Сенім телефоны
87054003418
email: sosh18@goo.edu.kz
Мекенжайы: Павлодар қ., Я. Геринг к, 79
8 7182 515908, 8 7182 516131
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Бергузинова Г.Ж. - сәрсенбі 15.00 сағ. 17.00 сағ.
За год
За месяц
За неделю
Вчера
2019-2020 оқу жылына арналған №18 ЖОМ психологиялық-педагогикалық қызметтің жұмыс жоспары

КЕЛІСІЛДІ                                                                                                   БЕКІТІЛДІ                                                                                                ОТЖДО                                                                                                         №18мектеп директоры

______Ахметжанова Ш.А.                                                                                _______Гамирова Е. А.

 

 

2019-2020 оқу жылына арналған                  

№18 ЖОМ  психологиялық-педагогикалық  қызметтің

жұмыс жоспары

 

Мақсаты:психологиялық-психологиялық қолдау, оқушылардың тұлғалық және әлеуметтік бейімделуіне жәрдемдесу, педагогикалық үдерісті  қалыптастыру.

 Міндеттері:

1. Оқыту мен тұлғалық дамуында қиындықтары бар оқушыларды ерте анықтау;

2. Оқушыларға мектеп қиындықтарын, әлеуметтік-эмоциялық мәселелерді жеңуде психологиялық-педагогикалық көмек көрсету;

3. Функцияларды дамыту мен түзетудің жеке бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру;

4. Білім беру процесі субъектілерінің дене, психикалық және әлеуметтік денсаулығын сақтауға және нығайтуға кепілдік беретін шарттарды жобалау;

5. ОВЖ бар оқушыларға бос уақытын өзін-өзі анықтауға көмек көрсету;

6. Оқушылардың қабілеттеріне, бейімділігіне, қызығушылықтарына, денсаулық жағдайына қарай өз мүмкіндіктерін анықтауға көмек көрсету;

7. Білім беру үдерісінің субъектілеріне  ЖСБ бар оқушыларға толерантты қарым-қатынасты, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл жасау қабілетін қалыптастыруға ықпал ету;

8. Қызмет қызметінің негізгі бағыттары бойынша білім беру үдерісі субъектілерін ақпараттық қолдауды ұйымдастыру;

9. Қызметтердің ақпараттық-әдістемелік және диагностикалық кешенін қалыптастыру және дамыту.

Қызметтің негізгі бөлімдері мен мазмұны

Орындаған

Мерзімі

Бақылау формасы

Психологиялық-педагогикалық  диагностикасы

1

Оқушылардың танымдық іс-әрекетінің және эмоциялық-тұлғалық сферасының даму деңгейін анықтау

Педагог-психолог

қыркүйек

педагогикалық

ұсыну

2

ДМШ бар оқушылардың мектептің -маңызды дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтау

Педагог-психолог

қыркүйек

педагогикалық

ұсыну

3

Оқушылардың әлеуметтік даму деңгейінің диагностикасы.

Әлеуметтік ұстаз

қыркүйек

әлеуметтік көріністер

4

ДМШ  бар оқушылардыңотбасылық жағдайларын зерттеу.

Сынып жетекшілер

қазан

-қараша

Әлеуметтік отбасы суреті

5

Жеке бағдарламаларды жасау

оқу үрдісінде  ДМШбар оқушыларға жеке көзқарасты жүзеге асыру бойынша педагогтарға арналған ұсынымдармен және ДМШбар оқушылардыңотбасылық ұсынымдармен психологиялық-педагогикалық қалпы.

Мамандар қызметі

қыркүйек

психологиялық қызметтің жеке бағдарламалары-

педагогикалық

жүйелеуі

6

Коррекциялық-дамыту бағдарламасын іске асырудың табыстылығын динамикалық зерттеу  оқушылармен жұмыс істеу және олардың оқу жетістіктері.

Мамандар қызметі

Жыл бойы

Мамандардың бақылауы

7

Салыстырмалы қорытынды

психологиялық-педагогикалық

ДМШбар балаларды тексеру

Мамандар қызметі

сәуір

психологиялық-

педагогикалық профилі

Арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау

8

Жеке және топтық түзету-дамыту сабақтарын жүйелі түрде өткізу

педагог-психолог

Жыл ішінде

Жұмыс құжаттары

9

Оқушыларға қажетті психологиялық-педагогикалық әртүрлі көмек көрсету

түрлері

Мамандар қызметі

Жыл ішінде

Сұраныс бойынша

10

Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық кеңес беру (топтық, жеке)

Мамандар қызметі

Жыл ішінде

Ата-аналарға кеңес

11

Жеке және топтық

педагогтарға кеңес беру

мәселелері бойынша оқыту және

оқушылардың ДМШ

Мамандар қызметі

Сұраныс бойынша

Ақпараттық материалдар

12

ДМШ  бар балалармен түзету-дамыту жұмыстарының нәтижелерін талдау, қорытынды педагогикалық кеңесте талқылау

Мамандар қызметі

мамыр

Мамандардың қызметі

13

Ата-аналарды оқу-тәрбие үдерісіне тарту

Ұстаздар, мамандар қызметі

Жыл бойы

Ата-аналарға кеңес

14

Инклюзивті білім беру мақсаты мен міндеттері туралы білім беру процесіне қатысушыларды ақпараттандыру

Мамандар қызметі

Жыл бойы

 

Ата-аналарға кеңес

15

Білім беру процесіне қатысушылармен дәрістер мен семинарлар өткізу

Мамандар қызметі

Жоспар бойынша

ақпараттық материалдар

16

Жалпы білім беретін ұйымдардың мектеп педагогтарымен ДМШбар балаларды оқыту және тәрбиелеу тәжірибесін зерделеу мақсатында ұйымдастыру

Мамандар қызметі

Жоспар бойынша

 

17

Арнайы ұйымдармен шығармашылық ынтымақтастық келісімдерді ұзарту.

Жаңа келісімдер жасасу

АППҚ жетекшісі

Жоспар бойынша

келісілді

18

Инклюзивті мәселелер бойынша ғылыми-практикалық конференцияларға, семинарларға, дөңгелек үстелдерге қатысу

 

Мамандар қызметі

Жыл ішінде

Конференция материалдары

Организационно-методическаядеятельность

19

Құжаттарды ресімдеу және жүргізу

Мамандар қызметі

Жыл ішінде

Жұмыс құжаттары

20

Сабақтарға қатысу

Мамандар қызметі

Сұраныс бойынша

Сабақ талдауы

21

Мамандардың есебі

АППҚ жетекшісі,

Мамандар

жартыжылдық, қорытынды

Мамандар есебі

 

 

Педагог-психолог:                         Спиридонова С. Н.

Әлеуметтік ұстаз:                           Билялова А. Р.

Сынып жетекшілер:                     Задорожная А. В.

                                                           Магауова М. Д.

                                                           Ляхова  С. А.

                                                           Чубова В. В.

                                                           Ерубаева Т. Ж.

                                                           Каирбекова А. К.

                                                           Киреева Н. А.

                                                          Дерюга Е. В.

                                                          Артыкпаева А. Е.

                                                          Иванникова М. В.

                                                          Канаева Ж. М.