Телефон доверия
8 (7182)650607
Адрес: г.Павлодар, ул. Майры, д. 41/1 8(7182)655540-руководитель
Вернуться на главную страницу отдела образования
График приема граждан:
Среда, пятница 16.00-18.00
За год0
За месяц0
За неделю0
Вчера0
Арынова Айжан, тәрбиеші

Әлеуметтік орта.

Көркем әдебиет

Тақырыбы:“Мысық пен ит”

Мақсаты:Достық туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру. Ит пен мысықтың достығы туралы мәлемет беру.

 

Кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотив

кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

 

 

 

Талдау:

 

 

 

 

 

Қорытынды:

Мысықтың жылап отыруы.

- Балалар, ненің дауысы шығып тұр?

- Тыңдандаршы!

- Дұрыс балалар.

- Балалар қарандаршы, мысық неге ренжулі.

-Мысық саған не болды?

- Мен аулаға шығып едім ойнауға, адасып кетіппін.

- Балалар, мысыққа болысамыз ба?

- Балалар, қазыр сендер мына жерден өздеріңе ұнайтын суретті алындаршын, тандап.

- Алдындар ма?

- Дұрыс, онда сендер маған қарандаршы кім допты алды, театр орталығына барады. Кім жіпті алды, өнер орталығына барады.

- Театр орталығында балаларға тапсырма: “құрастыру”

II өнер орталығында “жапсыру”

- Мысықтын бейнесін жабыстыру.

1. Басы

2. Көзі

3. Мұрты

4. Ауызы

5. Құйрығы

- Ал енді балалар, ненің суреті шықтты ?

-Дұрыс, балалар!

-Ал енді мен сендерге “Ит пен мысық” туралы ертегіні айтып берейін.

- Бір күні мысық аулаға шығып ойнап жүрсе, адасып кетіпті. Өз көленкесінен өзі қорқып, шошып, үркіп ойнап жүреді. Кенеттен бір ит шығады. Ав-ав-ав, сен кім боласын?

-Мен мысықпын, мяу-мяу-мяу!

- Ал сен кім боласын?

-Мен итпін, ав-ав-ав!

- Сен жалғыз өзін не істеп жүрсін?

- Мен ойнап жүрмін, мяу-мяу-мяу!

- Менімен бірге ойнашы, ав-ав-ав!

- Мяу-мяу-мяу, егер сен маға добыңды берсен ойнаймын.

- Ит ойланып тұрып: жарайды беремін, екеуміз бірге ойнайық, келісесін бе? Ав-ав-ав!

- Иә, мяу-мяу-мяу!

- Екеуі бірге ойнап жүріп күннің қалай тез батып кеткенің білмей қалыпты.

- Бір мезгілде мысық менім үйге кетуім керек, күнде батып кетіпті.

- Жарайды, сау бол!

- Ертен тағы кездесіп, бірге ойнайық, добымды да ала келемін.

- Сау бол, ав-ав-ав!

- Сау бол, мяу-мяу-мяу!

- Содан бері екеуі дос болыпты.

- Күнде екеуі бірге шығып, ойнайтын болыпты.

- Ал балалар, біз қандай ертегіні тындадық?

- Дұрыс, балалар.

- Ал енді балалар, барлығымыз мұнда жақындаймыз.

Біз кішкентай баламыз,

Өніп - өсірп толамыз.

Күнге қарай талпынып,

Көкке қолды созамыз.

Тірек сызба арқылы.

Д\о: “ойлан, тап”

Д\о: “дене мүшелерін ата”

Д\о: “не жаман, не жақсы?”

Д\о: “сиқырлы жіп”

М: өз аттарын атай алуға үйрету.

“Достық” әні.

 

Мысықтың

 

 

 

 

 

 

Иә, болысамыз

 

 

 

Балалар, өздеріне ұнаған алып, қуанады.

Иә!

Балалар, қуанып бөлінеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мысық пен иттің

 

 

 

Қуанады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ит пен мысықтын достығы туралы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар, барлығын бірге орындайды.