Сенім телефоны
87182500331
email: sosh41@goo.edu.kz
Мекенжайы: Малайсары батыр көшесі, 41
50-03-37, 50-03-30, 50-03-28, 8-(7182)-52-00-12, 50-03-31
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Дүйсенбі 15:00-18:00 Сәрсенбі 15:00-18:00 Сенбі 10:00-14:00
Что ты делаешь, чтобы быть здоровым?
Голосовать
занимаюсь физкультурой; - 70
ничего не делаю; - 42
периодически прохожу медосмотр; - 41
добродушно отношусь к окружающим; - 23
правильно питаюсь; - 19
соблюдаю режим дня; - 9
изучаю познавательную литературу; - 6
закаляюсь; - 5
Всего проголосовало: 215
Смотреть результат
За год
За месяц
За неделю
Вчера
2019-2020 оқу жылына психологиялық қызмет жұмысының жоспары

ЖҰМЫС МАҚСАТЫ:

-балаларға қажетті арнайы жағдайларды қамтамасыз ету арқылы тәрбиелеу мен оқытудың даму үдерісін оптимизациялау; оқушылар денсаулығын нығайту және өзінің физикалық және психикалық денсаулығына ұқыпты қараушылық дағдысын қалыптастыру бойынша жұмыс.

 

- ұстаздардың ата-аналармен ортақ мақсаттар мен позициялар, мектеп жоспарлары мен олварды жүзеге асыру бағдарламасы, қызметтің нәтижелер талдауы негізінде өзара қатынас пен ынтымақтастық.

 

МІНДЕТТЕР:

- әр оқушыдан әлеуметтік тіршілікке бейімделген үйлесімді тұлғаны қалыптастыру.

 

- балаларда баланың зияткерлік өсуін қамтамасыз ететін барлық психикалық үдерістерін дамытуға әсер ету.

 

- тереңдетілген және кеңейтілген диагностика негізінде оқушыларға жеке жақындықты қамтамасыз ету.

 

- жалпы диагностика немесе ата-аналардың , ұстаздардың тапсырысымен қанағаттандырмайтын нәтижелер алған балалардың зияткерлік және жеке тұлғалық  дамуында кемшіліктерді түзету мен алдын алу.

 

- жасөспірімдерде делинквентті және аддиктивті тәртіптерді алдын алу мен өткізу.

 

- интеллекттің және шығармашылық ойлаудың жоғары деңгейі бар балалар үшін арнайы жағдайлар туғызу.

 

 

ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТ

 

 

Мазмұны

Сынып

Мерзімі

1

Бейімделу үрдісін бақылау.

1, 5, 10

Қыркүйек

2

Мектептіңмотивациясын меңгеру.

5,10

3

Социометрия

5

4

Қиын балалармен жұмыс ақпараттарын, құжаттарын жинау.

2-9

5

Дарынды балалармен жұмысы бойынша ақпараттар мен құжаттарды жинау.

1-11

6

Агрессивті жағдайдыңдиагностикасы

2-10

Қазан

7

Мазасыздану деңгейін анықтау.

4-11

9

Күйзеліске қарсы тұра алушылықты анықтау.

11

10

Кәсіби бағдарлық бойынша диагностика.

9

11

Қиын балалар диагностикасы.

Қауіпті топ

12

Танымдық үрдістің диагностикасы.

2- 5

Қараша

13

Өзін-өзін бағалау деңгейін анықтау.

1-10

14

Өзін сезіну, белсенділік, көңіл-күй мен шаршау диагностикасы.

МАТ

15

Тереңдетілген сыныптарда оқушылар жайлылығын анықтау.

Тереңдетілген сыныптар

16

Дарынды балалар диагностикасы.

1-11

Желтоқсан

17

Оқушылардың зияткерлік дамуының диагностикасы.

1; 4; 9; 10

18

Қиын балалар диагностикасы.

Қауіпті топ

19

Шылым шегу, ішімдік, нашақорлық бойынша ақпараттандыру деңгейінің диагностикасы.

4-11

20

Қиын балалар диагностикасы.

Қауіпті топ

Қаңтар

21

Нашар оқитын балалардың терең диагностикасы.

1-4

22

Дарынды балалар диагностикасы.

1-11

23

Мазасыздану деңгейін анықтаудың қайта үзігі.

5-11

Ақпан

Наурыз

Сәуір

24

Кәсіби бағдар беру бойынша диагностика.

9; 11

25

Оқушылардың өзін өзі бағалауы дамуына қайта үзік.

5-10

26

Бейімделу бойынша қайта үзік.

1

27

Есептер,  диаграммалар, жұмыстың қорытынды талдауын құру.

 

 

Мамыр

 

 

 

ТҮЗЕТУШІЛІК ҚЫЗМЕТ

 

Мазмұны

Мерзімі

1.

Оқыту үдерісіне бейімделуде қиындық көретін балалармен түзетушілік жұмыс.

Қазан-желтоқсан

3.

Қоршаған ортамен әлеуметтік қатынасуға қиыншылық көретін балаларды түзету.

Желтоқсан-наурыз

4.

Өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі білім алу тенденциялары бар саналы, мотивациялы саланы қалыптастыру бойынша түзетушілік (қиын және дарынды балалармен жұмыс).

Желтоқсан-сәуір

5.

ОЖСБ дайындығы бойынша түзетушілік жұмыс.

Қаңтар-ақпан

6.

Бастауыш сынып оқушыларының орта буынға көшу бойынша бейімделу сабақтары.

Сәуір-мамыр

7.

ҰБТ-ға дайындық бойынша 11 сынып оқушыларымен түзетушілік жұмыс .

Сәуір-мамыр

 

 

 

АҒАРТУШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТ

 

Мазмұны

Мерзімі

Ата-аналармен:

1.

Дәрістерде қатысу:

- Жасөспірімдердің жас ерекшеліктері.

- 9, 11 сынып оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтаулары.

- ОЖСБ-ға балаларды психологиялық  жайлылыққа  дайындау.

- ҰБТ-ға дайындықта күйзеліске қарсы жағдайды туғызу.

 

Қараша

Желтоқсан

Ақпан

Сәуір

2.

Тренинг-сабақтар:

- Жанжал оқиғаларды шешу.

 

 

Қараша-желтоқсан

3.

Белгілі бір уақыттарда ата-аналарға жеке кеңестер беру.

Жыл ағымында

 

4.

Алдын-алушылық бойынша кеңестерге қатысу.

Педагогтармен:

1.

Кәсіби құзыреттіліктің диагностикасы.

Қараша, қаңтар

2.

ЖММ-де жас мамандармен психологиялық тренингтер.

Желтоқсан

3.

 «Кәсіби қуару синдромы»тақырыбына тренинг-сабақтар.

Қаңтар

4.

Эмоционалды күйзелістен шығу тренинг-сабақтар.

Жыл ағымында

 

5.

Дербескеңестер.

Жыл ағымында

6.

Тақырып бойынша психологиялық ақпаратпен педагогикалық кеңестерге, семинарларға қатысу.


ВАЛЕОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ

 

Мазмұны

Мерзімі

1.

Ұстаздар мен ата-аналар дамудың әр кезеңінде жас ерекшеліктерін білуін қамтамасыз етсін және осы ерекшеліктерге сәйкес демалыс пен еңбектің дұрыс ұйымдастырылуын бақылау.

Жыл ағымында

 

2.

Жұмысбастылықты арттыру үшін релаксация тәсілдерін үйрету.

3.

Оқушылардың психо-эмоционалды денсаулығын жүйелі тексеру.

4.

Жаман әдеттер мен нашақорлықтың зияны туралы оқушыларға дәріс оқу.

 

КЕҢЕСТІК ҚЫЗМЕТ

 

Мазмұны

Мерзімі

1.

Оқушылардың оқыту мен тәрбиелеуі мәселесі бойынша ұстаздарға кеңес беру.

Жыл ағымында

 

2.

Балалар, мұғалімдермен ара-қатынас мәселесі бойынша ата-аналарға кеңес беру.

3.

Оқушыларға мына мәселелер бойынша кеңес беру:

- дербес дамуы;

- жеке ара-қатынасы;

- ата-аналармен ара-қатынас;

- ұстаздармен ара-қатынас