Сенім телефоны
20-93-11
email: 15scool@mail.ru
Мекенжайы: Ак. Шөкин көш. 32
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі: 09:00 с. -13:00 с. Сенбі: 09:00 с. -13:00 с.
Бір жылда2904874
Бір айда301502
Бір аптада52053
Кеше3715
Тәулік2779
Психолог мұғалімдерге

Мұғалім мен оқушының арасындағы қарым-қатынастағы қиындықтарды жеңу

 

Мұғалім мен оқушы қарым-қатынасындағы қиындықтар

 

  1. Байланысты оңайлата алмау.
  2. Оқушының ішкі психологиялық позициясын түсінбеу.
  3. Сабақтағы қарым-қатынасты басқарудың қиындықтары.
  4. Қарым-қатынасты қалыптастыра алмау және оларды педагогикалық тапсырмаларға тәуелді қайта қалыптастыру.
  5. Сөйлеу қарым-қатынастардағы қиындықтар және материалға жеке эмоциялық қатынасын жеткізу.
  6. Қарым-қатынастағы жеке психологиялық қалпын басқару қиындықтары.

 

Мұғалім мен оқушының серіктестік принципі себебінен оқытушы мен оқушы арасындағы әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынасы толығымен өзгереді. Коммуникативтік жағдайдың қарапайым қарым-қатынастан кәсіби қарым-қатынасқа ауысуы оңай емес.Жаңадан бастаған мұғалімдердің көбінесе жіберетін қателігі толық қарым-қатынасты ұйымдастыра алмау.

 

Сабақты мәлімет ретінде жоспарлағанда, педагог басқа функциялар туралы әрқашан ойламайды. Нәтижесінде мәліметтік-коммуникативтік функция пайда болып, "өзара қарым-қатынас" қабаты қалыптаспайды. Педагогикалық қарым-қатынас шығармашылығы мәліметті жеткізе алудан, ашық салыстыруларды таба білуден, эмоционалды жауап беру мен рефлексиядан тұрады.

 

Табыс жағдайы және оны қалыптастыру

 

Қорқыныш жағдайы

«Ештене етпейді, адамдарда қорқыныш болады…»
«Менде қорықтым, бірақ өзімнің қорқынышымды жеңе алдым. Айтайын ба, қалай?»

 

Жабық интуиция

«Сенің есінде ғой...»
«Бұл жағдай бойынша В-да жақсы ой болған… Мұны есімізге салшы, өтінемін.»

 

Қаржыландыру

«Бұл сенің қолынан келеді…»

 

Дербес ерекшелік

«Сенің ғана қолынан келеді, себебі…»

 

Мотивацияның күшеюі

«Бұл бізге қажет…»

 

Бөлшектердің жоғары бағасы

«Бұл бөлім сізде керемет!»

 

Ескертпе

Жаңадан бастаған мұғалімге.

 

Оқу мотивациясының даму жолдары.

 

Девиантты мінез-құлқы бар балаларды тәрбиелеу принципі.