Дамыту, көптілді тұлғаны жағдайында үздіксіз тілдік білім беру Қазанда 2016 жылғы кафедрасының атындағы Еуразия Ұлттық Университеті. Л.Н.Гумилев атындағы еұу шақырды біздің мектеп мұғалімдерінің Халықаралық конференциясына қатысу үшін (14 қазан күні 2016 жылғы "тақырыбы бойынша Тілдік білім беру: мәселелері поступательности және үздіксіздік"). Біз талқылауға қатысты өзекті мәселелерді шеттілдік білім беру, жастар, көріп, жұмыс оқу бағдарламаларын іске асыратын сабақтастық мәселелері мамандарды дайындау шет тілдері. Бұл жоғары теориялық-практикалық деңгейі конференция. Алғысымызды білдіреміз осындай мүмкіндік бергені үшін, ғалымдармен танысу Қазақстанның жетекші жоғарғы оқу орындарының (Астана, Алматы, Қарағанды, Қызылорда, Шығыс-Қазақстан облысы), Германия, Испания, Франция, Белоруссия және сындарлы әңгіме. Әсіресе бізге жақын ұйымдастыру бойынша ұсыныстарды оқыту көптілділік жағдайында. Конференцияда біз жұмыс тәжірибесін ұсынды мектептің Дамыту "тақырыбы бойынша көптілді тұлғаны жағдайында үздіксіз тілдік білім беру". Ерекше назар жұмыс жүйесі, мүмкіндік беретін қол жеткізуді қамтамасыз ету жалпыеуропалық деңгейін меңгеру. Функционалдық сауаттылығын дамыту қамтамасыз етіледі ағылшын тілі арқылы үздіксіз оқыту пән урочное және сабақтан тыс уақытта. Бұл жоғары теориялық-практикалық деңгейі конференция. Алғысымызды білдіреміз осындай мүмкіндік бергені үшін, ғалымдармен танысу Қазақстанның жетекші жоғарғы оқу орындарының (Астана, Алматы, Қарағанды, Қызылорда, Шығыс-Қазақстан облысы), Германия, Испания, Франция, Белоруссия және сындарлы әңгіме. Әсіресе бізге жақын ұйымдастыру бойынша ұсыныстарды оқыту көптілділік жағдайында. Конференцияда біз жұмыс тәжірибесін ұсынды мектептің Дамыту "тақырыбы бойынша көптілді тұлғаны жағдайында үздіксіз тілдік білім беру". Ерекше назар жұмыс жүйесі, мүмкіндік беретін қол жеткізуді қамтамасыз ету жалпыеуропалық деңгейін меңгеру. Функционалдық сауаттылығын дамыту қамтамасыз етіледі ағылшын тілі арқылы үздіксіз оқыту пән урочное және сабақтан тыс уақытта. Ерекшелігі осы барлық оқулықтар болып табылады теңдестірілген көзқарас қалыптастыру және дамыту барлық сөйлеу әрекетінің түрлерін: оқуға, тыңдауға, говорению, жазуға үйрету. Мазмұны оқылған материалды болжайды үнемі қайталануы бұрын зерттелген грамматикалық материалды, жаңа стандартты емес коммуникативтік жағдайларда және бірте-бірте күрделендіру. Разножанровые мәтіндер базасы болып табылады қалыптастыру үшін оқуға қызығушылықты дамыту және оқушының сөйлеу. Эксперимент аясында "оқу-тәрбие үдерісін Ұйымдастыру жағдайында үштілді оқытудың гимназиялық 5-9-сыныптарда жүзеге асырылады оқыту шет тілін тереңдетіп оқыту бағдарламасы бойынша пән. Мақсатында одан әрі көшу, көп тілді оқыту қалыптасады коммуникативтік дағдыларын шет тілінде сөйлеу арқылы жүргізу ағылшын тілінде интеграцияланған курс "Адам және табиғат", 5-6 сыныптарда "Қызықты физика" алтыншы, "Жануарлар мен өсімдіктер әлемі" Павлодар ертіс Өңірінің жетінші, "адам денсаулығын Қорғау" 8 - 9 сынып. Бағдарламаның барлық арнайы курстар құрастырылған ғылыми жетекшілігімен педагогика ғылымдарының докторы К. Н. булатбаева жүргізді. Жетекші рөлі жүйесіндегі шет тілін оқытудың бөлінеді мұғалімнің жеке тұлғасына, ол ғана емес, жетік меңгеруі лингвистикалық білімі, жақсы әдістемелік дайындығы болуы емес, тамаша сөйлеу серіктес қабілетті беруге өзінің ғашықтық тіліне, ол оқытады. Сенім мен жайлылық сабақта ықпал етеді раскрепощенности оқушылардың тілдік тосқауылды жеңу, сезім сенімсіздік пайда болуына, тілегі қарым-қатынас, өз ойларымен бөлісуге шет тілінде. Мектептің жұмыс тәжірибесі, қалыптастыру, көптілді тұлғаны біріктіру жолымен оқу пәндерінің тәсілі ретінде көзқарасты әлем әкімдіктен халықаралық ғылыми конференция "Кулешовские оқулары" (Белоруссия, Могилев қ.), аймақтық ғылыми-практикалық конференция "V Қапенов педагогикалық оқулары" (2013ж.), республикалық семинарлар Астанада, Қарағандыда. Пайдалану тәжірибесі жаңа технологияларды дамытуға көптілділік презентовалась аймақтық ғылыми-практикалық конференция "IV Қапенов оқулары" (2012ж.), республикалық ғылыми-практикалық конференцияда "Мұхтар Арын оқулары" (Талдықорған қ., 2011ж.). Сұрақтар тиімділігін коммуникативті-бағдарлы оқыту ағылшын тілді қалыптастыру үшін тілдік құзыреті қамтылды, - бапта "Интеграция ағылшын тілін басқа пәндермен" беттерінде "республикалық журналының 12-летнее образование" (2015 ж.).
Акишева Б. М., Шкретова А. А., Нихаева С. А. г. Павлодар, атындағы № 42 ЖОМ.М.Әуезов