|
«БЕКІТЕМІН» Павлодар қаласы білім беру бөлімінің басшысы _______ Қ.Т.Қыдралин
|
«BOOK BATTLE 2.0 TO TEACHER»
«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында конкурс өткізу туралы
ЕРЕЖЕ
1. Мақсаты мен міндеттері
Мақсаты:оқу мәдениетін дамыту және қолдау, мұғалімдер арасында әдебиеттің үздік туындыларын кеңінен насихаттау, кітаптарды жаппай оқуға тарту, әртүрлі бағыттағы, жанрдағы кітаптарды насихаттау, мұғалімдер қауымдастығында оқылған нәрселер туралы пікір алмасуды ұйымдастыру.
Міндеттері:
- педагогтердің оқу сауаттылығын қалыптастыру, өз ойларымен еркін, шығармашылықпен бөлісу дағдыларын дамыту және жетілдіру;
- оқылған әдебиеттер арқылы жеке педагогикалық тәжірибені байыту;
- өзекті педагогикалық идеялармен таныстыру;
- мұғалімдердің жалпы мәдениетін арттыру.
2. Қатысушылар
2.1. Мектептердің, мектепке дейінгі және мектептен тыс мекемелердің педагог қызметкерлері.
2.2. Байқау 2024 жылғы 18 маусым мен 23 тамыз аралығында ІІ кезеңде өткізіледі:
І кезең– 2024 жылғы 18 маусымнан - 10 тамызға дейін
ІІ кезең- 2024 жылғы 10-23 тамыз аралығында.
3. Шарттар мен негізгі талаптар
3.1. 2024 жылғы 18 маусымнан 10 тамызға дейін педагогтар өз таңдауы бойынша 1 көркем кітап оқиды, байқаудың ІІ кезеңінде №1 қосымшаға сәйкес 2-ші кітапі оқиды.
3.2. I кезең:
- 18-24 маусым аралығында конкурсқа қатысуға өтінім беру. Сілтеме бойынша қабылданады : https://forms.gle/q2GSt1SvsNpZjbT68.
- буктрейлерді әзірлеу және bookbattlepvl@mail.ru электрондық мекенжайға 25 маусымнан 15 шілдеге дейін жіберу қажет.
3.3. Буктрейлерге қойылатын талаптар:
Мазмұны:
- презентацияның креативтілігі;
- түпнұсқа идеялардың болуы:
- оқылған кітаптың сюжеті мен тақырыбының нақты көрінісі;
- жеке оқудың көрінісі.
Техникалық сипаттамалары:
-MP4/MPEG-4 немесе MOV форматындағы бейне және дыбыс сапасы;
- монтаждау тиімділігі және жалпы визуалды дизайн;
- ұзақтығы-3 минут.
Конкурстың шарттары бойынша II кезеңде желіде орналастырылған посттың астындағы белгілер мен лайктар саны бойынша үздік буктрейлерлер қатысады.
- әлеуметтік желілерде жариялау (Instagram) белгілеу (@bilim_pavlodar) және сипаттамаға хэштегті көрсету (#bookbattletoteacher)
3.4. II кезең:
- Оқырмандарға №1 қосымшаға сәйкес оқу үшін 15 кітап беріледі.
- Конкурстың соңғы кезеңінде плакатты қорғау - 20 тамызға дейін.
3.4.1. Плакаттарды қорғауға қойылатын талаптар:
- плакаттың кітаптан қатысушының ойларын, әсерлерін жан-жақты жеткізу қабілеті;
- тақырыптың көрінісі, кітаптың негізгі ойы;
- оқығандар туралы Жеке әсерлерді ұсыну;
- көрнекілік және оқылым;
- үлкен қаріптердің, қарама-қарсы түстердің және айқын кескіндердің болуы;
- формада тезистер, кестелер, графиктер, диаграммалар түрінде ұсыну;
- презентация сапасы.
4. Қорғауды бағалау критерийлері:
- презентацияның қисындылығы мен дәйектілігі;
- шығармашылық;
- презентация сапасы, конкурс талаптарына сәйкестігі;
- презентация қабілеті: презентация мәдениеті, аудиториямен өзара әрекеттесу сапасы; - уақытты басқару (уақытты тиімді басқару және бақылау мүмкіндігі).
6. Конкурс қорытындысы, марапаттау
Конкурстың қорытындысын шығару және нәтижелерін жариялау 23 тамыз айына дейін өткізіледі.
Жеңімпаздар Павлодар қаласы білім беру бөлімінің І, ІІ, ІІІ дәрежелі дипломдарымен және Павлодар қаласы білім беру бөлімінің бағалы сыйлықтарымен марапатталады.
Қосымша ақпарат алу үшін 627209, 87753813145 хабарласыныз – Курманова Нурсулу Смагуловна
Приложение №1
Байқауға арналған кітәптар тізімі
№ |
Автор |
Наименования |
Ссылки |
|
Антон Макаренко. |
«Педагогикалық поэма»
|
https://mybook.ru/author/anton-makarenko/pedagogicheskaya-poema-polnaya-versiya/reader/ |
|
Венди Копп |
«Төрт өлшемді білім» |
http://nios.ru/sites/nios.ru/files/poleznoe/4D_Education_0.pdf |
|
Тина Пэйн Брайсон |
«Драмасыз тәртіп. Балаға мінезді тәрбиелеуге қалай көмектесуге болады» |
|
|
Марвин Маршалл |
«Стресссіз тәртіп. Мұғалімдер мен ата-аналарға. Жазасыз және ынталандырусыз балалардың жауапкершілігі мен оқуға деген құштарлығын қалай дамытуға болады» |
|
|
Адель Фабер |
«Балаларды тыңдау үшін қалай сөйлеу керек және балалардың сөйлеуін қалай тыңдау керек» |
|
|
Стивен Р. Кови |
«Жоғары тиімді отбасылардың 7 дағдысы» |
|
|
Дэниел Гоулман |
«Эмоционалды интеллект» |
https://topreading.net/bookread/217449-deniel-goulman-emocionalnyi-intellekt |
|
Кен Робинсон |
«Болашақ мектебі. Дарынды баланы қалай тәрбиелеу керек» |
|
|
Януш Корчак |
«Тәрбиелік сәттер. Баланы қалай сүю керек. Мені балаларға қалдырыңыз» |
|
|
Эллиот А. |
«Көпке ұмтылған жалғыз» |
https://kitap.kz/book/kopke-umtylgan-zhalgyz-aleumettik-psihologiyaga-kirispe |
|
Ғазали И. |
«Бақыт формуласы» |
|
|
Дэниел Пинк. |
«Drive. Мотивация туралы нағыз шындық» |
https://kitapal.kz/book/drive-motivatsiya-turaly-naghyz-shyndyq |
|
Жолдыбайұлы Қ. |
«Кемел адам» |
|
|
Есен А. |
«Сенің қолыңнан келеді» |
|
|
Кемел М. |
"Өзіңді таны" |