Сенім телефоны
8 (7182)650607
Мекенжайы: Павлодар қ., Майра көшесі, 41/1 үй 8(7182)655540-басшы 8(7182)650609-хатшы 8(7182)650611-есепші 8(7182)526096-вахта
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі, жұма күндері, сағ.16.00-18.00
Бір жылда0
Бір айда0
Бір аптада0
Кеше0
ашық көрініс "Сиқырлы су"

№5 сәбилер бақшасы

Менслу Оразгалиевна Шекебаева

Ортаңғы  тобы

ІІ санат, жұмыс өтілі 9 жыл

Білімі: Жоғары, Сертификат№17321

Күні:28.11.18ж

Саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: Сыйқырлы су

Мақсаты: Суды зерттеу арқылы қасиеттерімен таныстыру

Міндеттері:         1.Судың тіршіліктерінің пайдасы туралы ашу

                               2.Ойлау  қабілеттерін дамыту

                               3. Табиғатты аялауға, қамқорлыққа тәрбиелеу

Билингвильді компоненттер: Су, вода, water

        Құрал жабдықтар: Су, бояу, түтікше, су сабын,ақ қағаз, стакан, қуыршақ Маша,сұйық май, тағам бояуы,шипучка

Кезеңі

Тәрбиеші әрекеті

Балалар әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

 

 

Ұйымдастыру-іздестіру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексивті-түзетушілік

Балалар біреудің жылаған дауысын естиді

   Маша Аюдын туған күніне бара жатып жасаған сыйлығын төгіп алып сол себепті жылағанын айтады.

Балалар біз баріміз бірігіп Машаға көмектесейік?

Аюға жасаған сыйлығы көпіршік екен.

- Балалар көпіршікті неден жасауға болады?

Ендеше балалар барлығымыз екі топқа бөлініп Машаға көмектесейік.

Бірінші топ Зерттеу орталығына барады.

Екінші топ

Өнер орталығына барады.

Судың түсін, дәмін, исі туралы сұрау

Балалар алдарында 2 стақан тұр.1-ші бос,2-ші де су бар. Судағы стақандағы суды-бос стақанға құямыз.

Тәрбиеші:Су құйылдыма?Неге су құйылады?

-Ол сұйық.Су сұйық болса, оны сұйықтық деп аталады. Балалар үйде,балабақшада су қайдан ағылады? Қолымыздағы су құйылған стақанды иіскейміз...одан иіс шығама? -Суды ішеміз?-Су қандай?-Онда дәмі барма? 

Зерттеу орталығындағы балалар    

   1.Стакан май

2.Су

3. Тағам бояуы

4. Шипучка

 

        

     

Өнер орталығындағы балалар судың үстінде сурет салады.

  

 

     

Балалар белгі берілгенде шеңберге жиналады

Жер, су, ауа ойынын ойнаймыз

Қайтадан орнымызға отырып жалғастырамыз.

 

  

Екі орталық орындарымен ауысады.

 

Сұрақ жауап арқылы қорыту.

-Жылыған дауыстын қай жақтан шығып жатқанын анықтайды.

-Жылап отырған машаны көреді.

-Балалар Машадан неге жылап отырғанын сұрайды.

-Машаға көмектесуге дайын екендерін айтады

Балалар өз ойларын айтады.

 

 

Балалар екі орталыққа Белгілер арқылы бөлінеді.

 

 

 

 

Су түссіз, исі болмайды , түсі болмайды ол мөлдір

-кранымыздан су ағылады. -

-Судың иісі жоқ.

–Судың дәмі жоқ

 

 

Зерттеу орталығындағы балалар

1. Стаканға майды құяды

2. Майдың үстінен суды құяды

3. Тағам бояуын тамызғышпен тамызады

4. Шипучканы салып судың ішіндегі дөңгелек пішінді көпіршіктерді үлкейткіш шынылармен көреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өнер орталығындағы балалар

Судын үстінде сурет салады

 

 

 

 

 

Жер дегенде жүреді

Су дегенде қолдарымен малтыйды

Ауа дегенде ұшады

3-4 рет қайталау

 

 

Зерттеу орталығындағы балалардың суларына сұйық сабын қосылады балалар түтікшелер арқылы үрлеп көпіргіш жасайды

Жасалған көпіргіштен Машанын ыдысына құйып береміз.

Машаға көмектескендерін , сумен не жасағандарын, суда сурет салғандарын әңгімелеп береді.