МАРКЕТИНГТІ үйрену
«Кәсіпкерлік және бизнес негіздері» сабақтарында 10-сынып оқушылары бастапқыда (ХХ ғасырдың 60-жылдары) стратегиялық жоспарлау құралы ретінде ұсынылып, бизнесте белсенді түрде қолданыла бастаған «SWOT-талдау» әдістемесімен танысты. Заманауи әлемде SWOT-талдау өзінің қарапайымдылығы мен қолжетімділігіне байланысты адам қызметінің әртүрлі салаларында, соның ішінде жеке тұлғада шешім қабылдауда кеңінен қолданылады.
Тақырыпты оқу барысында студенттер компанияның сыртқы және ішкі ортасы туралы түсініктерін бекітті, нақты мысалдар бойынша (нақты кәсіпорын және кәсіпкердің жеке басы) SWOT факторларын ажыратуды және 4 және 9- өріс матрицасын жасауды үйренді.