Сенім телефоны
87182500331
email: sosh41@goo.edu.kz
Мекенжайы: Малайсары батыр көшесі, 41
50-03-37, 50-03-30, 50-03-28, 8-(7182)-52-00-12, 50-03-31
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Дүйсенбі 15:00-18:00 Сәрсенбі 15:00-18:00 Сенбі 10:00-14:00
Что ты делаешь, чтобы быть здоровым?
Голосовать
занимаюсь физкультурой; - 70
ничего не делаю; - 42
периодически прохожу медосмотр; - 41
добродушно отношусь к окружающим; - 23
правильно питаюсь; - 19
соблюдаю режим дня; - 9
изучаю познавательную литературу; - 6
закаляюсь; - 5
Всего проголосовало: 215
Смотреть результат
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Мектеп олимпиадасының қорытындылары

2016-2017 оқу жылында Павлодар қ. № 41 ЖОБМ-дағы Республикалық мектеп олимпиадасының мекептік кезеңінің нәтижесі туралы

анықтама 

Мақсаты:

- мектеп оқушыларына арналған Республикалық мектеп олимпиадасының мекептік кезеңінің ұйымдастырылу, өткізілу мен нәтиженің сараптамасы. 

- мектеп оқушыларына арналған Жалпыресейлік олимпиадасының және қабілетті балалармен жеке жұмыс жасау муниципалды кезеңіне қатысу мақсатында жеке пәндер бойынша дарынды балаларды анықтау.

         2016-2017 оқу жылында № 41 ЖОБМ –ның 2016 жылғы 27 қазандағы «2016-2017 оқу жылында мектеп оқушыларына арналған Республикалық мектеп олимпиадасының мекептік кезеңін өткізу туралы» № №610 н/ә бұйрығына сәйкес, дарынды балаларды анықтау үшін жағымды жағдай жасау мақсатында, «Дарынды балалар» бағдарламасы шеңберінде № 41 ЖОБМ-да бұйрыққа сәйкес пән олимпиадасын дайындау мен өткізу жоспары құрылды.  

         Бұйрыққа сәйкес 27 қыркүйектен 27 қазанға дейін мектеп кезеңінінң олимпиада тапсырмалары даярланып басылып шығарылды. Олимпиадалар арнай берілген кабинеттерде олардың өтуіне жауапты болып бекітілген мұғалімдермен жүргізілді, олимпиаданы өткізуге пән-мұғалімдер жұмылдырылды. 

         Мектеп оқушылары оқу жоспарының барлық пәндері бойынша олимпиадаға қатысты.

         Республикалық олимпиадасының мектептік кезеңінің мақсаты келесі болып танылды:

- мектеп оқушылардың түрлі пәндерді меңгеруге қызығушылықтарын ояту;

- пәндер бойынша мектеп оқушылардың білім және қабілеттерін бағалау;

- Жалпыресейлік олимпиадасының және қабілетті балалармен жеке жұмыс жасау муниципалды кезеңіне қатысу мақсатында жеке пәндер саласында дарынды, қабілетті оқушыларды анықтау.

          Пән-мұғалімдері тарапынан оқушыларды даярлау бойынша жұмыс жоспары әзірленді, осы жоспарлар мектеп оқушылардың олимпиадаға дайындықтарын, сыныптан тыс танымдылыққа бағытталған іс-шаралар өткізуді, пән бойынша дарынды баланы анықтау үшін сауалнама, оқытылушылармен жасалатын жеке жұмыс қарастырды.

         Мектептік кезеңінңн олимпиадасына оқушылардың барлығы 100 % қатысты. Олардың ішінен пән бойынша үздіктер, жүлдегерлер, жеңімпаздар анықталды. Мектептік кезеңі олимпиадасының жеңімпаздары ретінде жоғары ұпай санын жинағандар танылды.

Мектептік кезеңі олимпиадасының барлық қатысушылары ішінен тапсырманы толық орындаған оқушылар пайызы аз. Демек, оқушылардың көп бөлігі базалық білім деңгейінде және репродуктивті мен реконструктивті тапсырмаларды орындайды деп белгілеуге болады.

 

Оқушы алдында тұратын қиыншылықтардың қатарына бағдарламадан тыс білімнің жетіспеушілігін, көзқарас деңгейінің жоғары болмауын жатқызуға болады. Жалпы, мектептік кезеңінің пән олимпиадасының нәтижесі оқушы тарапынан стандартты емес, логикалық тапсырмаларды, шығармашылық тұрғыдан тапсырмаларды орындаудағы даярлық деңгейі жоғары емес екендігін білдіреді.

Оқушылардың ұсынылған жұмыстары мен есеп беру негізінде мектеп оқушыларына арналған Республикалық мектеп олимпиадасы мекептік кезеңінің жүлдегерлер мен жеңімпаздар тізімі құрылды.

№ 1 кесте. Мектептік кезеңінің қатысушылар саны

II. Олимпиаданың мектептік кезеңінің қатысушыларын пән және сынып бойынша бөлу.

Пән

Қатысушылардың жалпы саны

Жеңімпаздар саны

Жүлдегерлер саны

Қазақ тілі

57

3

11

Орыс тілі

70

4

8

Ағылшын тілі

51

4

6

Математика

70

3

8

Қазақстан тарихы

43

2

6

География

52

5

8

Биология

36

3

6

Физика

18

1

4

Ақпараттану

19

3

4

химия

15

1

3

Технология

25

3

4

Дене тәрбиесі

78

10

11

БӨ

32

4

7

III. Мектептің кезеңінің нәтижесі

Қазақ тілі:

Жалпы қатысушылар саны -57

5 сыныптар

Тапсырманы 85-100% орындаған – Ермола Кристина 

Тапсырманы 75-84% орындаған – Трегуб Ангелина

Тапсырманы 65-74% орындаған – Попова Ю., Лобасенко В.

6 сыныптар

1 орын: Бочпаева Дильназ, Молдабаева Камилла-85-100%

2 орын: Ешова К., Жолдыбаева К -75-84%

3 орын: Жараспаева И-65-74%

7 сыныптар

1 орын: Аталыкова Назымгуль - 85-100%

2 орын: жоқ

3 орын: Бекова Диана, Казлютин Иван - 65-74%

8 сыныптар

3 орын: Мустафинова Асель-85-100%

9 сыныптар

Тапсырманы 85-100% орындағандар саны – 0

Тапсырманы 75-84% орындағандар саны – 2

Тапсырманы 65-74% орындағандар саны – 3

10 сыныптар

1 орын: 0

2 орын: Ролледер Палли

3 орын: Салменова Маржан

Қазақ тілі бойынша олимпиада жұмысының сараптамасы көбіне «Мазмұндама» жазу кезінде оқушылардың қиналатынын байқатты. Сөйлем құрастыру барысында сөйлемді дұрыс құра алмайды. Сөздік қорының аз болғанына байланысты жаттап алған мақал-мәтелдің мазмұнын аша ламай және өз ойын білдіре алмады.

 

Математика

5 сыгныптар

1 орын:  Иванов Андрей

2 орын: Конин Никита

3 орын: Жуматаев Дамир., Кох Арина., Дудник Анжелика, Ворощук Роман., Елемесов Ильяс, Щербаков Роман

6 сыныптар

1 орын: Лоскутникова Милена

2 орын: Досанова Дина., Григорец Константин

3 орын: Фетищев Максим., Федоринин Никита

7 сыныптар

1 орын: Лопатько Виктория

2 орын: үміткерлер жоқ

3 орын: Оноприенко Вячеслав, Литовченко Виолетта, Старжинская Карина

8 сыныптар

1 орын: Масловская Ксения., Чернова Алина

2 орын:Терешок Егор, Шарапиденов Диас

3 орын: Печень Диана

9 сыныптар

1 орын: Шукенов Арыстан

2 орын: Пенигина Нонна

3 орын:Петров Никита., Найманова Данель, Никитенко Алена, Мусинова Алина

10 сыныптар

1 орын: нет претендентов

2 орын: жоқ

3 орын: Бахтин Роман

11 сынып

1 орын: Коробицын Алексей

2 орын: Дакенов Ерзада

3 орын: Мухамеджанова Алия

Орыс тілі

5 сыныптар

1 орын:

2 орын: Бакалу Лучана

3 орын: Бахтина Елена., Лебедка Данил.

7 сыныптар

1 орын: 0

2 орын: Малеванная Анастасия

3 орын: Чеботарь Ольга., Сердюкова Юлия., Кулешова Дарья., Машевская Анна

8 сыныптар

1 орын: Ратникова Надежда

2 орын: Богомолова Валерия

3 орын: Савельева Алина., Руш Эвелина

10 сыныптар

3 орын: Судомойкина Полина

11 сынып

2 орын: Мустафина Зауре

3 орын: Чумаченко Владислава

7 сыныптың оқушылары есімше мен сын есімнің ұқсас түрлерін анықтай алады, сын есім, есімше мен етістік сияқты сөз таптарын бір бірінен ажырата біледі.Қате жазылған фразеологизмды анықтауды қажет еткен тапсырманы барлығы орындай алды.

         8 сыныптың олимпиадалық тапсырмалары орыс тілінің түрлі бөлімдері мен кейбір жалпы ленгвистикалық мәселерді қамтыды. Жалпы, оқушылар «Сөз тіркес» тақырыбы бойынша тапсырмаларды жақсы орындап шықты. Оқытылушылар № 2 тапсырманы (сөздіктерді атады, кейбіреулері олардың қажеттіліктерін айтты, авторларын атады) жақсы орындады. Сөздердегі қосымшаларды анықтауда қиыншылық туды, себебі оны орындау үшін сөздің этимологиясын, заманауи тұрғыдан сөздің морфемдік сараптамасын, сонымен бірге оның семантикасын білу қажет еді.  

 

10 сыныптың оқушылары «Көркем шығарманың тілі» бөлімінің тапсырмаларын жақсы орындап шықты, дегенмен, -жды жұрнағы бар сөздердің морфологиялық сипатын анықтай алмайды.

Орыс әдеби тілінің нормасына сәйкес орфограмманы анықтауда 11 сынып оқушылары тапсырманы жақсы орындады. Берілген тақырыпқа мәні бар мәтін құрастыра алады. Сөйлемдегі грамматикалық қателерді түзетуде әлсіз жауаптар алынды (грамматикалық қателерді табуға қабілеттері жоқ), «дивное» сөзінің заманауи мағынасын анықтай алмады. Келтірілген мысалдарда тіл каламбуры қандай әдіспен құралатынын оқушылар анықтай алмады.  Шығармашылық тапсырмаларды бағалау кезінде келесі критерийге жүнді: мәтіннің мән сапалығына, тілдік ресімдеуі мен эстетикалық мәнеріне.

Ағылшын тілі

6 сыныптар

1 орын -Увличенко Даниил

7 сыныптар

2 орын -Верещагин Роман, Штефан Маргарита

3 орын -Лодня Елизавета, Крупская Полина

8 сыныптар

2 орын -Хоминич Алина

3 орын - Попп Давид,Умаров Асанали

9 сыныптар

1 орын -Шушпанова Дарья

2 орын -Филлипова Ангелина, Берг Ольга

3 орын -Погорелая Мария

10 сыныптар

2 орын -Увалиева Алия, Фоменко Вероника

3 орын -Ляйрих Диана

11 сынып

3 орын -Бахтиярова Сабина

         Тапсырманың күрлеі деңгейі оқушылардың тіл жағынан даярлығына сай келді. Оқушылар репродуктивті және реконструктивті мәніндегі тапсырмаларды жақсы орындай алды. Лексикалық тақырыптар, елтану мәніндегі сұрақтар қиыншылықты тудырады. Шығармашылық тұрғыдағы тапсырмаларды орындау кезінде грамматикалық және орфографиялық қателіктер жіберіледі.

География

6 сыныптар

Жүлделі орындар жоқ. Тапсырмалар түрлі деңгейде, оқушылар уақытында аяқтап шықты. Горизонт бойынша бедер пішінін анықтау, берілген бойынша маштабты анықтау мен ауыстыру тапсырманы орындай алды. Тәжірибелік және жазбаша мәніндегі тапсырмалар қиындық туғыздырды. «Почему реки зимой не иссякают?», нақты жауап бере алмады. Картамен жұмыс жасай алмайды.

7 сыныптар

1 орын: Кушваев рустам

2 орын: жоқ

3 орын:Блинова Кристина, Кучеркова Дарья

8 сыныптар

3 орын: Антошкин Олег.

Оқушылар материкті суреттеп анықтап алу тапсырмасын, тестік тапсырманы орындап шықты, логикалық тізбектегі тапсырманы және мәселелі сұрақтарды сәтті орындады.  Картамен және климотограммамен жұмыс жасау бойынша тапсырмалар қиындық туғызды, онда картада қандай аудан бейнеленгенін және климотогараммада қандай ауа көрсетілгенін анықтау керек еді.

Қазақстан тарихы

7 сыныптар

2 орын -Султан айдана

3 орын: Дюдина Мария

             Ланкина Настя

8 сыныптар

3 орын: Гельм Регина

Тарих бойынша олимпиада 2 кезеңнен құрылды. Бірінші тур – екі сұрақтан құрылған жазбаша жұмыс. Әр сұрақ он ұпаймен бағаланады. Екінгші кезең 20 тестілеу тапсырмадан құылды. Олимпиада нәтижесі балалардың пәнді кездей соқ таңдағандарын көрсетті, тапсырмаларды қызығушылықсыз орындады. 

Химия

8 сыныптар

2 орын -Мамарджанова Сара

3 орын -Ладынин Артур

9 сыныптар

2 орын -Таиров Камиль

3 орын -Генцилева Виолетта

10 сыныптар

1 орын -Курмашова Камила

3 орын -Апсалямова Айдана

11 сынып

1 орын -Байгазинова Диана

Химия

8 сыныптар

2 орын -Андрусенко Иван, Захаров Алексей

3 орын - Сапаргалиев Рахат

9 сыныптар

1 орын -Корнеев Роман

2 орын -Сакенов Олжас, Ожиганов Кирилл

3 орын -Бакытов Алибек,Сивяков Александр

10 сыныптар  

3 орын -Шаболда Светлана

11 сынып

2 орын - Фонакова Карина

3 орын -Косанова Анель        

Биология

7сыныптар

1 орын -Сидорук Ксения

2 орын -Серенко Анастасия

3 орын -Журавлева Полина, Макаренко Елизавета

8 сыныптар

2 орын -Иванова Татьяна

3 орын -Заикин Ростислав

9сыныптар

1орын-Шнайдер Данила

11 сынып

1 орын -Довгун Кристина

2 орын -Дымова Татьяна

3 орын -Бондар Вячеслав, Кретов Захар

- Ұсыныстар: мектептік кезеңінің жеңімпаздарын даярлаған пән-мұғалімдері тарапынан Жалпыресейлік пән олимпиадасының муниципалды кезеңіне оқушыларды даярлау жұмысы ұйымдастырылсын;

 

-        олимпиада деңгейінің тапсырмалары арқылы сабақ барысында олимпиадаға дайындық жұмысы жүйелі жүргізілсін;

-        сынып жетекшілері тарапынан сыныптағы оқушылардың мектептік кезеңінің олимпиадасына қатысуы белсенділігіне қарай ғана емес, нәтижелігіне орай да сарапталсын, мектепке арналған Жалпыресейлік пән олимпиадасының мектептік кезеңінің қорытындысы ата-аналарға жеткізілсін;

         ОТЖ жөніндегі директор орынбасары О.П.Шаравдинаова тарапынан қазақ тілі, орыс тілі, тарих, биология, химия пәндері бойынша Республикалық олимпиаданың қалалық, мектептік кезеңінде жүлдегер және жеңімпаз атанған оқушылар бақылауға алынсын.