Жас мамандар мектебінің жоспары аясында «Тиімді сабақ: жоспарлау, құрылым, рефлексия» тақырыбында отырыс өтті.
Педагог-тәлімгерлер Жакина А.Х. және Херхенредер А.Н. өздерінің әдістемелік тәсілдерін таныстырып, тәжірибелерімен бөлісті. Олар ҚМЖ құру ерекшеліктерін егжей-тегжейлі түсіндіріп, сабақтың тиімді құрылымына мысалдар келтіріп, рефлексия тәсілдеріне назар аударды. Сондай-ақ, сабаққа дайындықты оңтайландыруға және оқушылардың қатысуын арттыруға көмектесетін сандық құралдар көрсетілді.
ЖММ модераторы С.Ж. Мұсалимова Блум таксономиясының деңгейлеріне педагогтарға білім алушылардың білім деңгейін қарапайым есте сақтаудан бастап ақпаратты күрделі талдау мен практикалық қолдануға дейін бағалауға мүмкіндік беретін оқу мақсаттарын жіктеу құралы ретінде ерекше назар аударды.
Отырыс барысында қатысушылар ұсынылған материалдарға талдау жасап, пікір алмасып, ұсынылған әдістемелерді өз практикасына енгізу мүмкіндіктерін талқылады.
Мектеп психологы А.К.Баисова жас педагогтардың кәсіби қызметіне деген сенімін арттыруға бағытталған «Сенімді бастау» тренингін өткізді.
