Сенім телефоны
8 (7182)650607
Мекенжайы: Павлодар қ., Майра көшесі, 41/1 үй 8(7182)655540-басшы 8(7182)650609-хатшы 8(7182)650611-есепші 8(7182)526096-вахта
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі, жұма күндері, сағ.16.00-18.00
Бір жылда0
Бір айда0
Бір аптада0
Кеше0
Қасымова Рымбала, тәрбиеші

Тақырыбы. «Су- керемет зат»

Мақсаты.Су өлі табиғат объектісі жайлы түсініктерін кеңейту, байыту

Тәрбиешінің іс- әрекеті

Баланың іс-әрекеті

 Мотивация

 

 

Балалар ненің дыбысы?

Менің қолымдағы не?

Глобус деген не? Глобус жердің үлгісі.

Глобуста қандай түстер бар?

Қоңыр және жасыл түс, жердің құрғақтығын білдіреді, ал көгілдір түс барлық өзендер мен мұхиттарды белгілейді.

Су –жаман ба? Неге?

 

 

Бір жағынан су жақсы,Несімен жақсы?

Су сиқырлы зат. Сондықтан өмірдегі барлық тірі затқа су қажет. Су туралы тағыда көп білгілерің келеме? Ендеше зерттеп, тәжірибе жасап көрейік.

 Ендеше орталықтарға барып бөлінейік, өнер орталығындағы балалар суда сурет салып көреді,сумен де сурет салуға болады, ғылым орталығында суды зерттейік.

Тәжірибе-1

«Су сұйық, ол ағады»

Араларыңда суды ұстап тұратын бала барма?Ендеше столға жақындап, алақанды жайыңдар, ал мен су құямын.

Су туралы не айтуға болады?Қандай ол?

Балалар   назарымызды экранға аударайық.Көрдіңдерме табиғаттада суды ұстап тұру қиын екен.Сонымен су сұйық зат екенін анықтадық.

Тәжірибе-2 «Су мұз болады»

Мүмкін қандайда бір тәсіл бар шығар, суды ұстап тұратын? Ендеше алақандарыңды жайыңдар, деп мұз салады.Нені сездіңдерЮНе ол?Мұз деген не?Мұз қандай?Мұз қатты өйткені онда, кішкентай адамдар тұрады, олар бір-бірінің қолдарынан  қатты ұсталынып тұр.

Мұздарды ыдысқа салыңдар, бізде мұз сияқты болап көрейік.қолымыздан ұстап тұрайық.Міне біз қандаймыз,сендерді айыру өте қиын.

Мұзды қай жерде кездестіре аламыз?Ендеше экранға қарайық.Ерекше мұз табиғатта да кездеседі, қатқан су қандай әдемі.

- Балалар ыдыстағы мұздарың неге айналды?неге ол еріді?Мұз –сиқырлы, енді кішкентай адамдарға ыстық болған соң, олар бір-бірінен алшақтап  суға айналды.Ендеше бізде кішкентай адамдарға айналайық., елестетейік.

 

Тәжірибе-3

Судың пішіні болама?Мүмкін шарға,кубқа ұқсайтын шығар.АнықтайықЗаттарды алып, суға толтырыңдар.

Судың пішіні қандай болды?

Сендер құйған судың ыдысын айтып тұрсыңдар.Егер оны төгіп тастасақ, қандай пішінге айналады? Тәрбиеші суды столға төгеді. Тексерейік. дұрыс егер суды төксе, оның пішіні болмайды,бірақ суды қай затқа құйсаң, сол пішін ді қабылдайды.Неге?

Тәжірибе-4 «Бу-ол су»

Балалар мынау не? Оны не үшін біз пайдаланамыз?Термосты ашамыз, одан не шықты?Будың не екенін қазір тексерейік.Айнаны будың үстінен қою.Балалар айнада не пайда болды?Тамшы деген не?Бу ол су екен, олар өте шапшаң қимылдайды,жан-жаққа жүгіреді, газ адамдарына айналады.

  Айнамен суды жүгірту.Бу газ адамдарынан тұрады екен, табиғатта су буланады. Суретке көрсетіп – бұлар тұман, аспандағы бұлттар.Біз судың газға айналған қалпын анықтадық.

Сергіту сәті

Балалар біз уақытша тамшыларға айналып,ойнайық, «Тамшылар шеңбер бойымен жүреді,

тамшылар бұлттан жерге түсті,

Секіріп,секіріп іштері пысты

Барлығы жиналып,кішкентай ағыстар ақты

Ағындар бір-бірімен кездесіп үлкен өзенге айналды

Тамшылар мұхитта малтып жүргенде күн шықты, жылы болды

Тамшылар бұлтқа айналып ұшып кетті.

Балалар судың ағып атқан әуенін тыңдайды

 

Судың

Глобус

Шар

 

Жасыл, қоңыр, көгілдір

 

 

 

 

 

Жердің бәрін су қылады, кір болады, жануарларға жаман, көліктер жүре алмайды т б

Суды ішесің, тамақ пісіресің, шомыласың, гүлдер өседі т.б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алақандарын жайяды,

Су ағып кетті,

 

 

Су сұйық, сулы

 

Сурет қарау

 

 

 

 

 

 

Ыдысқа құюға болады т б

 

 

 

Суықты, мұз, мұз қатып қалған су, қатты, ешқайда қашпайды,ұмтылмайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қыста, терезе алдында,мұздатқышта

 

 

 

Суға, өйткені жылы жерге келді

 

 

 

 

Балалар қолдарын белге қояды

 

 

 

 

 

 

 

Төртбұрышқа,  дөңгелекке

 

 

 

 

Пішіні жоқ, даққа айналды

 

Ыдысына байланысты т.б

 

 

 

Термос

Судың ыстығын сақтау үшін

 

 

 

 

Тамшылар

Су тамшыға айналды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Секіреді,секіреді

Барлығы қолдарынан ұстап,қимылдар жасайды

Жыланша жүріп, қолдарынан ұстайды

Шеңбер бойымен қолдарынан ұстап жүреді,

Қолдарын жоғары көтереді