Телефон доверия
8(718-2)-54-54-51
email: sosh29@goo.edu.kz
Адрес: Қазақстан Республикасы Павлодар қаласы, Катаев көшесі 22
Жетекшісі: 54-54-33. Қабылдау бөлмесі: 54-54-51
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
Дүйсенбі сағат 16.00-ден 18.00-ге дейін Бейсенбі 15:30-дан 17:30-ға дейін
Главное достоинство учителя - это:
Голосовать
Человеческие качества - 155
Любовь к детям - 135
Блестящее знание предмета - 72
Качество подготовки к экзаменам - 72
Всего проголосовало: 434
Смотреть результат
In a year
In a month
In a week
Yesterday
Рухани-адамгершілік бағыт

Осы бағыттың мақсаты: 

  Жеке тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның жалпы адамзаттық құндылықтармен, қазақстандық қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен келісілетін моральдық қасиеттері мен ұстанымдарын қалыптастыру.

Бағалау критерийлері:

жоғары адамгершілік қарым-қатынастың көрінісі:

  • - рухани-адамгершілік құндылықтарға,жалпы қабылданған мораль нормаларына;
    - өз абыройына, абыройына және борышына;
    - ішкі еркіндік және адамгершілік шешім қабылдау;
    - рухани және өнімді қызметтегі шығармашылық әлеуетті іске асыру және өзін-өзі жетілдіру;
  • - зейінсіздік көріністеріне, қажет,нигилизм;
  • - өз және басқа да халықтардың мәдениетіне, салт-дәстүрлеріне, әдет-ғұрыптарына;
    діни құндылықтарға;
    - өз сипатын жетілдіруге талпынуда рухани-адамгершілік сана-сезімнің көрінісі;
    - бірлікте ой, сөздер мен істер;
    - ар-ожданның ішкі дауысымен мақұлданған;
    - жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде түрлі мәдениеттер мен нанымдардың бірлігін түсіну;
    - адамдарға риясыз қызмет ету ниеті;
    - ата-аналар, Отан, адамзат алдында өз борышын орындауға дайын;
    - табиғатты қорғауға дайын болу.

Іске асыру тетігі арқылы жүзеге асырылады:   

  Оқу пәндерінің мазмұнына құндылықтарды біріктіру арқылы оқытудың тәрбиелік әлеуетін күшейту; әлеуметтік, қайырымдылық жобаларды әзірлеу және орындау, волонтерлықты дамыту; педагогикалық консилиумдар, ата-аналар институты; "өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының метапәндік және тәрбиелік рөлін күшейту, ол құндылықтардың оқу пәндерінің мазмұнына және оқудан тыс қызметке кірігуін, мектептерде рухани-адамгершілік тәрбие сапасына мониторинг жүргізуді, рухани-адамгершілік тәрбие аясында қосымша білім беру жүйесінің мүмкіндіктерін кеңейтуді көздейді.