ІС-ӘРЕКЕТТЕГІ ДИЗАЙН ОЙЛАУ
Оқу өндірістік комбинатында "Кәсіпкерлік және бизнес негіздері" пәнін оқып жатқан 10-сынып оқушылары сабақта "өз" тұтынушысы үшін іс жүзінде өнім жасап жатқан кәсіпкерлердің рөлін байқап көрді. Дизайн ойлау принциптеріне сүйене отырып, олар бастапқы кезең - "Эмпатиядан"-өздері жасаған өнімді (кітап бетбелгілерін) бастапқы "сынақтан өткізуге" дейінгі кезеңде өтті.
Айта кету керек, бұл жұмыс «нақты клиенттермен», оқу өндірістік комбинаты мұғалімдерімен атқарған қарым-қатынас кезінде алынған ерекше сезімдер мен эмоцияларға толфы болды.