Сенім телефоны
87182-35-34-62
email: ksosh@goo.edu.kz instagram.com/ksosh_school
Мекенжайы: Павлодар қаласы, Кенжекөл ауылы, Конституция алаңы, 1
87182-353-461
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі сағат 15.00-ден 17.00-ге дейін
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Құрылған кеңес беру орталығы туралы ақпарат! Кенжекөл мектебінде ҚББ-мен балаларды тәрбиелеп отырған ата-аналарға консультациялық және әдістемелік көмек көрсету үшін кеңес беру орталығы құрылды.

Кенжекөл мектебінде ҚББ-мен балаларды тәрбиелеп отырған ата-аналарға консультациялық және әдістемелік көмек көрсету үшін кеңес беру орталығы құрылды..

Мектеп психологтарының кабинетіне хабарласуға болады(2 қабат жаңа мектеп ғимараты)                                      

ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ ЖҰМЫС КЕСТЕСІ

Апта күні

Жұмыс уақыты

Түскі үзіліс

Кеңес беру кестесі

Оқушылар үшін

Ата - аналар үшін

 

Дүйсенбі

09:00 - 17:00

13:00 – 14:00

1-4 сыныптар

09:00 – 11:00

15:00 – 16:00

Сейсенбі

09:00 - 17:00

13:00 – 14:00

5-7 сыныптар

09:00 – 11:00

 

сәрсенбі

09:00 - 17:00

13:00 – 14:00

8-9 сыныптар

09:00 – 11:00

 

Бейсенбі

09:00 - 17:00

13:00 – 14:00

 

09:00 – 11:00

15:00 – 16:00

Жұма

09:00 - 17:00

13:00 – 14:00

10-11 сыныптар

09:00 – 11:00

 

Сенбі

09:00 - 13:00

 

 

09:00 – 11:00

 

 

Консультантар:Теміржан Данара Ерланқызы

                              Мукушева Асен Жолдасбаевна

 

Мақсаты :мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуы үшін жағдайды қамтамасыз етуге жүйелі көзқарасты қамтамасыз ету және осы санаттағы балаларға жалпы бастауыш білім берудің негізгі білім беру бағдарламасын меңгеруде көмек көрсету.Задачи:

 

Міндеттер

Іс-шаралар кешені

Күтілетін нәтиже

Мерзімі

1.Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі бейімдеу қиындықтары бар балаларды уақтылы анықтау

1. Диагностикалық минимум: 1.1.оқушылардың бұзылуын диагностикалау 1.2.танымдық процестердің қалыптасу дәрежесі: жады ойлау назар аударыңыз, жұмыс қабілеттілігі;

1.3.эмоциялық-тұлғалық саланың қалыптасу дәрежесі: жайлылық өзін-өзі бағалау отбасындағы қарым-қатынас мотивация ұжымдағы мәртебесі;

1.4. баланың отбасылық тәрбиесінің жағдайы мен дамуының әлеуметтік жағдайын зерттеу. 2. Диагностикалық минимум негізінде бала туралы мәліметтерді кешенді жинау

1. Білім алушылардың контингентін бағалау негізінде білім беру қажеттіліктері мен ерекшелігін анықтау үшін топтарды қалыптастыру.

 

2. Ата-аналарды үдеріске енгізу және (немесе) түзету жұмысының бағыты. 3. Қалыптасу дәрежесі туралы мәліметтер: сөйлеу дамуының деңгейі, танымдық процестер, эмоциялық-тұлғалық сала

Оқу жылының басы

2. Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балалардың, мүгедек балалардың ерекше білім алу қажеттіліктерін анықтау

1.Әлеуметтік әріптестік: ПМПК 2. Баланың ПДТ анықтау және мектеп консилиум арқылы оның резервтік мүмкіндіктерін анықтау. 3. Баланы дамытудың жеке бағытын ескере отырып толтыру: сөйлеу кемістігінің құрылымы; танымдық процестердің қалыптасу дәрежесі; тұлғалық даму.

1.Баланың жеке даму картасы.

 

Жыл бойы

3.Әрбір баланың жеке ерекшеліктеріне, даму бұзылысының құрылымына және оның айқындылық дәрежесіне сәйкес қарастырылатын санаттағы балалар үшін білім беру үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін анықтау

1. Таңдау:

бағдарламалар, әдістемелер, қабылдаулар; оқытудың қолайлы режимі; оқыту нысаны (күндізгі, қашықтықтан, үйде)

1. Оқыту тәртібі, оның ішінде түзету, релаксациялық және денсаулық сақтау сабақтары. 2. Оқу түрі (күндізгі, қашықтықтан, үйде)

 

Жыл бойы

4. Психикалық және (немесе) дене даму ерекшеліктерін, балалардың жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балаларға жеке бағдарланған психологиялық-медициналық-педагогикалық көмекті жүзеге асыру (психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның ұсынымдарына сәйкес)

 

1.Сәйкес мамандар:

ПМПК ұсынымдарымен мектеп консилиумының ұсыныстары диагностикалық минимум нәтижелері

1. "ЖВЗ бар оқушылардың жеке жетістіктерінің динамикасы "кестесі (баланың жеке даму картасы)

Жыл бойы

5.Қосымша білім беру бағдарламалары бойынша оқыту мен тәрбиелеу және қосымша білім беру түзету қызметтерін алу және алу мүмкіндігін қамтамасыз ету

  1. Мамандармен түзету сабақтарының кестесіне қосу Баланы сабақтан тыс қызметке қосу (тәрбиелік, мәдени – ойын – сауық, спорттық-сауықтыру және басқа да іс-шараларға қатысу)

1. Күн тәртібі

2. Кестесі

 

Жыл бойы