Ақша қаражаттарын жинауға, сыйлықтар қабылдауға тыйым салу туралы бұйрық.
https://drive.google.com/file/d/1ICIJODtVJktb_Q0mRCI9AgQdLK3N4WnH/view?usp=sharing
1.Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша азаматтарды қабылдау кестесі
https://drive.google.com/file/d/1kv6s0NJAKePA07HBOYmjQtK4NfxcTyYu/view?usp=sharing
7. Олимпиадалық резервтің республикалық, облыстық, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың мамандандырылған мектеп-интернат-колледждерін және спорттағы дарынды балаларға арналған облыстық, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың мектеп-интер
https://docs.google.com/document/d/1OSjjemeq6ekLFY2EUku9Ahgkc2Ykc3pL/edit?usp=sharing&ouid=104813103440457017242&rtpof=true&sd=true
6.Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы
https://docs.google.com/document/d/1iG78yL1otFUd6rC4Ouzr-fXG13ewnKQzuZ0c93oS750/edit?usp=sharing
3. "Мемлекеттік білім беру мекемелеріндегі білім алушылар мен тәрбиенушілердің жекелеген санаттарына қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік қызметті көрсету қағидалары
https://docs.google.com/document/d/1lOgVtxOIgV2G7P6I3rn4njmlUH4LF6Z8/edit?usp=sharing&ouid=104813103440457017242&rtpof=true&sd=true
8. "Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну" мемлекеттік қызметті көрсету қағидалары
https://docs.google.com/document/d/132CretwFvXKLXBaR5lTKyACNnNn5bSAZ/edit?usp=drive_link&ouid=104813103440457017242&rtpof=true&sd=true
2."Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидасы
https://docs.google.com/document/d/1OMx5mUTAlSMJcfIwSBcK8KhGRTMbvJWLmI_vJJbSMQE/edit?usp=drive_link
4."Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін көрсету тәртібі
https://docs.google.com/document/d/19ub0sbS5WLk6r7d54y2vsQZFbnfNMK_F/edit?usp=drive_link&ouid=104813103440457017242&rtpof=true&sd=true
5. "Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және кейін үйлеріне тегін тасымалдауды ұсыну" мемлекеттік қызметті көрсету қағидалары
https://docs.google.com/document/d/1_yoR8i1WrErtd2DVddq1HoaOtRoWHSJk/edit?usp=drive_link&ouid=104813103440457017242&rtpof=true&sd=true
О внесении изменений и дополнений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 27 мая 2020 года № 223 "Об утверждении правил оказания государственных услуг в сфере психолого-педагогической поддержки, оказываемых местными исполнительными о
http://О внесении изменений и дополнений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 27 мая 2020 года № 223 "Об утверждении правил оказания государственных услуг в сфере психолого-педагогической поддержки, оказываемых местными исполнительными органами" Приказ и.о. Министра просвещения Республики Казахстан от 17 ноября 2022 года № 462.
"Павлодар қаласының Кенжекөл жалпы орта білім беру мектебі" КММ өзін-өзі бағалау
«Павлодар қаласының Кенжекөл жалпы орта білім беру мектебі» КММ
өзін-өзі бағалау қорытындысы бойынша құрылым мен мазмұн
Мазмұны
І.«Павлодар қаласының Кенжекөл жалпы орта білім беру мектебі» КММ жалпы мінездеме
ІІ. Оқу жұмыс жоспары
ІІІ.Контингенті
ІV. Инклюзивті, коррекциялық сыныптардағы, үйде оқытумен қамтылған оқушылар бойынша ақпарат.
V.Кадрлік қамтуды талдау. Нәтижелілік.
Педагогтердің сандық құрамы
Жасбойынша педагог кадрлардың сапалық құрамы
Білімі бойынша педагог кадрлардың сапалық құрамы
Еңбекөтілі бойынша педагог кадрлардың сапалы құрамы
Ғылыми/ академиялық дәрежесі бар педагогтердің үлесі
Біліктіліксанаттары бойынша педагогтердің сапалық құрамы
Жоғары,бірінші санатты педагогтардың, педагог - шеберлердің, зерттеушілер мен сарапшылардың үлесі
Жас мамандардың үлесі
Әдістемеліктақырып бойынша жұмыс барысында мұғалімдердің біліктілігін арттыру
Курстықдайындықты ұйымдастыру арқылы мұғалімнің біліктілігін арттыру
Жалпы білім беретін пәндер бойынша пәндік олимпиадалар
VI. Тәрбие жұмысының іске асырылуын талдау
VII.Білім беру қатысушыларының психологиялық-педагогикалық қолдауын талдау қарым-қатынас.
VII. Материалдардың өзін-өзі бағалауы
I.ЖАЛПЫ...
Мектептің қамқоршылар кеңесімен мектеп асханасына мониторинг жүргізілді.
https://www.instagram.com/p/C_iJuF9NHEy/?igsh=MXFuYXBjd3UzYzJ0Zg==
Мектептің бракераждық комиссиясы кезекті іс-шарасын өткізді.
https://www.instagram.com/p/C_vPEoRN2ur/?igsh=aW54dTdreGM1b2N6
"Адал ұрпақ" ұйымының жұмысы
АДАЛДЫҚ САҒАТЫ: СҰЛТАНМАХМҰТ ТОРАЙҒЫРОВТЫҢ ӘДІЛДІК ФИЛОСОФИЯСЫ
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігімен «Сұлтанмахмұт Торайғыровтың әділдік философиясы» тақырыбында кезекті адалдық сағаты өткізілді.
Сұлтанмахмұт Торайғыров – қазақ классикалық әдебиетінде ұлы Абай қалыптастырған көркемдік дәстүрлерді байытып жалғастырушы суреткер. Ол өз заманының ең мәнді, көкейкесті мәселелерін көтеріп, өзінің көркем қолтаңбасын, қоғам мен адам өміріндегі алуан шындықтар көрінісін шығармаларына арқау етті.
«Қараңғы қазақ көгіне өрмелеп шығып күн болуды» арман еткен Сұлтанмахмұт Торайғыров бүкіл ғұмырын халық ағарту ісі мен еліне қызмет етуге арнаған.
Сұлтанмахмұт поэзиясы – ақындық шеберліктің, ұлтжандылықтың, азаматтықтың мектебі. Ақын өзінің саналы, саяси, жазушылық өмірін:
«Шындықтың ауылын іздеп түстім жолға,
Разымын, не көрсем де осы жолда
Шаршармын, адасармын, шалдығармын,
Бірақ бір табамын деп, көңілім сонда», – деп жырлап, өмір бойы осы сертін орындау жолында қызмет істеді: өзінің халқына өнер, білімнің шыңына шығу арқылы еркіндік, бақыт іздеді.
Ақынның бел шешіп жазу ісімен айналысқан кездері қазақ халқының тарихында өте бір ауыр жылдар еді. Ол мәдениеті озық, экономикасы дамыған елдердің жоғары жетістіктерін уағыздап, жаңалықтың...
Балаңыздың қауіпсіздігі сіздің қолыңызда!
Балаңыздың қауіпсіздігі сіздің қолыңызда!
Қауіпсіздік техникасы бойынша бейне нұсқаулықтың сілтемелері
https://youtu.be/zeTqKKoM28M
https://youtu.be/tH4Bx7r9-MA
https://youtu.be/DcLIcoAEjjw
https://youtu.be/py2aHXwRbbw
https://youtu.be/Gk2HiVXjx_U
https://youtu.be/7BbWwWVXoYc
https://youtu.be/7qvLF0dIf44
