Стартаптардың «табиғатымен»және түрлерімен танысу кезінде бизнес - идеялардың өміршеңдігін тексеруге бағытталған «үнемді стартап»-LEAN-STARTAP әдіснамасына ерекше назар аударылады. Бұл үшін тақырыптың практикалық бөлігінде Microsoft Компаниясының интернет - заттар жөніндегі бас менеджері Питер Скиллман өз қызметкерлеріне бір кездері «ынталандыру құралы»ретінде ұсынған «Marshmallow Challenge»- «Зефир міндеті (проблемасы)» атты керемет командалық ойын өткізу қарастырылды.
Жұмыстың осы түрі 10-сынып оқушылары (және сәл ертерек, осы тақырыпты қайталаған кезде, 11-сынып оқушылары) үшін үлкен жағымды тосынсый болды деп айтуға болады. Олар «Зефир тапсырмасын»құмарлықпен және ынта-жігермен шешті, осы ойынадамдарды нақты өмірде, шектеулі ресурстар (материалдар мен уақыт) жағдайында тез ынтымақтасуға және мақсатқа жетудің шығармашылық жолдарын іздеуге мәжбүр етеді.