«Журналист» профильдік курсын оқудың өзектілігі, оқушылардың жеке қалыптасуы мен әлеуметтендіруімен, кәсіби бағдармен, әлеуметтік-шығармашылық жеке даму сияқты, сондай тапсырмаларды шешумен байланысты. Сабақтар оқушының жеке ерекшеліктерін ескереді және оларды бос және шығармашылық ойлауға оқытатын, жеке бағдарлық тәсілдерді көздейді. Олар, анық және икемді ойлау қабілеті мен ойлау стандартты емес, қиялды дамыту, эксперименталды іздеуді ықпал ету, әдеби талантты ашу, оның өзін-өзі көрсетуі және өзін-өзі еркін ұстауы, дамытуға және білім алушының жеке басының қалыптасуына бағытталған. «Журналист» профилінің оқушылары журналист тарихы туралы, қоғам өміріндегі ерекше рөлді атқаратын, мамандық туралы журналист сияқты мәліметтер алады, газетті журналистиканың жанрымен танысады: ескерту, мақала, очерк, эссе және т.б. «Газетті журналистика» бөлімін зерттеуде әртүрлі тақырыпта ескертулер жазуға үйренеді, газетті мақаланың құрылымының принциптерін анықтайды: «бес сұрақ және тағы біреу», «тура пирамида», «аударылған пирамида», «ромб немесе гаухар» және т.б. Курстың коммуникативтік бағыты оқушыларға жұмыс процесінде қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді, ал оқу мінездемесі жеке түрде сияқты,әрқайсысына ұжымда да жұмыс істеуге мүмкіндік береді. [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="2057,2058"]