаттықтырады.

 

Келіседі.

 

Кілемнің үстінде түрлі-түсті жолымен жүріп, түстердің атауларын атайды.

Мұғалімнің сұрағына жауап береді.

 

Иә – деп айтады.

Балалар екі топқа бөлінеді, мұғалім кемпірқосақтың бір түсін атайды, ал  әр топтың бірінші тұрған  балалар тақтаға жүгіріп, қолымен сол түсті тигізеді.

-Жауаптарын қайтарады.

 

«Bye-bye-Good bye» өлеңімен қоштасады.

 

 

Нені білу керек:

Түстерді ана тілінде  білу керек.

Нені игереді:

Түстердің ағылшын  атауларын игереді.

Нені біледі:

Дыбыстар мен сөздерді дұрыс естіп қабылдай біледі.