Ашықкөрініс
Білім беру саласы: Коммуникация, шығармашылық.
Бөлімі:Көркем әдебиет (кіріктірілген сабақ)
Тақырыбы:«Шұбар тауық ертегісі»
Мақсаты: Шағын әдеби шығарманы тыңдап,қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.
Міндеті:-Байланыстырып сөйлеуді дамыту.
-Дыбыстарды дұрыс,анық айта білуге үйрету.
-Сөзге дұрыс екпін қоя білуге тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: Ертегі кейіпкерлері, магнитфон, үй құстарының суреттері
Сөздік жұмыс: Ата-дедушка-grant father,Апа-бабушка-grant mother,тауық-курица-hen ,жұмыртқа-яйцо-egg, тышқан-мышь-mause.
|
Кезеңі |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалар әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық
Ұйымдастыру-іздестіру
Рефлексивті-түзетушілік |
Шаттық шеңбері: Әуен қойылады 3 тілде Қайырлы таң ұстазым Қайырлы таң достарым Шеңберге тұрайық Жылулық сыйлайық Доброе утро учитель Доброе утро друзья Посмотрите друг на друга Пожелайте добра Good morning good morning Good morning to you Good morning good morning We are glad to see you Балалар қарандаршы бүгін қонаққа не келді? (балалардың жауаптары дұрыс болады.) Бүгін қонаққа Teddy bear сонау шет елден келіпті. Қанекей амандасайық. Ол қазақ тілінде ертегі тыңдап, өнерлеріңді көргісі келеді. Балалар Teddy bearмен ертегі тыңдайсындар ма? Ол үшін біз екі топқа бөлінеміз.Кімде «жұмыртқаның» суреті олар шығармашылық орталығына барып қонағымызға сыйлық жасайды, ал кімде «үйшіктің» суреті бар бізбен бірге ертегілер еліне аттанады. Ал қалған балалар менімен бірге ертегілер еліне барады. Балаларға қандай сыйлық жасайтындары түсіндіріледі. Әуен арқылы үнгірден (тунель) ертегілер еліне аттану. Балалар қарандаршы біз ертегілер еліндеміз. Сендер не көріп тұрсындар?( ертегі Бауырсақ, Шалқан ертегілерінің кейіпкерлері ілінген) Ертегі кейіпкерлерінің суретеріне көңіл бөлдіртеді.
Қазір мен сендерге бір ертегі оқып беремін,тыңдаймыз ба? «Шұбар тауық»
Баяғыда бір атай мен әжей күнін әзер көріпті. Олардыңжалғызшұбартауығыболыпты. Тауықбіркүніалтынжұмыртқатауыпты. Атайжұмыртқаныжергеұрыпты, бірақәлгіжұмыртқаныжараалмапты, әжейдеұрып-ұрыпжараалмапты. Біртышқанзырылдапжүріп, құйрығыменқағыпкетіпті, солкездежұмыртқажергетүсіпкетіп, жарылыпқалыпты. Атайменәжейжылапты. СондаТауықбылайдепжұбатыпты: -Жыламашыаташым! Мұңаймашы, әжешім! Менсендергежылтылдағаналтынемес, асболатынқарапайымжұмыртқатауыпберемін,- депті. Сұрақ–жауап: Балалар ата мен әжеде не бар? Ол қандай жұмыртқа тапты? Әже жұмыртқаны жара алды ма? Ата жұмырқаны жара алды ма? Жұмыртқаны не жарды? Оларға тауық не сыйлады? Тамаша балалар сұрақтарға жауап бере алдындар! Сергіту сәті: Жел улейді у у у у у Құйын келіп билейді зу зу зу Қатты қатты жел соқты гу гу гу Жапырақтар қол соқты ду ду ду. Д/О: «Дауысын тап» (тауық,әтеш,үйрек,қаз үнтаспадан дауысын тыңдау.)
Енді балабақшаға оралайық, балалардың қонағымызға жасаған сыйлығын тарту етейік. ( тунель арқылы бақшаға оралады.) -Балалар бізге қонаққа не келді? -Біз қайда бардық? -Қандай ертегі тыңдадындар? -Қонағымызға қандай сыйлық жасадық? Жарайсындар балалар мен бүгін сендергесыйлықтар беремін.(жұлдызшалар тарату.) |
Шаттық шеңберін әуенмен қимыл жасау арқылы орындайды.
Жаттығуды бірге орындайды.
Балалар қонағымызбен амандасады. Сәлеметсіз бе! Иә!
Шығармашылық топ тапсырманы орындауға кіріседі.
Балалар жауаптарын айтады.
Ертегіні мұқият тыңдайды.
Тауық.
Алтын жұмыртқа. Жара алмады. Тышқан. Көп жұмыртқа.
Балалар ненің дауысы екенін табады. Ойынға белсене қатысады. Teddy bear Ертегілер еліне Шұбар тауық Жұмыртқа. |
Күтілетін нәтиже:
|
Нені білу керек: |
Қарапайым сұрақтарға жауап беруді. |
|
Нені игереді: |
Ертегіні мұқият тыңдауды. |
|
Нені біледі: |
Жапсыру әрекетін үлгі бойынша орындауды. |



